دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق، امروز، به منظور پیشگیری از وقوع فتنه‌ای جدید در کشور، دستور داد دفاتر این جنبش تا اطلاع ثانوی بسته شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ساعات کاری دفاتر اسناد رسمی امروز تا ساعت ۲۰ تمدید و در صورت لزوم تا ساعت ۲۱ نیز به فعالیت می‌پردازند.
در پی آتش سوزی محدود شب گذشته در کابل برق ورودی ساختمان شماره ۳ سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و خاموش شدن مرکز داده این سازمان، ارائه خدمات الکترونیک ثبتی در دفاتر اسناد رسمی و ادارات ثبت اسناد و املاک با محدودیت مواجه شده است.
معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت:ساعات کاری دفاتر اسناد رسمی در صورت اختلال در خدمات الکترونیکی تا ساعت ۱۸ عصر تمدید می‌شود .
وزیر میراث فرهنگی با بیان اینکه تعداد محدود دلالان جامعه سلامت گردشگری سلامت را تخریب می‌کنند، گفت: دفاتر خدمات مسافرتی باید در حوزه گردشگری سلامت مسئولیت مستقیم بگیرند.
دفاتر رسمی ازدواج در روزهای پنج شنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ تیرماه تا ساعت ۲۰ فعال هستند.
دومین و آخرین روز از همایش «قانون انتخابات، برنامه‌ریزی و راهبردها» با حضور مسئولان ستادی و دفاتر نظارت و بازرسی استان‌های شورای نگهبان در تهران برگزار شد.
شهریار- رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: دفاتر خدمات قضایی استان تهران مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.
سنندج - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دفاتر رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در برزیل و ونزوئلا به زودی راه اندازی می شود.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: ارائه خدمات سامانه عدل ایران به زودی پایدار می شود.
جنبش النهضه تونس اعلام کرد که نیروهای امنیتی دفاتر آن از جمله دفتر مرکزی در پایتخت این کشور را بستند.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه از راه‌اندازی دفاتر سیار خدمات قضائی الکترونیک برای ارائه خدمات به سالمندان، معلولان و جانبازان خبر داد.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از تعطیلی دفاتر برخی شرکت های زیرمجموعه این صندوق در تهران خبر داد.
معاون امور اسناد سازمان ثبت از موافقت رئیس قوه قضائیه با پیشنهاد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برای افزایش حق التحریر دفاتر اسناد رسمی خبر داد.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از نهایی شدن افزایش تعرفه‌های دفاتر اسناد رسمی خبر داد و گفت: این تعرفه طی چند روز آینده ابلاغ خواهد شد.
رئیس جمهور با اشاره به دیدار خود با نمایندگان شرکت‌های بزرگ چینی و عدم اطلاع و آگاهی آن‌ها از ظرفیت‌های ایران گفت: تاسیس دفاتر تجاری ایران در کشورهای مختلف باید با جدیت دنبال شود.
خندانی رئیس کانون سردفتران و دفتریاران از افزایش تعرفه دفاتر اسناد رسمی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
بر اساس اعلام معاونت علمی،فناوری و اقتصاد دانش بنیان، دفاتر صادراتی ایران در ۵ کشور برای توسعه بازار نانو تکنولوژی تلاش می کنند.
اصفهان- رئیس کانون سردفتران و دفتریاران استان اصفهان در نامه ای سرگشاده به رئیس قوه قضائیه خواستار رسیدگی به وضعیت ناگوار دفاتر اسناد رسمی شد.
رئیس هیأت مدیره انجمن دفاتر مسافرتی تهران در نامه ای از وزیر میراث فرهنگی خواست نسبت به اختصاص تسهیلات ویژه اعم از معافیت‌های مالیاتی، بیمه، عوارض، وام‌های کم‌بهره و غیره اقدام شود.
اراک - رئیس بسیج تجار و فعالین اقتصادی کشور گفت: دفاتر بسیج تجار و فعالین اقتصادی با هدف بهبود معیشت مردم در استان‌ها راه‌اندازی می‌شود.
سخنگوی فراجا از فعالیت دفاتر پلیس +۱۰ در روز‌های جمعه تا ساعت ۱۶ به منظور خدمات دهی به زوار اربعین خبر داد.
کتائب امام علی(ع) عراق تصمیمی مشابه عصائب اهل الحق در زمینه بستن دفاتر گرفت.
کتائب امام علی(ع) عراق تصمیمی مشابه عصائب اهل الحق در زمینه بستن دفاتر گرفت.
قیس الخزعلی دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق با انتشار پیامی در صفحه توئیتری خود از تعطیلی تمامی دفاتر این جنبش تا اطلاع ثانوی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ