ابوالفضل بازرگان، کارشناس بین‌الملل درباره پیام‌های دریافتی مربوط به برجام توسط کشور قطر، گفت: جمله مشخص وزیر امور خارجه قطر این بود که پیا‌م‌هایی از طرف آمریکا برای ایران آمده است که بخشی از آن مربوط به برنامه هسته‌ای و مسائل منطقه است. اگر بر این موضوع دقیق‌تر تمرکز کنیم می‌توان گفت که پیام خوشایند و خوش‌بینانه‌ای برای احیای برجام دریافت نکرده‌ایم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با همتای کویتی خواستار برگزاری نشست اضطراری وزرای خارجه کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی و ارسال پیام قوی برای محکوم کردن اهانت به مقدسات اسلامی شد.
درحالیکه شایعات زیادی درباره به خدمت گرفتن آندره اونانا از سوی منچستریونایتد مطرح است داوید دخیا با انتشار یک توییت مرموز به این شایعات واکنش نشان داد.
سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل که نامزد ریاست جمهوری است، گفت: اینکه اجازه دهیم اوکراین در میدان جنگ به روسیه ببازد، جنگ جهانی به راه خواهد انداخت. به گفته او، هدف از مسلح کردن کی‌یف پیشگیری از جنگ با ارسال پیام به رقبای آمریکا بود.
ایسنا نوشت: هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی کاخ سفید تلویحا از ارسال پیام آمریکا به ایران خبر داد.
مقام ارشد وزارت خارجه دولت بایدن در عین حال تصریح کرد:، اما همیشه اعلام کرده ایم توانایی ارتباط با ایران و انتقال و ارسال پیام‌های خود به ایران را در هر زمانی که به نفع ایالات متحده باشد، حفظ می‌کنیم.
بازیکنان پرسپولیس درآستانه دربی صدم پایتخت منتظر دریافت پاداش پیروزی های اخیر خود هستند.
فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شروع طرح جدید حجاب و عفاف در کشور به نوع برخورد با بدحجابی و بی‌حجابی در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد.
یک حقوق‌دان گفت: ما برای اولین‌بار در ایران با مجازاتی مواجه هستیم که بازدارندگی واقعی دارد. شاید در نگاه اول پرداخت مبلغ ۳ تا ۶ میلیون تومان به عنوان جریمه، رقم خیلی سنگین و بازدارنده‌ای نباشد، اما طبق قانون اگر مجازات نقدی طبق نرخ تورم اعلامی توسط بانک مرکزی افزایش پیدا کند، قطعاً جنبه بازدارندگی آن بیشتر خواهد شد.
ند پرایس، هرگونه ارسال پیام به ایران در مورد برجام را انکار کرده و گفته است که ماه‌هاست احیای برجام از دستور کار دولت آمریکا خارج شده و او نمی‌داند که چرا مقام‌های جمهوری اسلامی در این باره به نشر اطلاعات نادرست رو آورده‌اند.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اظهاراتی خلاف واقع، مدعی شد که این کشور از طریق عراق هیچ پیامی مبنی بر آمادگی واشنگتن برای مذاکره بر سر توافق هسته‌ای را به ایران ارسال نکرده است!
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا گفت: بر اساس رصد فضای مجازی و شکواییه‌های قضائی واصله به پلیس فتا، مجرمان سایبری از پیام رسان‌های بومی و غیربومی برای مقاصد کلاهبرداری استفاده می‌کنند.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: احیای برجام برای ماه‌هاست که در دستورکار قرار ندارد. ما هیچ پیامی [به ایران]ارسال نکرده‌ایم.
ارسال پیام از سوی جرج بوش رئیس جمهور سابق آمریکا به تجمع ضد ایرانی در بروکسل واکنش زیاد در میان کاربران فضای مجازی داشت.
مانور‌های هفته گذشته آمریکا و اسرائیل به وضوح علیه ایران و شامل آموزش برای مقابله با تهدیدات هسته‌ای بودند. حمله نظامی اخیر علیه تاسیسات اصفهان بیش از آن که اعلان جنگ باشد ارسال یک پیام بود.
ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه درباره اینکه آیا واشنگتن پیامی به ایران ارسال کرده است، گفت: ماه‌ها است که برجام در دستور کار قرار ندارد، ایرانی‌ها در ماه سپتامبر زمانی که یک توافق مورد تایید همه طرف‌ها روی میز بود، فرصت احیای برجام را از بین بردند.
امارات پیامی با محتوای همدردی به مناسبت وقوع زلزله در شمال غرب ایران به دولت و ملت کشورمان ارسال کرد.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: «ما می‌خواهیم دو پیام خیلی واضح را به رژیم ایران ارسال کنیم این‌که جهان نظاره‌گر است و جهان آماده است که اقداماتی را در واکنش به خشونت مقامات ایران علیه مردمش انجام دهد».
رژیم صهیونیستی که کارنامه ای مملو از قتل عام و جنایات جنگی دارد با ارسال پیام هایی جداگانه برای دبیرکل سازمان ملل و پاپ در ارتباط با موضوع نظامیان اسیر خود در غزه، سعی بر مظلوم نمایی دارد.
سخنگوی دولت روسیه می‌گوید رئیس‌جمهور این کشور امسال برای سال جدید میلادی، پیام تبریک برای سران کشورهای غیردوست نخواهد فرستاد.
وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به ارسال پیام ایران به آمریکا از مسیر اتحادیه اروپا گفت: جمهوری اسلامی ایران برای رسیدن به یک توافق خوب، قوی و پایدار آمادگی دارد.
سه دلیل وجود دارد که کره شمالی تمایل به پرتاب موشک دارد: آزمایش و بهبود فناوری تسلیحات خود، ارسال پیامی سیاسی به جهان (در درجه اول به ایالات متحده آمریکا)، و تحت تاثیر قرار دادن مردم خود در داخل و تقویت وفاداری به حکومت.
سه دلیل وجود دارد که کره شمالی تمایل به پرتاب موشک دارد: آزمایش و بهبود فناوری تسلیحات خود، ارسال پیامی سیاسی به جهان (در درجه اول به ایالات متحده آمریکا)، و تحت تاثیر قرار دادن مردم خود در داخل و تقویت وفاداری به حکومت.
وزیر امور خارجه در جلسه با مدیران عضو اتحادیه اوآنا اضافه کرد: طرف آمریکایی در چند روز گذشته تلاش کرد با پیام های دیپلماتیک فرصت توافق را حفظ کند.
ارسال پیام از سوی «ویکتور اوربان»، نخست وزیر مجارستان به پوتین تکذیب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ