همانطور که پیش بینی می‌شد در لیست خرید ریکاردو ساپینتو بعد از حضور در تیم آپوئل قبرس نام بازیکنان استقلال از جمله کوین یامگا قرار دارد و این بازیکن خارجی در آستانه جدایی از استقلال است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیوید مویس سرمربی وستهم در نشست خبری پیش از اولین بازی این تیم در فصل جدید لیگ برتر تایید کرد که منچستریونایتد پیشنهاد وستهم برای انتقال هری مگوایر را پذیرفته است.
پرافتخارترین و تنها ایرانی حاضر در انجمن حرفه‌ای اسنوکر جهان با اشاره به اتفاقات مجمع انتخابات این فدراسیون گفت: اگر هاشم اسکندری برای انتخابات تایید نشود پیشنهادم قطر را خواهم پذیرفت.
پرافتخارترین و تنها ایرانی حاضر در انجمن حرفه‌ای اسنوکر جهان با اشاره به اتفاقات مجمع انتخابات این فدراسیون گفت: اگر هاشم اسکندری برای انتخابات تایید نشود پیشنهادم قطر را خواهم پذیرفت.
مهدی ترابی را یک تیم اماراتی نشان کرده و مذاکراتی فعلا بی‌نتیجه بین طرفین انجام شده است.
هادی شکوری پیشنهاد جدی پسرش، آرشا از پرسپولیس را تایید کرد.
پیرو آئوسیلیو، مدیر اینترمیلان، با تایید تلاش برای جذب دائمی روملو لوکاکو، تاکید کرد که پیشنهاد یونایتد برای جذب آندره اونانا قابل قبول نیست.
مدافع جوان میانی و یکی از پدیده های لیگ فصل گذشته مورد توجه استقلال قرار دارد اما آنطور که معاون ورزشی استقلال می گوید سر راه این انتقال موانعی وجود دارد.
گاتزتا دلو اسپورت در گزارشی تایید کرد باشگاه میلان پیشنهاد رسمی 40 میلیون یورویی برای خرید روملو لوکاکو به چلسی ارائه داده است. لوکاکو به صورت قرضی در اینتر بازی می‌کند.
پاکو خمز سرمربی تیم فوتبال تراکتور تایید کرد که با مدیر ورزشی باشگاه دپورتیوو لاکرونیا صحبت کرده اما نه برای سرمربیگری در این تیم.
یوشوا کیمیش، مدافع بایرن مونیخ در میان علاقه بارسلونا برای جذب این بازیکن تایید می‌کند که در بایرن مونیخ ماندنی است.
پیشنهاد باشگاه الهلال عربستان به مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو در یکی از برنامه‌های تلویزیونی عربستان بررسی و تایید شد.
والیبالیست سابق که به تازگی مدل سایت مشهوری شده است، این موضوع را تایید کرده که نیمار به او و خواهرش پیشنهاد ناپسندی داده است.
دویلیو مونتیرو، رییس باشگاه کورینتیانس، تایید کرد که پیشنهادی را برای جذب کریستیانو رونالدو ارائه کرده بود.
در یکصد و پنجاه و یکمین نشست شورای عالی جمعیت هلال احمر، اساسنامه «موسسه نوآوری هلال احمر» و پیشنهاد جذب نجاتگران با درجه ایثار به صورت شرکتی، با رای موافق اعضا به تایید رسید.
عزالدین اوناهی، هافبک مراکش، علاقه‌ ناپولی به او و پیشنهاد باشگاه ایتالیایی را تایید کرد.
مدیر برنامه علیرضا جهانبخش ملی پوش فوتبال ایران پیشنهاد باشگاه پاناتینایکوس یونان به این بازیکن را تایید کرد.
مدیر برنامه علیرضا جهانبخش ملی پوش فوتبال ایران پیشنهاد باشگاه پاناتینایکوس یونان به این بازیکن را تایید کرد.
شجاع خلیل زاده، مدافع تیم ملی که در تیم مس کرمان شاگرد ساکت الهامی بود، تمایل یکی از باشگاه های قطری برای در اختیار گرفتن این مربی را تایید کرد.
الناز رکابی تایید کرده چندین پیشنهاد از کشور‌های دیگر دارد.
هاآرتص ضمن اعلام موافقت یائیر لاپید و بنی گانتز با پیشنهاد آمریکا درباره ترسیم مرزهای دریایی با لبنان، از تایید احتمالی آن در کابینه رژیم صهیونیستی در روز پنج شنبه هفته جاری خبر داد.
کیلیان امباپه تایید کرد که امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه، نقش زیادی در تصمیم نهایی او برای رد پیشنهاد رئال و تمدید قرارداد با پی اس جی داشت.
پیشنهاد ۲۵ میلیون یورویی چلسی روی میز پورتو است و باشگاه پرتغالی می‌خواهد با این پیشنهاد موافقت کند.
پیشنهاد تبدیل شدن آمادگی جسمانی به فدراسیون، واکنش هایی را در پی داشته که نشان از غیرقانونی بودن این اقدام دارد.
باشگاه لسترسیتی تایید کرد پیشنهادهایی برای انتقال ستاره فرانسوی‌اش، وسلی فوفانا، به چلسی دریافت کرده ولی این پیشنهادها با رقم درخواستی این باشگاه فاصله زیادی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ