دو پرونده اصراری حقوقی با موضوع الزام زوج به طلاق به دلیل تخلف از شرط ضمن عقد،سورفتار، اعتیاد زوج به مواد مخدر و عسر و حرج زوجه در دستور کار جلسه هیأت عمومی دیوان عالی کشور قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در این جلسه طرح نحوه واردات، تولید و بهره برداری از پرنده‌های هدایت پذیر با کاربری غیرنظامی بررسی شد.
تغییر موازنه قدرت در جنگ اوکراین، بررسی میزان پیشرفت پرونده‌های مرتبط با توافق پکن و تلاش برای جذب سرمایه‌ها و شرکت‌های سعودی سه دستور کار اصلی ماکرون در دیدار با ولیعهد جوان سعودی بود.
آیت الله جوادی آملی گفتند: روند بررسی پرونده‌ها در دستگاه قضا نباید طولانی باشد و شایسته است دستگاه قضا با استفاده از افراد تحصیلکرده و با کمک قضات با تجربه، لوایحی در این باره تنظیم و قوانین مربوطه را بازبینی نمایند تا روند بررسی پرونده‌ها با سرعت بیشتری انجام شود.
رییس قوه قضاییه بر همفکری و مشورت مسئولان برای شناسایی و رفع مشکلات اولویت دار استان کردستان تاکید و عنوان کرد: حل هر مشکلی که از توان استان خارج باشد، با ادله مناسب به قوه قضاییه کشور برای پیگیری اعلام شود.
اهواز - استاندار خوزستان گفت: در سفر پیش روی رئیس‌جمهور به استان قرار شد پروژه‌هایی مورد بررسی قرار گیرد که بیشتر در زندگی مردم تاثیرگذار باشد.
بررسی غالب طرح‌های تندرو‌ها در مجلس به افزایش پرونده‌های قضایی منجر می‌شود. این طرح‌ها که اغلب از ابزار‌های محدودکننده و تنبیهی در برابر مظاهر مدرنیته استفاده می‌کند، مردم را در موضع تقابلی با نظام قرار می‌دهد.
رئیس دانشگاه تهران به معاون دانشجویی دانشگاه ابلاغ کرد تا پرونده‌های انضباطی تشکیل شده در پی حوادث اخیر، بررسی مجدد شوند.
دادستان کل کشور از بررسی پرونده‌های عفو در کوتاه‌ترین زمان خبر داد.
ساوبر اظهار کرد: این اسناد کشف شده حاصل درخواست و یا بررسی دفتر ملی بایگانی و مدارک آمریکا نیست. این اسناد در "کمدی قفل‌شده" توسط وکلای شخصی جو بایدن در این اندیشکده یافت شد. این وکلا در این اندیشکده در حین بسته‌بندی پرونده‌هایی بودند که به این اسناد برخوردند. کاخ سفید با وزارت دادگستری و دفتر ملی بایگانی و مدارک آمریکا همکاری می‌کند.
اعضای ستاد هماهنگی اقتصادی دولت در جلسه دیروز به بررسی پرونده‌های مالی و اقتصادی و آخرین وضعیت بازار ارز پرداختند.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید اعتراضات از کانال قانون دنبال شود، گفت: اگر اعتراضی به حجاب قانونی و نه حجاب اجباری وجود دارد، باید از راه خود پیش رود که آن هم مجلس است؛ مردم مشکل خود و حتی اعتراض‌شان به حجاب قانونی را با نمایندگان مطرح کنند که در صورت ارائه طرحی از سوی نمایندگان امکان بررسی آن با قید فوریت وجود دارد.
اعتماد نوشت: با توجه به اینکه فاصله بین دستگیری محسن شکاری (۳ مهرماه ۱۴۰۱) تا اعدام او (۱۶ آذر ۱۴۰۱) کمتر از ۷۶ روز است، برخی این پرسش را مطرح می‌کنند چرا روند بررسی بسیاری از پرونده‌های قضایی که اثراتی به مراتب عمیق‌تر از پرونده شکاری داشتند، دهه‌ها و سال‌ها به طول انجامیده است؟
نخست وزیر جدید عراق امروز (دوشنبه) به دعوت رسمی رئیس جمهور کشورمان به تهران سفر می‌کند و در این سفر پرونده‌های مهمی بین دو کشور مورد بررسی و گفتگو قرار خواهد گرفت.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: با بررسی پرونده‌های سایر بازداشت شدگان در روزهای آینده، زمینه بهره‌مندی این افراد از ارفاقات قانونی نیز فراهم می‌شود.
سمنان- معاون قضایی دادگستری استان سمنان گفت: ۴۲ درصد از پرونده‌های قضایی وارده در استان سهم شورای حل اختلاف بوده که ۳۸ درصد آن‌ها به سازش انجامیده است.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: هفته گذشته جلسه‌ای با مسئول ورزش شورای شهر تهران داشتم تا وضعیت مالکیت ورزشگاه شهید کاظمی مشخص شود که قرار شد بررسی های نهایی صورت بگیرد.
نشست بررسی رسیدگی به پرونده‌های موضوع ماده ١٨ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز با حضور معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان تهران برگزار شد.
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: با توجه به دستورات رئیس قوه قضاییه، وضعیت بازداشتی‌ها در دو وضعیت بی گناه یا کم گناه و افراد دارای اقدامات مجرمانه مورد بررسی قرار گرفت و به معاون پرونده‌های خاص دادگستری کل استان در خصوص رسیدگی دقیق و تفکیک متهمان بر این اساس ماموریت داده شد.
کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال با بررسی پرونده‌های مفتوحه آرای جدیدی را صادر کرد که بر اساس یکی از آرا محمدرضا خان‌زاده بازیکن تراکتور آزاد اعلام شد.
رئیس عدلیه به صورت ویژه وضعیت بازداشت‌شدگان اغتشاشات اخیر را مورد بررسی و رسیدگی قرار داد.
بررسی پرونده‌های شش ماه اخیر بیانگر افزایش پرونده‌هایی است که برخی از آنها با فشار افکار عمومی و با محتوای اجتماعی تشکیل شده و در جریان رسیدگی قرار گرفته است.
دادستان تهران گفت: به منظور کاهش اطاله دادرسی، طبق توافق به عمل آمده با سازمان پزشکی قانونی، جلسات رسیدگی به قصور پزشکی مربوط به پرونده‌های مهم با حضور قضات دادسرای تهران برگزار می‌شود.
حسین شریعتمداری نوشت: اوایل دهه ۸۰، دو تن از کارشناسان برجسته امنیتی که به چیره‌دستی و توانمندی شهره بودند و آن روز‌ها یکی از پرونده‌های جاسوسی موساد را در دست بررسی داشتند، در حلقه بسیار محدودی اعلام کردند که مهندس موسوی «ماسون» است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ