نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پاسخ نیروی زمینی سپاه به اشرار، تروریست‌ها و خاستگاه‌های اصلی شرارت علیه جمهوری اسلامی ایران، قاطع و کوبنده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مبارزان مقاومت امروز یکشنبه گشتی ارتش رژیم صهیونیستی در در جنوب نابلس را هدف عملیات تیراندازی قرار دادند.
مبارزان فلسطینی، نظامیان رژیم در منطقه کفر راعی در جنین در کرانه باختری را با بمب دست ساز هدف قرار دادند.
جنبش المجاهدین فلسطین خواهان افزایش عملیات علیه نظامیان صهیونیست و اشغالگران در خاک فلسطین شد.
عملیات نیروهای فلسطینی علیه ایست بازرسی ارتش رژیم صهیونیستی و تیراندازی به سمت خودروی شهرک نشینان صهیونیست و همچنین یورش اشغالگران به یک روستا در جنوب نابلس از جدیدترین تحولات فلسطین است.
منابع عراقی از عملیات حشد شعبی علیه بقایای داعش در استان صلاح الدین عراق خبر دادند.
منابع عراقی از تداوم عملیات علیه بقایای داعشی و بازداشت شماری از تکفیری ها در بغداد، الانبار، کرکوک، سامراء و نینوا خبر دادند.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به شهادت جوان فلسطینی تاکید کرد که عملیات مقاومت علیه شهرک نشیان و نظامیان صهیونیست هرگز متوقف نخواهد شد.
نیروهای فلسطینی در عملیات ضداشغالگری خود، یک شهرک صهیونیست‌نشین را هدف تیراندازی قرار دادند.
سردار محمد پاکپور با تاکید بر اینکه عملیات نیروی زمینی سپاه علیه گروهک های تروریستی تجزیه طلب ضد ایرانی در اقلیم شمال عراق، تا رفع تهدید و خلع سلاح تروریست‌ها ادامه دارد، از مردم منطقه درخواست کرد اطراف مقرها و مراکز استقرار تروریست‌ها را تخلیه کنند.
وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه‌ای که در وبگاه آن منتشر شده است، در واکنش به حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران به مقر‌های احزاب تروریستی در اقلیم شمال عراق، گفت: ما قویا حملات موشکی و پهپادی ادامه‌دار ایران علیه اقلیم کردستان عراق را محکوم می‌کنیم.
روابط عمومی کل سپاه از عملیات موشکی و پهپادی نیروی زمینی سپاه علیه مقرها و مراکز تروریست های تجزیه طلب ضد ایرانی در اقلیم شمال عراق خبر داد.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقرهای احزاب تروریستی در اقلیم شمال عراق به صورت موشکی و پهپادی حمله کرد.
نیروهای حشد شعبی عراق امروز یکشنبه با کمک پلیس مرزی به عملیاتی برای تامین امنیت مرز عراق و ایران دست زدند.
سازمان حشد شعبی عراق امروز شنبه از آغاز عملیاتی در شمال بغداد علیه بقایای تکفیریها خبر داد.
در اطلاعیه نیروی زمینی سپاه تاکید شده است: این سلسله عملیات تا خلع سلاح گروهک های تروریستی ادامه پیدا خواهد کرد و از دولت مرکزی و دولت اقلیم شمال عراق می خواهیم که به مسئولیت های خود در برابر جمهوری اسلامی ایران به عنوان همسایه، جدیت بیشتری نشان دهد.
نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پاسخ نیروی زمینی سپاه به اشرار، تروریست‌ها و خاستگاه‌های اصلی شرارت علیه جمهوری اسلامی ایران، قاطع و کوبنده است.
طبیعی است که بخشی از توانمندی که البته بلوف هم نیست و دشمن همیشه در مواجه با آن غافلگیر شده است را در معرض نمایش قرار دهیم و بخشی‌های دیگر توانمندی ما را دشمن باید در عرصه‌های رویارویی و در صحنه‌های احتمالی آینده مواجه شود که درحال حاضر نه ما آن را رسانه‌ای و اعلام می‌کنیم و نه دشمن به این راحتی توانایی کشف قابلیت‌های ما را در این حوزه‌ها دارد.
روابط عمومی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از آغاز مرحله جدید عملیات قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نزسا علیه مواضع و مقر‌های گروهک‌های تروریستی ضد ایرانی در مناطقی در عمق اقلیم شمال عراق خبر داد.
روابط عمومی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از آغاز مرحله جدید عملیات قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نزسا علیه مواضع و مقرهای گروهک های تروریستی ضد ایرانی در مناطقی در عمق اقلیم شمال عراق خبر داد.
سردار عباس نیلفروشان، تولید و تولد قدرت را راهبرد پیش‌برنده و برنامه روزانه سپاه دانست و تاکید کرد: منشاء تهدید و عملیات علیه کشورمان را در هر نقطه‌ای هدف قرار می‌دهیم.
محمد اسلامی فردا در راس هیاتی برای شرکت در اجلاس سالانه کنفرانس عمومی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی راهی وین پایتخت اتریش می‌شود.
رزمندگان مقاومت طی دو عملیات جداگانه مواضع صهیونیست ها را در دو شهر الخلیل و نابلس در کرانه باختری هدف قرار دادند.
یک منبع امنیتی در استان الانبار عراق گفت که حشد شعبی با دریافت اطلاعاتی مبنی بر وجود بقایای عناصر داعش در صحرای الانبار، عملیاتی را در این منطقه به اجرا گذاشته است.
منابع وابسته به حشد شعبی عراق از عملیاتی علیه بازمانده های داعشی در استان دیالی در شرق عراق خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ