شجاع خلیل زاده، مدافع تیم ملی که در تیم مس کرمان شاگرد ساکت الهامی بود، تمایل یکی از باشگاه های قطری برای در اختیار گرفتن این مربی را تایید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو مدافع میانی تراکتور به دنبال جلوگیری از گلزنی بازیکنان پرسپولیس هستند.
کاپیتان تراکتور نقش پررنگی در بازگشت این تیم بعد از شکست مقابل سپاهان دارد.
درگیری‌های خشن شجاع با دو ملی‌پوش سرشناس سپاهان برای او کارت زرد به همراه داشت.
در حالی که پیش از این قرارداد شجاع با تراکتور یک ساله عنوان شده بود، زنوزی اظهار داشت که او تا سه سال آینده با این تیم قرارداد دارد.
ماساهیرو سکیتا، پاسور تیم ملی والیبال ژاپن یکی از بهترین‌های این تیم در لیگ ملت‌ها بود.
برای شجاع خلیل‌زاده این فصل از لیگ برتر خیلی متفاوت آغاز خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین عبدالله نوری در پیامی به آیین نکوداشت زهرا شجاعی تاکید کرد: ناگفته نماند که خلأ‌های قانونی و یا فراقانونی ناشی از دیدگاه‌های بنیادگرایانه و یا سنتی همچنان در محروم کردن زنان از حضور در برخی عرصه‌های اجرایی و تصمیم‌گیری مانند خبرگان، شورای نگهبان، شورای عالی قضایی، ریاست جمهوری و ... وجود داشته و دارد و تا احقاق حقوق کامل و برابر راه بلندی در پیش است.
شجاع که از روز دوم تمرینات تراکتور در تبریز به اردوی تراکتور ملحق شد و با این تیم راهی ترکیه هم شده بود، بعد از چند جلسه تمرینی اردوی پیش فصل تی‌تی‌ها را ترک کرد.
رئیس جریان حکمت ملی عراق، در دیدارهای جداگانه با رئیس ائتلاف فتح و دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق بر حمایت از دولت «محمد شیاع السودانی» در اجرای برنامه‌ها و ارائه خدمات تأکید کرد.
نشست سران عربی در جده با حضور بشار اسد و تاکید بر حمایت از ملت فلسطین برای دستیابی به حقوق خود بدون ذکر نام روند عادی سازی روابط محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب قرار گرفت.
شجاع مرادی با تاکید بر اینکه از نگه داشتن ادرار تا حد امکان باید جلوگیری شود، بیان کرد: افرادی که آب کم تری مصرف می کنند، هم خطر سنگ کلیه را بیش تر می کنند و در درازمدت باعث اختلال در هماهنگی اعصابِ مثابه می شود.
اریک تن‌هاخ، مربی منچستریونایتد، گفت که قصد انتقام‌گیری از سیتی را ندارند و تاکید کرد که با شجاعت و خودباوری قادر به شکست سیتیزن ها خواهند بود.
محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق بر حفظ روابط با کشورهای عربی و کشورهای منطقه تاکید کرد.
آیت الله سید مصطفی محقق داماد در نامه ای سرگشاده به قضات کشور تاکید کرد: باعث تاسف است که در این ایام افرادی از ذوی المناصب بدون هیچگونه آشنایی با الفبای قضاوت و آگاهی از صعوبت امر نسبت به دستگاه قضایی تعیین تکلیف می‌کنند، و به آنان امر و نهی می نمایند یکی تسریع می خواهد و دیگری تغلیظ می طلبد! ولی اطمینان دارم که اینگونه فضا سازی‌های غیرکارشناسانه و غیر مسئولانه هرگز تاثیری در قضات شریف و خردمند و شجاع و با تقوا نخواهد داشت و موجب بی احتیاطی و خدای ناکرده تساهل در اعراض و نفوس نمی گردد.
عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت تاکید کرد که رئیس جمهور لبنان باید فردی شجاع و قاطع باشد و از حق شهروندان این کشور و مقاومت دفاع کند.
محمد شیاع السودانی در بازدید از مقر عملیات مشترک در بغداد بر ادامه مبارزه با بقایای داعش تاکید کرد.
نخست وزیر پیش برد امور عراق با تاکید بر اینکه به دولت جدید عراق اعتماد کامل دارد، خواستار حمایت گروه های سیاسی از محمد شیاع السودانی در تشکیل کابینه شد.
محمد شیاع السودانی نخست وزیر مامور تشکیل کابینه عراق و نجیب میقاتی نخست وزیر لبنان با یکدیگر تلفنی گفتگو کردند.
«سیدعمار حکیم» رهبر جریان حکمت ملی عراق امروز یکشنبه با «محمد شیاع السودانی» نخست‌وزیر مأمور تشکیل کابینه در بغداد دیدار و گفتگو کرد.
سرلشکر سلامی تاکید کرده است: این شهیدان عالیقدر بویژه سردار شجاع و پاکباخته شهید هاشمی عمر با برکت خود را وقف خدمت صادقانه و عاشقانه به ملت و مملکت اسلامی به ویژه استان کهن سیستان و بلوچستان و صیانت از امنیت و آرامش مردمان این منطقه نمودند، که شعاع درخشش، شکوه و عظمت آن برای همیشه ماندگار و راهنمای نسل‌های آینده استان و بلکه ایران عزیز خواهد بود.
یکی از اعضای ارشد ائتلاف دولت قانون تاکید کرد که چارچوب هماهنگی نیروهای سیاسی شیعی بر نامزدی محمد شیاع السودانی اصرار دارند.
خرم‌آباد- رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه لرستان هنوز در مسیر رشد و توسعه قرار نگرفته است، گفت: به مدیر قوی و امین باید شجاعت فعالیت داد.
در پی شکایت شهیندخت مولاوردی از اظهارات فاطمه شجاعی که درباره اقدامات وی در برنامه «جهان‌ آرا» صحبت کرده‌بود. دادگاه رسیدگی به این پرونده شکایت مولاوردی را رد و اظهارات شجاعی را تایید کرد.
برنامه مربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور در جمع سرخپوشان مشخص شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ