فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: حملات انهدامی علیه مقر تروریست ها تا رفع تهدید و خلع سلاح تروریست ها ادامه خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جریان حملات موشکی اخیر جنبش جهاد اسلامی به شهر‌ها و شهرک‌های اسراییلی، سامانه گنبد آهنین عملکرد ضعیفی از خود نشان داده است.
نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: مردم ایران هرگز نقشی را که کشورهای غربی در کمک به رژیم صدام در استفاده سیستماتیک از سلاح های شیمیایی علیه مردم ایران ایفا کردند را فراموش نمی‌کند.
ایروانی در نامه به رئیس شورای امنیت تاکید کرد: رژیم اسرائیل به اقدامات تجاوزکارانه خود علیه سوریه بدون هرگونه عواقب و مجازاتی از سوی جامعه بین‌المللی، به‌ویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد، بی وقفه ادامه می‌دهد.
سخنگوی وزارت امور خارجه حملات رژیم متجاوز صهیونیستی به مناطق غیرنظامی در جنوب لبنان و نوار غزه را به شدت محکوم کرد.
دبیر سابق شورای عالی فضای مجازی گفت: بنا به شواهدی که داریم شدت حملات و وسعت حملات سایبری که به جمهوری اسلامی در ۳-۴ ماهه اخیر صورت گرفت، بیش از حملاتی بود که به روسیه شد.
یک نظامی ارشد آمریکایی می گوید که این کشور، رژیم صهیونیستی و متحدان واشنگتن برای پیش بینی حملات پهپادی از مبدا ایران از هوش مصنوعی استفاده می کنند.
به نوشته وبگاه اطلاع‌رسانی پنتاگون، وی ضمن متهم کردن ایران به ارسال غیرقانونی تسلیحات به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین، اظهار داشت: «ما درباره اینکه چگونه همکاری نظامی روزافزون بین ایران و روسیه می‌تواند عواقبی برای ثبات و امنیت در خاورمیانه داشته باشد، صحبت کردیم».
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز با تاکید بر شکست خوردن حملات صهیونیست‌ها در ایران، گفت که پاسخهای دردناکی به صهیونیست‌ها داده شده است.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر شکست خوردن حملات صهیونیست‌ها در ایران، گفت: پاسخ‌های دردناکی به صهیونیست‌ها داده شده است.
شبکه خبری الجزیره شامگاه دوشنبه از اعلام آماده باش ارتش رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی از بیم حملات انتقام جویانه ایران خبر داد.
خبرگزاری رویترز به نقل از سخنگوی پنتاگون خبر داد که هیچ نیروی نظامی آمریکا در حملات به ایران شرکت نکرده است.
فرماندهی مرکزی آمریکا حملات ایران در شمال عراق را محکوم کرد.
آلینا رومانوسکی، سفیر آمریکا در بغداد در صفحه توییتر خود نوشت که واشنگتن حملات موشکی و پهپادی ایران به اقلیم کردستان عراق (مواضع تروریست‌ها) را به شدت محکوم می‌کند.
قرار است یک هیاتی عراقی به ریاست قاسم الاعرجی، مشاور امنیت ملی این کشور به ایران بیاید.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: ارتباط حملات به سفارتخانه‌های ایران با حمایت سیاسی غرب از اغتشاشگران غیر قابل‌کتمان است.
حزب کادحی در کردستان عراق اعلام کرد که بر اثر حملات هواپیماهای بدون سرنشین سپاه تعدادی از مقرهای این سازمان تخریب شده است. نیروی زمینی سپاه درباره موشک‌باران مقر تروریست‌های مستقر در اقلیم شمال عراق تاکید کرد: این سلسله عملیات تا خلع سلاح گروهک‌های تروریستی ادامه پیدا خواهد کرد. در اطلاعیه نیروی زمینی سپاه تاکید شده است: این سلسله عملیات تا خلع سلاح گروهک های تروریستی ادامه پیدا خواهد کرد و از دولت مرکزی و دولت اقلیم شمال عراق می خواهیم که به مسئولیت های خود در برابر جمهوری اسلامی ایران به عنوان همسایه، جدیت بیشتری نشان دهد.
وزارت خارجه عربستان در بیانیه‌ای در واکنش به حملات اخیر ایران به تروریست‌های مستقر در اقلیم کردستان عراق اعلام کرد که ریاض حملات ایران به اقلیم کردستان را به شدت محکوم می‌کند.
دولت بحرین نیز که به طور تام و کمال دنباله‌رو سیاست خارجی سعودی‌هاست، با صدور بیانیه‌ای نتوانست خشم خود را از این حملات در پشت حمایت از حاکمیت و تمامیت ارضی عراق، پنهان کند.
دقایقی پیش قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) مقر تروریست‌های مستقر در اقلیم شمال عراق را هدف عملیات آتش‌باری و حملات توپخانه‌ای قرار داد.
ناصر کنعانی سخنگوی دستگاه دیپلماسی این اقدام آمریکا در اعلام تحریم علیه برخی شهروندان و شرکت‌های ایرانی به اتهام واهی دست داشتن در حملات سایبری و نسبت دادن اقدامات ادعایی مطرح شده علیه آنان به دولت و نهاد‌های جمهوری اسلامی ایران را، قویا محکوم کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه، اقدام آمریکا در اعلام تحریم علیه برخی شهروندان و شرکت‌های ایرانی به اتهام واهی دست داشتن در حملات سایبری علیه آمریکا را محکوم کرد.
سخنگوی وزارت خارجه امریکا گفت: ما به همکاری با آلبانی و دیگر شرکای خود برای تقویت دفاعی سایبری آن‌ها و پاسخگو کردن عوامل این حملات ادامه خواهیم داد.
نمایندگی ایران در سازمان ملل سکوت معنادار آمریکا و انگلیس در قبال حملات سایبری به زیرساخت‌های غیرنظامی ایران را محکوم کرد.
فرمانده سپاه با بیان اینکه پیشوای ایران اسلامی مورد حملات مستقیم دشمن است، گفت: بنده نمی‌توانم بسیاری از واقعیت‌های شیرین را بگویم و ان شالله بعدا باز گو خواهیم کرد اما از ما قبول کنید که یک روحانی با دستان جانباز در میانه یک میدان جهانی جهاد ،سال‌ها شبانه‌روز ایستاده است و دشمن را بی‌عمل گذاشته است، دشمن مجهز است اما نمی‌تواند عمل کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ