دیوید مویس سرمربی وستهم در نشست خبری پیش از اولین بازی این تیم در فصل جدید لیگ برتر تایید کرد که منچستریونایتد پیشنهاد وستهم برای انتقال هری مگوایر را پذیرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در طراحی جدید به شکلی برنامه ریزی شده که در حاشیه و فضای پشتی غرفه ها، فضای بی دفاع شهری ایجاد نشود. همزمان با طراحی‌های انجام شده کارشناسان رسمی دادگستری هم مدل‌های مالی جدید را تأیید کرده اند تا آگهی مزایده غرفه‌ها در روزنامه‌های کثیرالانتشار منتشر شود.
بایرن مونیخ که بعد از جدایی روبرت لواندوفسکی هنوز به دنبال یک شماره 9 جدید است، با هری کین تماس گرفته است.
«مهرداد حلوایی» دبیر اسبق کمیته دفع آفات شهری و صنعتی شهرداری تهران در مورد وقوع زلزله جدی در تهران اعلام کرده بود: «اگر زلزله‌ای جدی در تهران به وقوع بپیوندد، موش‌ها در زیر زمین، زیر آوار ماندگان را تا رسیدن نیرو‌های امدادی می‌خورند و زنده نخواهند گذاشت.» این ادعای وحشتناک و تکان‌دهنده چند وقت بعد توسط «اسماعیل کهرم» مشاور رییس سازمان حفاظت محیط‌زیست تایید شد.
براساس قوانین شهری محتوای همه تابلو‌های تجاری و فرهنگی پایتخت در کمیته تبلیغات فرهنگی سازمان زیباسازی شهر تهران باید تایید و سپس اجازه اکران پیدا کند، اما گویا این قانون سفت و سخت، شامل حال این دیوارنگاره نیست و احتمالا درباره محتوای آن در اتاق فکر یا چیزی شبیه به آن در همان سازمان متولی تصمیم‌گیری انجام می‌شود.
خبری که روزهای پایانی تعطیلات نوروز امسال شهری در خوزستان را آشفته کرد و به سرعت دهان به دهان و خانه به خانه پیچید تا اینکه رسما هم از سوی مسوولان تایید شد؛ ماجرای قتلی فجیع بود که حیرت مردم را به همراه داشت.
رئیس شورای شهر تهران بر استمرار همکاری‌ها و تعاملات میان شهرداری تهران، شورای شهر و فرهنگستان هنر در حوزه احیای هویت محلات شهری تاکید کرد.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: با تاکید ویژه وزیر کشور، استانداران به شکل ویژه در ترغیب و زمینه سازی برای نوسازی بافت‌های فرسوده مشارکت حداکثری خواهند داشت.
‎وی با اشاره به کشف ۵ عدد، مُهر جعلی ادارات دولتی از مخفیگاه متهمان تاکید کرد: تاکنون ۱۰۸ نفر از شهروندان قرچک و ۱۵۰ نفر از شهروندان اسلامشهر شکایت‌های خود را نسبت به این کلاهبرداران ثبت کرده‌اند‎.
در نشست مشترک شهردار ایروان و معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران بر لزوم همکاری‌های متقابل در راستای انتقال تجربیات این دو شهر تاکید شد.
در نشست مشترک شهردار ایروان و معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران بر لزوم همکاری‌های متقابل در راستای انتقال تجربیات این دو شهر تاکید شد.
رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ پلاس از پیگیری بیش از هشت هزار و ۵۰۰ گزارش ویژه مردمی در این سامانه خبر داد و گفت: تخلفات ۷۰ نفر از عوامل شهرداری تایید شد.
در حالی مسوولان شهری به انکار گزارش ناسا پرداختند که یک شرکت دانش بنیان ایرانی نیز تصاویر ماهواره‌ای ناسا را مبنی بر وجود ابرتوده ۵ کیلومتری گاز متان در جنوب تهران تایید کرد.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران بر لزوم ارائه برنامه تحولی جهت افزایش درآمد و بهره‌وری شرکت‌ها به عنوان نقشه راه تاکید کرد.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران بر ارتقاء نظام پیشنهادات تاکید کرد و گفت: در همین راستا هیات اندیشه ورزی متشکل از نیروهای متخصص و با تجربه، اساتید به نام دانشگاهی و... تشکیل شود.
رئیس شورای عالی استان‌ها با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت این شورا و وزارت آموزش و پرورش گفت: مدیریت شهری و وزارت آموزش و پرورش ظرفیت‌های زیادی در اختیار دارند.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با تاکید بر استقبال از خلاقیت و نوآوری در تمامی موضوعات حوزه خدمات شهری گفت: تهران در بسیاری از موضوعات الگوی سایر کلانشهرهاست.
وزیر کشور بر استفاده از ظرفیت‌های محصولات گروه بهمن به ویژه در بخش خدمات شهری تاکید کرد
وزیر کشور بر استفاده از ظرفیت‌های محصولات گروه بهمن به ویژه در بخش خدمات شهری تاکید کرد
مشهد ـ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با تاکید بر لزوم توجه جدی تر دولت به پروژه قطار شهری مشهد گفت: قطار شهری مشهد در جهت خدمت رسانی به زائران نگاه ملی می‌طلبد.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران بر لزوم برگزاری نمایشگاه های تخصصی و پرمخاطب در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب تاکید کرد.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، بر اهمیت اجرای پروژه‌های بزرگ شهری با استفاده از ظرفیت معاونت مالی و اقتصاد شهری تاکید کرد.
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: مشارکت اجتماعی شهروندان از گذشته تاکنون مورد تاکید بوده و از این مشارکت به نحو مطلوبی در راستای خدمات رسانی بهینه به شهر و شهروندان استفاده می شود.
معاون فن آوری اطلاعات بانک شهر با تاکید بر ضرورت استفاده از فناوری های روز برای روان‌سازی امور شهری و رفع مشکلات شهرنشینی، گفت: درهمین راستا بانک شهر در تعامل سازنده با شهرداری های کلانشهرها زیرساخت های ضروری برای توسعه هوشمندسازی شهری را در دستور کار دارد.
هنرمندانی از اوکراین و ایالات متحده در حال تبدیل انبوهی از اتومبیل‌های سوخته شده در روز‌های اولیه جنگ روسیه در اوکراین با گل‌های آفتابگردان درخشان هستند. هنرمندان ماشین‌های جنگ زده را نقاشی می‌کنند تا روحیه مردم اوکراین را بالا ببرند. با این حال، این ابتکار باعث ناراحتی برخی از مردم محلی شده است که فکر می‌کنند برای زیباسازی خرابه‌های جنگ خیلی زود است. مقامات شهری کار هنرمندان را تایید کرده اند و گفته‌اند که هیچ کس در ماشین‌ها کشته نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ