کیلیان امباپه تایید کرد که امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه، نقش زیادی در تصمیم نهایی او برای رد پیشنهاد رئال و تمدید قرارداد با پی اس جی داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهارستان نشینان در سه شنبه نظارتی مجلس شورای اسلامی ضمن بررسی وضعیت تحقق احکام تکلیفی منتخب قانون بودجه ۱۴۰۲، اولویت ‌های تخصیص اعتبار را مشخص و بر ضرورت اجرای دقیق احکام بودجه‌ای تاکید کردند.
اکنون که دامنه تحریم‌های آمریکا، کشورهای بسیاری را هدف قرار داده است کشورهای تحریم‌شده ایران و ونزوئلا با راهکارهای ابتکاری توانسته‌اند تجارت خارجی خود را سامان دهند.
یکی از خبرنگاران الجزیره درباره میزان دارایی‌های آزادشده ایران در مذاکرات اخیر با آمریکا ادعای جدیدی را مطرح کرد.
دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس جزئیاتی از حضور گلر برزیلی در این تیم عنوان کرد.
گمانه‌زنی‌ها در خصوص احتمال بالای پیوستن نیلوفر اردلان به سپاهان همچنان ادامه دارد.
بنا به شرحی که رفت اساسا فرمان تجارت خارجی عراق دست آمریکاست و اگر در فشارهایش بر بغداد را برای محدود کردن تجارت با ایران بالا ببرد که تحریم‌های بانکی اخیر پس از اتصال عراق به نظام مالی "سوئیفت" نشانی از آن است، عراق عملا توان مخالفت ندارد.
۴۰ هزار یورو باقیمانده پرسپولیس هنوز به حساب رادو ننشسته است.
در حال حاضر احتمال جدایی هری کین از تاتنهام 50 درصد است، اما مدیران این باشگاه از همین حالا برای فروش احتمالی او برنامه‌ریزی کرده‌اند.
کریستیانو جوینتولی، مدیر ورزشی یوونتوس، در واکنش به شایعه جدایی فدریکو کیه‌زا، اعلام کرد هیچ بازیکن غیرقابل انتقالی وجود ندارد.
یان فاستر، سرمربی زیر 20 ساله های انگلیس، به عنوان دستیار استیون جرارد به کادر فنی الاتفاق عربستان اضافه شد.
پاری‌سن‌ژرمن موضع خود را روشن کرد و روی کیلیان امباپه 200 میلیون یورو قیمت گذاشت. پاریسی‌ها به او گفته‌اند یا تمدید کن یا با این قیمت به تیم دیگری برو.
احتمال دارد فدریکو کیه‌زا به نیوکسل ملحق شود و در این تیم هم‌بازی ساندرو تونالی، هافبک سابق میلان شود.
ماندگار شدن مهدی قایدی در استقلال اگرچه خواسته مدیران باشگاه و جواد نکونام و حتی خود او است، اما امری بعید به نظر می‌رسد.
روح الله مؤمن نسب، دبیر کل جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی، در مناظره دانشگاه شاهد در صحبت‌هایی درباره هزینه فیلترینگ و دور زده شدن این فیلترینگ گفت: «قاعدتا و منطقا باید اولویت با بستن محتوا باشد نه بستن پلتفرم‌ها، اما بدون همکاری شرکت اصلی چاره‌ای نیست.»
رئیس مرکز پیگیری اجرای سند تحول قضائی گفت: ۱۷۰ راهکار داریم که بیش از ۵۰ راهکار آن نیاز به تغییر قانون و همت مقننین دارد. ۸ لایحه مهم ما پشت درهای مجلس شورای اسلامی باقی مانده است،با این حال مجلس اولویت های دیگری دارد همانند شفافیت آرای نمایندگان مجلس. این شفافیت تا چه میزان به کیفیت آرای نمایندگان اثرگذار است؟
فرزین گفت: در مقابله با فساد جدی هستیم و با هرگونه تخلف و فساد از سوی فعالان بازار ارز اعم از صرافی‌های بانکی و غیر بانکی، واردکنندگان و صادرکنندگان برخورد می‌کنیم.
فرزین گفت: در مقابله با فساد جدی هستیم و با هرگونه تخلف و فساد از سوی فعالان بازار ارز اعم از صرافی‌های بانکی و غیر بانکی، واردکنندگان و صادرکنندگان برخورد می‌کنیم.
خطیب نماز جمعه این هفته تهران گفت: اولویت دولت و مجموعه قوا و عناصر موثر امسال باید مهار تورم و رشد تولید باشد و هرکس در حد امکانات قانونی و سخت افزاری و نرم افزاری که دارد باید کمک کند.
رئال مادرید پیشنهاد تمدید قراردادی را به مارکو آسنسیو، هافبک این تیم، ارائه کرده اما اولویت این بازیکن پول نیست.
با وجود ابراز علاقه دو باشگاه آرسنال و چلسی به جذب مودریک، این بازیکن همراه با شاختار راهی کمپ زمستانی ترکیه شد.
پدرو سپولودا خبرنگار پرتغالی می‌گوید اولویت رونالدو پول نیست و او می‌خواهد در باشگاهی بازی کند که شانس حضور در لیگ قهرمانان اروپا را به او بدهد.
کرمان - رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مهم‌ترین اولویت ما در مجلس این است تورم را در جامع کاهش دهیم زیرا این موضوع به ارزش پول ملی، قدرت خرید مردم آسیب جدی می‌زند.
پائولو بنتو در نشست خبری پیش از بازی با ایسلند انتقادات تندی را متوجه تصمیم‌گیران فوتبال در کره‌جنوبی مطرح کرد.
کیلیان امباپه تایید کرد که امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه، نقش زیادی در تصمیم نهایی او برای رد پیشنهاد رئال و تمدید قرارداد با پی اس جی داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ