بالاخره پس از ماه‌ها انتظار و وقفه به دلیل نقص در پرونده و تکمیل نظریه کارشناسی، پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی در شرف بررسی مجدد ظرف چند روز آینده در دادگاه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آخرین مهلت ارسال صورت‌حساب‌ الکترونیکی به سامانه مودیان ۳۱ تیر ماه ۱۴۰۲ است.
مجمع انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد در حالی روز شنبه ۳۱ تیر در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود که هنوز وضعیت تائید صلاحیت هاشم اسکندری برای شرکت در انتخابات نامشخص است.
در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۳۱ خرداد از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۳۱ خرداد را بخوانید.
وعده وزارت صمت برای عرضه بخشی از خودروهای وارداتی پایان ۱۴۰۱ بود که پس از گذشت ۳ ماه این وعده هفته آتی محقق می شود؛ بااین حال مشخص نیست خودروهای مورد تقاضای باقی خریداران چه زمانی تحویل شود.
بازار اختیار معاملات امروز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در حالی به پایان رسید که ارزش معاملات اختیار معاملات ۹۱.۶ میلیارد تومان پرمیوم بود. گزارش بازار اختیار معامله در ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ را بخوانید.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۳۱ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۷ میلیون و ۱۳۸هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۳۱ میلیون و ۵۹۶ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۷ میلیون و ۸۶ هزار تومان است.
بنا بر اخبار واصله هلال ماه شوال در غروب روز پنجشنبه ۳۱ فروردین رؤیت نشد و فردا جمعه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ مطابق با ۳۰ رمضان المبارک ۱۴۴۴ هجری قمری است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز پنجشنبه ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۲ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۳۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۷ میلیون و ۲۲۵ هزار تومان است
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۲ نشان می‌دهد آسمان آفتابی است و حداکثر دما ۲۷ درجه سانتیگراد خواهد بود
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۲ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۳۱ میلیون و ۷۰۱ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۷ میلیون و ۲۲۵ هزار تومان است.
در ۳۱ اردیبهشت ۱۳۵۴ و یک ماه پس از اعدام فراقانونی این زندانیان، دو افسر امریکایی به نام‌های سرهنگ پل شفر و سرهنگ دوم جان ترنر از افسران نیروی هوایی امریکا به ضرب گلوله کشته شدند. ترور این دو برای ساواک شرم‌آور بود. موج خشونت و ضد خشونت تبدیل به امری بی‌انت‌ها شده بود. ۴۸ سال پس از جنایت وحشیانه ساواک، دوستان این قربانیان همچنان خاطرات خود را از این ۹ نفر با اشک و اندوه فراوان بیان می‌کنند.
قیمت سکه امامی امروز یکشنبه ۲۷ فروردین ماه سال ۱۴۰۲ به ۳۱ میلیون تومان رسید تا نسبت به دیروز تفاوت چندانی نداشته باشد.
مدیرعامل سازمان میادین با بیان اینکه خرید آنلاین از تاریخ اعلام رسمی دو ماه زمان می‌برد که الگویی که برای اقدام داریم را امتحان کنیم، گفت: فروش آنلاین احتمالا از ۳۱ فروردین سال اجرا می‌شود.
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار اعلام کرد: پرداخت سود سنواتی ۲۸۹ ناشر، متعلق به ۳۱ میلیون و ۹۵ هزار سهامدار در پایان ۱۰ ماه ابتدایی سال جاری از ۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان عبور کرد.
تورم سالانه ژاپن در ماه اکتبر به بالاترین حد خود در سه دهه اخیر رسید.
اصفهان- معاون طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست اصفهان گفت: لالین، توله خرس سیاه بلوچی پس از سه ماه تیمار در مرکز بازپروری کلاه قاضی اصفهان به پارک پردیسان تهران منتقل شد.
معاملات بازار توافقی ارز در اولین روز آبان ماه، با افت نسبی نرخ دلار و رشد یورو همراه بود.
دلار در روز دوشنبه ۲۴ مهر ماه در بازار توافقی به قیمت ۳۱,۳۹۵ تومان رسید.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان آفتابی است و حداکثر دما ۳۴ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد قرار دارد.
سخنگوی گمرک از رشد ۳۱ درصدی تجارت غیر نفتی کشورمان با ۱۱ کشور عضو سازمان همکاری شانگهای در ۵ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه خبر داد.
سخنگوی گمرک از رشد ۳۱ درصدی تجارت غیر نفتی کشورمان با ۱۱ کشور عضو سازمان همکاری شانگهای در ۵ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه خبر داد.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۳۱ مرداد را بخوانید.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ۳۱ مرداد ماه، نمایشگاه دستاوردهای دفاعی با حضور روسای قوا افتتاح خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ