شرکت ارتباطات زیر ساخت با بیان عذرخواهی به دلیل قطعی امروز اینترنت اعلام کرد: دلیل حادثه در دست بررسی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز - مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان از فعال بودن همه جایگاه‌های سوخت در اهواز و عادی بودن روند سوختگیری خودروها خبر داد.
وزیر امور خارجه دانمارک در رایزنی با همتای الجزایری خود از هتک حرمت به‌ساحت مقدس قرآن کریم در کپنهاگ پایتخت این کشور، عذرخواهی کرد.
وزیر خارجه دانمارکی در این تماس تلفنی ضمن ابراز ناراحتی خود از حملات علیه قرآن کریم در مقابل سفارتخانه‌های برخی کشور‌های اسلامی از جمله الجزایر در کپنهاگن، عذرخواهی کرد.
محمد وکیلی بابت ناکامی تیمش در کسب عنوان قهرمانی نوجوانان جهان از مردم عذرخواهی کرد.
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت: در این دوره، سطح مسابقات، بسیار بالا بود و فینالی که مقابل فرانسه برگزار کردیم یکی از بهترین مسابقاتی بود که تاکنون در آن شرکت کرده بودیم.
هافبک تیم فوتبال پیکان بابت مصاحبه علیه داور مسابقه عذرخواهی کرد.
سرکار خانم خزعلی را شخصیتی فرهیخته، مومن، انقلابی و دلسوز اسلام و انقلاب و نظام می‌دانیم و آنچه در مصاحبه مورد اشاره آمده بود، توصیه‌ای برادرانه بود. از ایشان انتظار می‌رود به تحریف‌ها و دروغ‌پراکنی رسانه‌های تابلودار دشمن و روزنامه‌های تحت مدیریت سیاسیون ورشکسته به تقصیر و کسانی که نتانیاهو از آن‌ها با عنوان «بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل در ایران» یاد می‌کند، وقعی ننهند و از دروغ‌پردازی‌های آن‌ها به مصداق «قالوا سلاما» و «مروا کراما» عبور کنند.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: از همه خانواده والیبال و مردم عذرخواهی می کنم. کارشناسان ضعف‌ها را بگویند و خوشحال می‌شوم که توصیه‌های دوستان را بشنوم.
روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی، از هم تیمی‌هایش در اینتر به خاطر حواشی و اتفاقات اخیر عذرخواهی کرده است.
کاپیتان تیم ملی زنان اسپانیا به دلیل اجرای حرکات موزون سنتی نیوزیلندی توسط بازیکنان این تیم عذرخواهی کرد.
سعید آقایی با انتشار ویدیویی در صفحه اینستاگرامش از هواداران تراکتور عذرخواهی کرد.
ماجرا از این قرار است که دو غرفه‌دار شرکت مینی ظاهراً از اهدای بستنی به بازدیدکنندگان محلی امتناع کرده و فقط به افراد غربی بستنی می‌دهند! مشخص نیست که آیا این دو نفر براساس توصیه‌های قبلی اقدام به این کار کرده‌اند یا خیر.
طی ماه‌های گذشته اختلالاتی در اینترنت کشور مشاهده شد و شرکت ارتباطات زیرساخت به دلیل این اتفاق از مردم عذرخواهی کرد اما اواخر هفته جاری، بار دیگر این اختلال رخ داد و وزیر ارتباطات با رد حمله سایبری گفت که این اختلال به دلیل بروز مشکل در زیرساخت یکی از اپراتورها رخ داده است.
صبح امروز از ساعت ۱۱:۴۳ دقیقه به مدت ده دقیقه شاهد افت ترافیک بین الملل بودیم که به سرعت برطرف شد. شرکت ارتباطات زیرساخت به دلیل این اتفاق از مردم عزیز عذرخواهی می‌کند. لازم به ذکر است که تیم‌های فنی در حال بررسی علت بروز این حادثه هستند.
شرکت ارتباطات زیر ساخت با بیان عذرخواهی به دلیل قطعی امروز اینترنت اعلام کرد: دلیل حادثه امروز در دست بررسی است.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: علی‌رغم هشدار‌های داده شده، عدم مدیریت به هنگام درون و برون‌سازمانی منجر به وضعیت کنونی شده است. همه ما باید از مردم عذرخواهی کنیم که امروز حتی یک شربت ساده سرماخوردگی و آنتی هیستامین در دسترس نیست و مردم با مشکل مواجه هستند.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: علیرغم هشدارها، عدم مدیریت به موقع درون و برون‌سازمانی منجر به اخلال در بازار دارو شد، باید از مردم عذرخواهی کنیم که امروز شربت ساده سرماخوردگی در دسترس نیست.
جک دورسی، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل سابق توییتر، به‌دلیل اخراج‌های گسترده در این شرکت آمریکایی عذرخواهی و اذعان کرد که وی اندازه این شرکت را بیش از حد «سریع» بزرگ کرده است.
شرکت خطوط هوایی عراق در بیانیه خود با عذر خواهی نسبت به تاخیر به وجود آمده در پروازها تاکید کرد، اختلال به وجود آمده که بر اثر حمله سایبری بوده تمامی سرورهای این شرکت را از کار انداخته و باعث این امر شد.
شرکت متا پلتفرمز درباره علت این اختلال، توضیحی نداد و تنها سخنگوی متا در بیانیه‌ای که ایمیل شد، اعلام کرد مطلع هستیم که مردم امروز برای ارسال پیام در واتس‌اپ دچار مشکل شدند. ما این مشکل را برطرف کرده و بابت مشکلات ایجاد شده، عذرخواهی می‌کنیم.
رئیسی در دیدار جمعی از مسئولان نظام و میهمانان خارجی شرکت کننده در کنفرانس وحدت اسلامی با رهبر انقلاب گفت: در سفر اخیر خود به نیویورک برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل در دیداری که با دبیرکل سازمان ملل متحد داشتم در اول دیدار ایشان گفت «من اول باید از شما عذرخواهی کنم. عذرخواهی من به خاطر آن است که بسیار تلاش کردم تا تحریم را از کشور شما به خاطر مساله کرونا بردارم اما موفق نشدم. هر چه تلاش کردم نتوانستم.».
مارس ریگلی اولین شرکتی نیست که از بیم از دست دادن بازار چین از موضع خود بر سر تایوان عقب‌نشینی می‌کند. شرکت فرانسوی «ال و ام هاش» تولید کننده محصولات لوکس نیز پیش از این در سال ۲۰۱۹ بابت استفاده از تصویری که در آن نقشه چین بدون جزیره تایوان دیده می‌شد عذرخواهی کرده بود.
شرکت بزرگ شکلات‌سازی آمریکا پس از آنکه در یک آگهی تبلیغاتی، جزیره تایوان را «کشور» خطاب کرده بود، از چین عذرخواهی کرد.
برگزاری مراسم ۱۴ خرداد در حرم مطهر حضرت امام با رعایت محدودیت جمعیت شرکت کننده مواجه است و از پیروان حضرت امام در سراسر کشور عذرخواهی کرد و در عین حال خاطرنشان شده که ستادهای استانی در شهرهای مختلف نیز این مراسم را برگزار خواهند کرد. سی و سومین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی پس از دو سال وقفه (بواسطه فراگیری ویروس کرونا) امسال با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ