پرافتخارترین و تنها ایرانی حاضر در انجمن حرفه‌ای اسنوکر جهان با اشاره به اتفاقات مجمع انتخابات این فدراسیون گفت: اگر هاشم اسکندری برای انتخابات تایید نشود پیشنهادم قطر را خواهم پذیرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه تراکتور برای کسب میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا خواستار حفظ ادب از سوی هوادارانش در بازی با پرسپولیس شد.
اگر مرتبا از لباس‌های کثیف باشگاه استفاده می‌کنید ممکن است دچار آکنه در ناحیه گردن، بازو ها، پشت و کشاله ران خود شوید. زنان با پوشیدن شلوار‌های چسبان احساس راحتی می‌کنند، اما پوشیدن همان شلوار در صورتی که عرق کرده باشید روز به روز باعث ایجاد آکنه پوستی ناخواسته می‌شود.
مدافع استقلال مطالباتش را دریافت کرد.
پرافتخارترین و تنها ایرانی حاضر در انجمن حرفه‌ای اسنوکر جهان با اشاره به اتفاقات مجمع انتخابات این فدراسیون گفت: اگر هاشم اسکندری برای انتخابات تایید نشود پیشنهادم قطر را خواهم پذیرفت.
بزرگ‌ترین چالش رسول خطیبی در شروع کار با پیکان حفظ نفرات اصلی جوان‌ترین تیم لیگ برتر بیست و سوم است.
رقابت بین امین اسماعیل نژاد و علی حاجی پور به اوج خود رسیده است.
لیورپول با نتیجه 3-0 از سد لسترسیتی گذشت تا با یک بازی بیشتر به یک امتیازی یونایتد برسد.
مطالعه اخیر منتشر شده در مجله مغز، رفتار و ایمنی بدن نشان می‌دهد که التهاب مکرر ناشی از تجویز یک سم باکتریایی به موش‌های میانسال منجر به یکنوع نقص شناختی می‌شود.
۱۴ استخر از مزارعی که در مجاورت گنبد و غار نمکدان ایجاد شده تا میگو پرورش دهند، به رغم مخالفت‌های قانونی بسیار ژئوپارک جهانی قشم آبگیری شدند.
در فاصله یک روز تا پایان مهلت پرسپولیس، ۲۰۰ هزار یورو به حساب رادوشویچ نشست.
منابع حقوق بشری عراقی اعلام کردند: ادامه بحران آب و خشکسالی به مهاجرت هزاران خانواده عراقی می انجامد و خطر بزرگی برای زندگی آنان ایجاد می کند.
تیم های شهرداری ارومیه و شهرداری گنبد در آستانه سقوط به لیگ یک قرار دارند
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که می داند سه امتیاز دیدارهای باقی مانده بیست و دومین دوره لیگ برتر برای تعیین قهرمان چقدر تاثیرگذار است، حاضر نشد روی سلامتی بازیکنانش ریسک بزرگ داشته باشد.
مدل زبان هوش مصنوعی Chat GPT طی ۴۰ روز بیش از ۱۰ میلیون کاربر روزانه به خود جذب کرده است.
بازیکن تیم فوتبال تراکتور پس از انتقال به بیمارستان خطر بزرگ را رد کرده اما باید تحت مداوی بیشتر قرار بگیرد.
مدیرعامل باشگاه استقلال از قرارداد عجیب بازیکن این تیم ابراز تعجب کرد و گفت: باید برویم مذاکره کنیم تا برای پرداخت بدهی به الشباب الاهلی فرصت بگیریم.
باشگاه پرسپولیس فرصت اندکی تا پرداخت اولین قسط از بدهی توافقی با دروازه‌بان کروات خود را دارد اما برای انجام این کار سنگ بزرگی را پیش پای خود می بیند که باید برای آن تدبیر کند.
براساس راهنمای این دستگاه‌ها، از آن‌ها برای شناسایی شورشیان، تأیید اتباع محلی و کشور‌های ثالث که به پایگاه‌های ایالات متحده دسترسی داشتند و ارتباط افراد با رویداد‌ها استفاده می‌شد.
روشی که سرمربی پرسپولیس برای دو دیدار برابر استقلال و پیکان در نظر گرفته بود به بن‌بست رسیده تا سرخپوشان برای ماندن در کورس قهرمانی چاره‌ای جز تغییر در روش بازی خود نداشته باشند.
در جریان دیدار دو تیم پروجا و لوبه یک اتفاق وحشتناک برای فپق ستاره لهستانی رخ داد.
تبریز- تبریز یک شهر لرزه‌خیز است که تاکنون زلزله‌های بزرگی را به خود دیده و چندین بار هم ویران شده است؛ بنابراین مسئولین ارگان‌ها به اقدامات پیشگیرانه باید توجه ویژه‌ای داشته باشند.
مدیر پیشین ورزشگاه آزادی نسبت به شکستگی سکوهای 69 زون این ورزشگاه هشدار داد و اعلام کرد خطر ریزش این ورزشگاه قدیمی را تهدید می‌کند.
رسانه اروگوئه ای با تمجید از خط حمله این تیم در بازی با ایران، عملکرد خط دفاعی را ناامید کننده قلمداد کرد.
وزیر بهداشت عراق، گفت که مهم ترین چالش پیش روی این کشور تغییرات اقلیمی است که به خطری جدی تبدیل شده و یکی از نمودهای آن طوفان های گرد و غبار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ