بر اساس اسنادی که به دست تابناک رسیده به نظر می رسد که احمد وحیدی وزیر کشور در نامه‌ای به استانداران سراسر کشور با تاکید بر ضرورت تداوم تعامل سازنده با نمایندگان مجلس، بخشنامه جنجالی معاون خود را ملغی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر کشور خطاب به دبیران کل احزاب کشور گفت: با اطلاع رسانی شایسته و آگاهی بخشی به اعضا و وابستگان فعال خود در سراسر کشور نسبت به پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی، یاریگر وزارت کشور باشید.
وزیر خارجه آمریکا از تعلیق برخی کمک‌های خارجی واشنگتن به دولت نیجر در پی وقوع کودتا علیه رئیس جمهور برکنار شده این کشور خبر داد.
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار خلیفه شاهین المرر وزیر مشاور دولت امارات متحده عربی از امارات به عنوان شریک تجاری مورد اعتماد یاد کرد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ایران با تکیه بر توان داخلی، بخش عظیمی از اراضی آلوده به مین در کشور را پاکسازی کرده و همچنین دانش تولید تجهیزات مین‌زدایی را به دست آورده است.
محمد مهاجری خطاب به وزیر کشور نوشت: آقای وزیر! اولین گام در موضوع بی حجابی، پذیرش آن به عنوان یک "واقعیت" است. بخشی از جامعه (صرفنظر از تعدادشان) سبکی برای پوشش و زیست خود برگزیده اند که مطلوب ما متدینان و نیز منطبق بر موازین رسمی کشور نیست. این واقعیت را باید خوب شناخت و عمق آن را کاوید.
محمد آئینی معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار بنای ناپایدار با جمعیتی قریب به ۱۰ میلیون نفر در بافت‌های ناکارآمد کشور شناسایی شده است.
وزیر آموزش و پرورش در رابطه با مسمومیت دانش آموزان گفت: به دلیل اینکه این موضوع بین بخشی است، در دولت تصمیم بر این شد که با محوریت وزارت کشور جلسه‌ای تشکیل و اطلاع رسانی صورت گیرد.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه معلمان در صف اول فعالیت‌های خیرخواهانه کشور هستند، گفت: امروز بخشی از خیران کشور جزو معلمان هستند.
ابوالفضل بازرگان، کارشناس بین‌الملل درباره پیام‌های دریافتی مربوط به برجام توسط کشور قطر، گفت: جمله مشخص وزیر امور خارجه قطر این بود که پیا‌م‌هایی از طرف آمریکا برای ایران آمده است که بخشی از آن مربوط به برنامه هسته‌ای و مسائل منطقه است. اگر بر این موضوع دقیق‌تر تمرکز کنیم می‌توان گفت که پیام خوشایند و خوش‌بینانه‌ای برای احیای برجام دریافت نکرده‌ایم.
شهریور ماه سال جاری جواد اوجی وزیر نفت در مصاحبه با صداوسیما ادعا کرد: «ظرفیت خوبی در بخش‌های تولید نفت، فرآورده و گاز داریم که می‌توانیم بخشی از کمبود انرژیکشورهای اروپایی را تأمین کنیم». اکنون با توجه به کاهش دمای هوا و قطعی گاز در اکثر نقاط کشور، جمال رحمتی کارتونیست روزنامه هم میهن به این ادعای وزیر نفت واکنش نشان داده است.
معاون وزیر جهاد گفت: سالانه ۱۳۰ میلیون تن محصولات کشاورزی تولید می‌شود که اگر بخشی از ارزش ریالی آن به بخش کشاورزی و طرح‌های آن به خصوص حوزه آب و خاک بازگردد، کمبود اعتبارات جبران می شود.
مشهد ـ وزیر کشور از وجود حدود شصت هزار منطقه مسکونی بدون جمیعت در کشور خبر داد و گفت: بخشی از امکانات وجود دارد اما به هر دلیل خالی از سکنه شده و این خسارت بزرگی است.
وزیر صمت گفت: شما دیدید برای یک نوع خودرو که ۱۰ هزار تا عرضه می‌شد حدود دو میلیون تقاضا می‌آمد. آیا واقعا دو میلیون متقاضی خودرو داریم که پاسخ خیر است. این نشان می‌دهد طرف تقاضا، یک هیجانی دارد. ما آشفتگی در بازار داریم که بخشی از آن با عرضه بیشتر خودرو و بخشی دیگر با انتظام بخشی و قواعد مالیاتی قابل حل است.
این سفر دیپلماتیک که در واقع اولین سفر «محمد شیاع السودانی» در مقام نخست وزیر عراق به تهران است در حالی انجام می‌شود که این روز‌ها علاوه بر مسائل جاری بین دو کشور طی سال ها، حمله‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر گروهک‌های تروریستی در بخشی از اقلیم کردستان عراق به یکی از پرونده‌های مهم در روابط دو کشور تبدیل شده است چنان که شاید بتوان گفت سایر موضوعات بین تهران و بغداد به نوعی تحت حاشیه این موضوع قرار گرفته است.
طبق ماده ۴۲ قانون اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر و الحاق موادی به آن (الحاقی مصوب ۱۳۸۹/۰۵/۰۹)، «به قوه قضاییه اجازه داده می‌شود که بخشی از محکومان مواد مخدر یا روان‌گردان‌های صنعتی غیرداروئی را به جای زندان در اردوگاه‌های خاص نگهداری کند. دولت موظف است اعتبارات و تسهیلات و مقررات لازم را برای تهیه و اداره این اردوگاه‌ها در ظرف مدت یک سال تامین کند.»
وزیر کشور در بخش دیگری از نشست هم اندیشی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ضمن استماع دغدغه ها و مطالبات نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به ارائه گزارش مبسوط از عملکرد دستگاه‌ها و وضعیت امنیتی و سایر موضوعات روز کشور پرداخت.
وزیر اقتصاد آلمان خواستار لغو ممنوعیت استخراج گاز شیل در این کشور برای تأمین بخشی از نیاز این کشور به این حامل انرژی شد.
وزیر اقتصاد آلمان خواستار لغو ممنوعیت استخراج گاز شیل در این کشور برای تأمین بخشی از نیاز این کشور به این حامل انرژی شد.
معاون آب و آبفای وزیر نیرو گفت: شرایط آب در کشور به گونه‌ای است که همه مدیران باید خود را در شرایط بحرانی ببینند و تصمیم‌گیری‌ها بر این اساس صورت پذیرد.
وزیر خارجه چین با اشاره به تمامیت ارضی کشورش و تأکید بر این‌که تایوان بخشی از چین بزرگ است، به رهبران جهان هشدار داد که هر طرفی که در مقابل اتحاد چین بایستد، توسط چرخ‌های تاریخ نابود می‌شود.
معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور از تدارک و برنامه‌ریزی ریشه کنی ۵ بیماری مهم دامی به عنوان انفجار خدمتی به دامداران کشور و آرام بخشی به آنها نام برد.
وحیدی اظهار داشت: هیچ مشکل امنیتی در شهرکرد نداریم، ما قبول داریم این مساله جزو مطالبات مردم است و بخشی از موضوع خارج از کنترل بود با این حال تلاش کردیم مشکل بوجود آمده را برطرف کنیم.
وزیر کشور گفت: در دولت جدید قراردادهای خوبی با خودروسازان داخلی بسته شده و امیدواریم بخشی از اتوبوس‌ها تا مهر وارد چرخه شود.
وزیر ارتباطات گفت: زیرساخت‌های اینترنتی کشور در بعضی حوزه‌ها ۱۰ سال است که نوسازی نشده و بخشی از مشکلات به خاطر این است. برای افزایش سرعت و کیفیت اینترنت برنامه‌های میان مدت و بلند مدت داریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ