پیشنهاد ۲۵ میلیون یورویی چلسی روی میز پورتو است و باشگاه پرتغالی می‌خواهد با این پیشنهاد موافقت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه گفت: اقدام توهین آمیز و خارج از نزاکت نشریه‌ای فرانسوی در انتشار کاریکاتور علیه مرجعیت دینی و سیاسی بدون پاسخ قاطع و مؤثر نخواهد بود.
نشریه تلگراف انگلیس در گزارشی ضمن متهم کردن ایران به همدستی با روسیه در جنگ علیه اوکراین، مدعی شد که فیفا باید تیم ملی کشورمان را از حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ محروم کند.
نشریه «آبولا» پرتغال به برد خارج از خانه استقلال با هدایت ساپینتو با دیدی متفاوت پرداخت و مسافت تهران تا اصفهان را سوژه خود قرار داد.
نشریه «آبولا» پرتغال به تساوی ساپینتو و مورایس دو مربی پرتغالی در لیگ برتر فوتبال ایران پرداخت.
نشریه «اوجوگو» امروز به حمایت باشگاه استقلال از مربی پرتغالی پرداخته است.
در همین رابطه نشریه «اکیپ» فرانسه مدعی شد و نوشت: کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی مصر با امضای قراردادی دوباره سرمربی ایران در جام جهانی قطر (۲۰ نوامبر تا ۱۸ دسامبر) شد.
نشریه «الرایه» قطر مدعی شد مهرداد محمدی مهاجم ایرانی العربی به صورت رسمی راهی السیلیه قطر شد.
نشریه «آبولا» پرتغال در گزارشی با تیتر «ساپینتو و یک روز تاریخی در ایران» به دیدار استقلال با مس کرمان در لیگ ایران با حضور بانوان پرداخت.
این اولین امتیازی است که سپاهان با هدایت مورایس پرتغالی از دست می‌دهد. به همین خاطر نشریات پرتغالی از دست دادن امتیاز توسط مورایس در لیگ ایران را سوژه خود قرار دادند.
اوضاع فدراسیون فوتبال ایران طوری است که در قیاس با آن اتحادیه فوتبال انگلیس با همه مشکلاتش با اختلاف سمبلی از ثبات و مدیریت اصولی به نظر می‌رسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ