وزیر کشور گفت: در دولت جدید قراردادهای خوبی با خودروسازان داخلی بسته شده و امیدواریم بخشی از اتوبوس‌ها تا مهر وارد چرخه شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
براساس اعلام مسئولان ستاد تنظیم بازار بلیت اتوبوس 29 درصد گران شده است و این نگرانی وجود دارد که در ایام اربعین بازهم قیمت بلیت بالارود.
رییس جامعه هتلداران کیش گفت: در ایام نوروز ورود اتوبوس، کامیون، مینی بوس، تاکسی، خودرو‌های ون و وانت به جزیره ممنوع اعلام شده است. البته کامیون‌های حمل سوخت و مواد اضطراری می‌توانند با ارائه مجوز‌های رسمی و از طریق بندرگاه‌های اعلام شده خود را به کیش برسانند. همچنین در نوروز ۱۴۰۲ به مدت ۲۰ روز ورود خودرو‌های مستعمل بالاخص پراید و پیکان به کیش ممنوع خواهد بود و اجازه ورود نخواهند داشت.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: در ۴ تا ۵ سال اخیر تعداد اتوبوس‌های شهر تهران نسبت به گذشته به یک‌سوم کاهش‌یافته و در حال حاضر ۸۰ درصد ناوگان حمل‌ونقل عمومی فرسوده است.
اتوبوس استقلال و سپاهان به ورزشگاه نقش جهان وارد شدند
علی اصغر قائمی عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در مورد وعده ورود تراموا از سوی شهردار تهران به پایتخت، واکنش نشان می‌دهد و می‌گوید: در دوره‌های قبل چند نمونه اتوبوس‌های سه کابین وارد شد که تست هایش را انجام داد و می‌توانیم به جای تراموا در مورد ورود این اتوبوسها، تمرکز کنیم. البته در حالت کلی هر مد حمل و نقلی جدیدی که بخواهد در تهران فعال شود باید در وهله اول مصوبه شورایعالی ترافیک را اخذ کند و بعد از آن بایستی از شورای شهر تهران مصوبه بگیرد تا قابلیت اجرا پیدا کند.
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس ۳ کابینه را تحویل می‌گیریم.
رئیس شورای شهر تهران گفت: اتوبوس‌های سه کابینه درحال ورود به تهران هستند.
همزمان با ورود تیم ملی به قطر از اتوبوس در نظر گرفته شده برای ایران رونمایی شد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از ورود تعدادی از اتوبوس‌های کارکرده به بندرعباس خبر داد و گفت: هنوز فرآیند اداری ترخیص و انتقال اتوبوس‌ها انجام نشده است.
سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک تهران جزییات ورود اتوبوس های جدید به ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران را تشریح کرد.
با وجود آنکه وزارت کشور وعده داد بود تا ابتدای ماه مهر ۵۵۰ دستگاه اتوبوس را به شهرداری تهران تحویل دهد اما هنوز این اتفاق رخ نداده و تعداد این اتوبوس‌ها کاهش هم داشته است.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: ۱۰ هزار و ۶۶۷ اتوبوس و ۱۸ هزار و ۶۰ مینی بوس و سواری از ۲۸ شهریور تا پنج مهر، ۴۴۸ هزار و ۲۳ زائر را به مشهد مقدس رساندند.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران درباره اتوبوس مدارس و زمان ورود آن به ناوگان حمل و نقل توضیحاتی داد.
رئیس پلیس راه راهور از ممنوعیت ورود اتوبوس به خوزستان، ایلام و کرمانشاه خبر داد و گفت: هم وطنان به هیچ عنوان به سمت مرزها حرکت نکنند.
رئیس پلیس راه راهور از ممنوعیت ورود اتوبوس به خوزستان، ایلام و کرمانشاه خبر داد و گفت: هم وطنان به هیچ عنوان به سمت مرزها حرکت نکنند.
مشهد ـ شهردار مشهد گفت: اتوبوس‌های درون شهری برای کمک به حمل‌ونقل جاده‌ای و برای برای حل مشکل زائران اربعین در اختیار دولت قرار خواهد گرفت.
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در سال ۸۴ گفت: از سال ۹۱ یا ۹۲ هیچ خط بی‌آرتی‌ای به خطوط‌فعلی اضافه نشده است درحالی‌که از همان زمان ورود این اتوبوس‌ها به ایران، قرار بر این بوده که این خطوط اضافه شود: سال ۸۴ من معاون حمل‌ونقل و ترافیک بودم و آن زمان رئیس اتوبوسرانی را همراه تیمی به بوگوتا فرستادیم. با توجه به اینکه بوگوتا بهترین سیستم اتوبوسرانی را دارد، از همانجا الگوبرداری کردیم و دیدیم این سیستم برای تهران خیلی می‌تواند جواب دهد و مکمل مترو باشد.
نایب رییس و سخن‌گوی شورای شهر مشهد از برنامه ورود اتوبوس برقی به خطوط اتوبوس‌رانی شهر مشهد خبر داد و گفت: این خودرو به صورت آزمایشی وارد اتوبوس‌رانی مشهد خواهد شد تا بررسی‌های فنی برای استفاده از آن صورت گیرد.
بانوانی که برای دیدار استقلال بامس بلیت تهیه کردند برای اولین بار با اتوبوس وارد ورزشگاه شدند.
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: «پروژه اتوبوس برقی پروژه متفاوتی نسبت به دوره‌های گذشته بوده و نخستین پروژه‌‎ای است که بخش خصوصی به‌صورت بلندمدت به آن ورود کرده و می‌خواهد ۵۰دستگاه اتوبوس برقی که گران‌ترین اتوبوس موجود در دنیا محسوب می‌شود را وارد شهر تهران کند.»
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: اتوبوس‌های برقی از اواخر شهریور یا اوایل مهر وارد خطوط بهره برداری میشوند.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ورود اولین سری اتوبوس‌های جدید پایتخت به ناوگان اتوبوسرانی خبر داد.
ستاد مرکزی اربعین حسینی تاکید کرد: انتقال زائران اربعین با اتوبوس و خودروی شخصی ایرانی به داخل عراق در ایام اربعین (از پنجم لغایت ۲۳ ماه صفر) ممنوع خواهد بود.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: اتوبوس‌های با کیفیت به تدریج از نیمه دوم سال وارد پایخت می‌شوند و تا پایان سال حداقل ۵۰۰ دستگاه اتوبوس با کیفیت تحویل شهرداری می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ