صبح امروز از ساعت ۱۱:۴۳ دقیقه به مدت ده دقیقه شاهد افت ترافیک بین الملل بودیم که به سرعت برطرف شد. شرکت ارتباطات زیرساخت به دلیل این اتفاق از مردم عزیز عذرخواهی می‌کند. لازم به ذکر است که تیم‌های فنی در حال بررسی علت بروز این حادثه هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با درخواست شهروندان مبنی بر جمع آوری دکل‌های موسوم به «بی تی اس» از محله ها، گاهی اوقات آنتن دهی و اختلال تلفن همراه دچار مشکل می شود.
برق منطقه ای در اطلاعیه اعلام کرد دلیل اختلال فنی و بروز حادثه آتش سوزی در قسمتی از تجهیزات پست برق ۶۳کیلوولت شهریار در استان تهران،بخشی از ظرفیت تامین برق آن منطقه با محدودیت مواجه شده است.
در حالیکه قطعی پیامک‌های سامانه همتا، خریداران و فعالان بازار موبایل را به دردسر انداخته است، یکی از مسئولان شرکت همراه اول، اختلالات پیش آمده را رد کرد.
برق منطقه‌ای تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد : باتوجه به شرایط جوی در منطقه نیروگاه شهید رجایی قزوین و وجود صاعقه و رعد و برق و طوفان، یکی از تجهیزات انتقال برق منطقه غرب تهران دچار اختلال شد.
افسردگی تابستانی نوعی از اختلال عاطفی فصلی (SAD) است که در طول تابستان رخ می‌دهد و معمولاً با افزایش دما و نور عود می‌کند. در زمان‌های مشخصی از سال به وجود می‌آید و به مرور بهبود می‌یابد. گرفتن دوش آب سرد در ابتدای روز می‌تواند به غلبه بر گرما کمک کند. برای مقابله با تابش نور بیش از حد نیز می‌توان از عینک‌های آفتابی استفاده کرد.
طبق گفته مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت محدودیت جدید گوگل برای کاربران ایرانی، عامل اختلال در دسترسی کاربران به این سرویس دهنده است.
لیکن اسکلروزوس اختلالی است که می‌تواند روی پوست ناحیه بیرونی واژن، مقعد یا آلت تناسلی تاثیر بگذارد و باعث تغییر رنگ، نازک شدن، تحریک و خارش پوستی شود. معمولا در اثر خارش مداوم امکان ایجاد تاول و زخم نیز روی اندام تناسلی بیمار وجود دارد. گفتنی است که این علائم به ندرت در سایر قسمت‌های بدن تظاهر می‌یابند.
لندر ژاپنی «هاکوتو- آر» در اواخر آوریل سال جاری میلادی روی سطح ماه سقوط کرد. اکنون مشخص شده دلیل این سقوط اختلال در حسگر ارتفاع کاوشگر بوده که درباره لبه یک دهانه ماه دچار سردرگمی شده بود.
­مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: دیروز اختلالی در سایت به وجود آمد که این اختلال عصر امروز رفع شد و اکنون سامانه فعال است و متقاضیان می‌توانند فرایند ثبت نام خودرو را تکمیل کنند.
شرکت ارتباطات زیر ساخت کشور طی یک اطلاعیه ای اعلام کرد: مشکل ایجاد شده در شبکه تامین برق، باعث از دسترس خارج شدن برخی از پیام رسان ها به صورت موقت گردید که این قطعی برق برطرف شده و فرآیند فنی برای ادامه خدمت رسانی در حال انجام است.
معاون اول رئیس جمهور: پس از برگزاری جلسات متعدد با دستگاه‌های اجرایی و نظارتی و بررسی اسناد و مدارک و توضیحات دست‌اندرکاران مشخص شد کوتاهی و نحوه اقدام وزارت‌ آموزش و پرورش علت اصلی بروز مشکل بوده است.
اگر میگرن دارید، ممکن است فقط در سمت راست سرتان درد داشته باشید. یک اختلال عصبی است که در حدود ۱۲ درصد در مردم اتفاق می‌افتد. در زنان شایع‌تر از مردان است.
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی با اشاره به چگونگی تغذیه برای درمان ناباروری، گفت: با رعایت توصیه‌های تغذیه‌ای بیش از ۶۵ درصد زنانی که به علت اختلال در تخمک‌گذاری نابارور هستند، درمان می‌شوند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: سرورهای شاد به دلیل استفاده همزمان سه میلیون دانش آموز با مشکل مواجه شد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: سرورهای شاد به دلیل استفاده همزمان سه میلیون دانش آموز با مشکل مواجه شد.
نصیری در پاسخ به این سوال که برای مسافرانی که قطار آن‌ها با تاخیر همراه شده، چه تدابیری انجام شده است، عنوان کرد: با هماهنگی استانداری و فرمانداری برنامه‌هایی در دست اقدام است.
دانشمندان دریافتند که لیزوزوم‌ها حاوی پروتئینی به نام PLD۳ هستند که باعث می‌شود این اندامک‌ها در امتداد آکسون‌ها منبسط و منقبض شوند و در نهایت موجب بزرگ شدن آکسون و اختلال در رسانایی الکتریکی آن شود.
دانشمندان دریافتند که لیزوزوم‌ها حاوی پروتئینی به نام PLD۳ هستند که باعث می‌شود این اندامک‌ها در امتداد آکسون‌ها منبسط و منقبض شوند و در نهایت موجب بزرگ شدن آکسون و اختلال در رسانایی الکتریکی آن شود.
شرکت متا پلتفرمز درباره علت این اختلال، توضیحی نداد و تنها سخنگوی متا در بیانیه‌ای که ایمیل شد، اعلام کرد مطلع هستیم که مردم امروز برای ارسال پیام در واتس‌اپ دچار مشکل شدند. ما این مشکل را برطرف کرده و بابت مشکلات ایجاد شده، عذرخواهی می‌کنیم.
«محمدرضا بیدخام» مدیرکل ارتباطات مخابرات و امور بین الملل مخابرات گفت: علت اختلال به وجود آمده در برخی سرویس‌های مشتریان در شهر تهران در این مجموعه به دلیل قطع برق است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تایید اختلال در ارائه سرویس‌های اینستاگرام گفت: علت اختلال اینستاگرام در ایران قطع لینک اختصاصی وزارت ارتباطات بود.
وزیر ارتباطات درباره کندی اینترنت گفت: روز دوشنبه یکی از حوزچه‌های مخابرات دچار آتش‌سوزی شده بود که ارتباط برخی مشترکین قطع شد و عامل اصلی نیز عدم رعایت اصول کاری و پدافند غیر عامل بود.
وزیر ارتباطات درباره کندی اینترنت گفت: روز دوشنبه یکی از حوزچه‌های مخابرات دچار آتش‌سوزی شده بود که ارتباط برخی مشترکین قطع شد و عامل اصلی نیز عدم رعایت اصول کاری و پدافند غیر عامل بود.
مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی علت آتش سوزی در حوضچه ارتباطی شرکت مخابرات منطقه ۸ هستند و به زودی اعلام خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ