به مناسبت ایام سالگرد نماز جمعه تاریخی ۲۹ خرداد مستند کوتاه مدافع حق مردم را مشاهده میکنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: روزانه ۲۱۵ میلیون متر مکعب گاز در کشور به دلیل عدم مدیریت مصرف و بهینه سازی هدر می رود.
با بررسی مهم‌ترین فاکتور قهرمانی در لیگ برتر ایران، شاید بتواند از همین حالا، تیمی که بیشترین شانس قهرمانی را دارد، معرفی کرد. در ادوار گذشته لیگ برتر، عنوان قهرمانی در ۹۹ درصد اوقات به تیمی رسیده که خط دفاعی خوبی داشته است. این موضوع تقریبا تبدیل به یک قانون نانوشته شده؛ تیمی می‌تواند قهرمان لیگ برتر ایران شود که گل خورده کمتری در مقایسه با رقبا داشته باشد. اگرچه این فاکتور، فقط یکی از شروط قهرمانی است؛ ولی آمار نشان داده تأثیر بسزایی دارد.
بررسی آخرین قرارداد اسپانسری باشگاه استقلال که پاییز سال گذشته به پایان رسید نشان می دهد آبی‌پوشان در ۹ ماه اخیر بدون حامی مالی و البته بدون درآمدزایی در رقابت های لیگ برتر شرکت کرده‌اند.
بررسی بازار لوازم خانگی حکایت از کاهش قیمت بخشی از محصولات دارد اما نکته مهم این است که این کاهش قیمت از سوی تولیدکنندگان نیست بلکه کسبه به دلیل رکود، کالاها را ارزان تر می فروشند.
تجربه سال گذشته مدیران و کادر فنی سپاهان سبب شده تا آنها با احتیاط زیادی بازار را بررسی کنند.
قائم مقام سازمان بازرسی از اخذ توضیح ۴۶ مدیر به دلیل عدم اجرای تکالیف مندرج در قانون حمایت از جوانی جمعیت خبر داد و گفت: مدیرانی که دلیل موجهی نداشتند به مراجع ذی صلاح معرفی شدند.
تیم ملی ایران در حالی با انتقادات زیادی به دلیل استفاده از تمامی ستارگانش در تورنمنت کافا مواجه است که طی چند روز گذشته شاهد آن هستیم تیم های مطرح دنیا نیز با ترکیب اصلی به مصاف رقبای به مراتب ضعیف تر از خودشان رفته اند.
در شرایطی که قرار بود امروز هیات مدیره باشگاه استقلال تغییر کند و شرایط ۲۸ نامزد برای حضور در این باشگاه بررسی شده بود اما این موضوع به هفته آینده موکول شد.
رییس سازمان خصوصی‌سازی از به تعویق افتادن مجمع باشگاه استقلال خبر داد و نوشت: به درخواست وزیر ورزش و جوانان جهت بررسی و اظهارنظر نهایی ایشان، تا ۱۰ صبح روز یکشنبه تنفس اعلام شد.
محمد رییس‌زاده گفته که «با بررسی اسناد موجود از جمله فیلم‌های ضبط‌شده در مطب، اظهارات شاهدان و بعدا صحبت‌های خانواده خود بیمار، مشخص شد که اصل موضوع کاملا کذب است و فیلم‌های همان زمان مطب نیز حاکی از آن است که بیماران محجبه متعددی در صف انتظار ویزیت نشسته‌اند و عدم پذیرش بیمار به علت محجبه بودن، کاملا دروغ است».
عضو شورای شهر تهران گفت:ضمن تذکر به شهرداری تهران به دلیل عدم ورود به موقع در حوزه حمل و نقل عمومی باید در این زمینه بررسی لازم صورت بگیرد و گزارشات ارائه شود.
بررسی های نشان داده است که قیمت ها در املاک با قیمت های سایت های فروش کمی متفاوت است.
نادری توضیح داد: علت به تعویق افتادن جلسه این بود که امروز جلسه هیات دولت بود و عملا آقای مخبر معاون اول رئیس جمهور نمی‌توانست در مجلس حضور پیدا کند، همچنین مادر همسر آقای فرزین رئیس بانک مرکزی فوت کرده و ایشان هم امکان حضور در جلسه را نداشت.
صبح امروز از ساعت ۱۱:۴۳ دقیقه به مدت ده دقیقه شاهد افت ترافیک بین الملل بودیم که به سرعت برطرف شد. شرکت ارتباطات زیرساخت به دلیل این اتفاق از مردم عزیز عذرخواهی می‌کند. لازم به ذکر است که تیم‌های فنی در حال بررسی علت بروز این حادثه هستند.
شرکت ارتباطات زیر ساخت با بیان عذرخواهی به دلیل قطعی امروز اینترنت اعلام کرد: دلیل حادثه در دست بررسی است.
شرکت ارتباطات زیر ساخت با بیان عذرخواهی به دلیل قطعی امروز اینترنت اعلام کرد: دلیل حادثه امروز در دست بررسی است.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی و شوراها گفت: طرح برگزاری انتخابات مجلس به صورت تناسبی به دلیل برخی ایرادات، مجدداً به کارگروه تخصصی بازگشت تا پس از رفع ایرادات و ابهامات در صحن کمیسیون بررسی شود.
دو پرونده اصراری حقوقی با موضوع الزام زوج به طلاق به دلیل تخلف از شرط ضمن عقد،سورفتار، اعتیاد زوج به مواد مخدر و عسر و حرج زوجه در دستور کار جلسه هیأت عمومی دیوان عالی کشور قرار گرفت.
«اگر بخواهیم دلایل عمده افزایش قیمت خودرو را بررسی کنیم، باید به عواملی همچون ادامه سیاست‌های نادرست پولی دولت، رکود تورمی موجود در اقتصاد کشور و همچنین افزایش انتظارات تورمی در اقتصاد کشور اشاره کنیم. از سوی دیگر وضعیت داخلی و همچنین ابهامات گسترده‌ای که در مورد احیای برجام وجود دارد همگی مزید بر علت شده تا قیمت‌ها در بازار‌های مختلف از جمله خودرو طی چند وقت اخیر سیر صعودی به خود بگیرد.»
وزیر آموزش و پرورش گفت: بعضی از استان‌ها به دلیل شیوع ویروس آنفولانزا، مدارس را در شهر‌های خود تعطیل کرده بودند. عنوان کردیم مسئولین آن استان‌ها بررسی میدانی کنند که آیا واقعا احتمال ابتلا به آنفولانزا زیاد است که دانش آموزان آسیب و لطمه ببینند.
بنا بر گفته رحیمی جهان آبادی،سردار اشتری مواضع این نمایندگان در موضوع فوت مهسا امینی و گشت ارشاد را دلیل شکایت علیه این نمایندگان اعلام کرده است.
در میان این همه روایت متناقض مشخص نیست چرا هیچ مقام‌مسوولی به صورت شفاف به این پرسش‌ها پاسخ نمی‌دهد: آیا اسرا دانش آموز بوده یا نه؟؛ آیا در مدرسه شاهد اردبیل به دلیل اعتراضاتشان برخوردی با دانش آموزان صورت گرفته یا نه؟؛ مرگ اسرا پناهی به دلیل خودکشی بوده یا حمله قلبی؟
مجموعه‌های آرامگاهی صوفیان به دلیل ویژگی‌های طراحی، ساختمانی و تزئیناتی دارای موقعیت رفیعی در معماری ایران هستند و در زمره برجسته‌ترین آثار به حساب می‌آیند.
بالاخره پس از ماه‌ها انتظار و وقفه به دلیل نقص در پرونده و تکمیل نظریه کارشناسی، پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی در شرف بررسی مجدد ظرف چند روز آینده در دادگاه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ