مشهد ـ وزیر کشور از وجود حدود شصت هزار منطقه مسکونی بدون جمیعت در کشور خبر داد و گفت: بخشی از امکانات وجود دارد اما به هر دلیل خالی از سکنه شده و این خسارت بزرگی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مقام مسئول در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: با وجود دمای بیش از ۶۰ درجه هوا مسیر فیبر نوری ایلام به مهران با موفقیت جابجا شد.
در دهه ۶۰ ساختمان سازی، سر و شکل رستم‌آبادـ اختیاریه را عوض کرد. در اوایل همین دهه، ساخته شدن بزرگراه شهید صدر، شکاف عمیقی در بافت منطقه به وجود آورد. محدوده رستم‌آباد بالا و پایین کاملاً از هم جدا شد.
با وجود سهم ۶۰ تا ۷۰ درصدی مسکن در سبد هزینه‌های خانوارهای شهری در ایران و تورم فزاینده کالاهای ضروری، اکنون بانک‌ها از ارائه تسهیلات قانونی طفره می‌روند.
درباره مزایای دوربین این دستگاه گفته شده که در تمام شرایط نوری، عالی عمل می‌کند. همچنین دوربین گوشی هواوی در گرفتن عکس‌های دوستان و خانواده و رندر دقیق رنگ پوست می‌درخشد و وجود دیافراگم متغیر آن تضمین می‌کند که در یک عکس گروهی، تمام افراد به دلیل عمق میدان زیاد در فوکوس باقی می‌مانند. این گوشی همچنین در تمام سطوح زوم خود، سطح بالایی از جزئیات را ارائه می‌کند و در حالت ماکرو، به‌خصوص با لنز تله‌فوتو خود عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد.
خود میوه کیوی خواص بسیار زیادی دارد و پوست آن به این خواص اضافه می‌کند. اما نکته‌ای در مورد پوست انواع کیوی وجود دارد. کیوی تقریباً ۶۰ نوع دارد که بافت پوستشان گوناگون است و همهٔ آن‌ها نیز قابل خوردن‌اند. اما معمول‌ترین انواعی که خورده می‌شوند، کیوی‌های سبز و کیوی‌های طلایی‌اند.
یک امدادگر در انگلیس، لحظاتی پس از مرگ یک زن ۹۴ ساله، ۶۰ پوند او را به جیب زد ؛ اما پس از اطلاع از وجود دوربین مداربسته پول را سرجایش برگرداند.
حسن بهشتی‌پور می‌گوید: اهل فن می‌دانند که نیازی به اورانیوم غنی‌شده در سطح ۸۴ درصد در ایران وجود ندارد. انگیزه‌ای برای ایران وجود ندارد که سطح غنی‌سازی اورانیوم را از ۶۰ درصد به ۸۴ درصد افزایش دهد. کاری که از ۶۰ درصد برمی‌آید از ۸۴ درصد هم بر می‌آید، این عدد مزیتی محسوب نمی‌شود.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: وجود ذره یا ذرات بالاتر از ۶۰ درصد در فرآیند غنی‌سازی به معنی تولید با غنای بالای ۶۰ درصد نیست.
کمالوندی در توضیح بیشتر بیان کرد: این موضوع در روند غنی سازی امری بسیار طبیعی بوده که حتی می‌تواند با کاهش خوراک آبشارهای سانتریفیوژ در یک لحظه به وجود بیاید. ولی آنچه حائز اهمیت است محصول تولیدی نهایی است که جمهوری اسلامی ایران تاکنون مبادرت به غنی سازی بالای ۶۰ درصد نکرده است.
خیابان بهبودی حدود ۶۰ سال قبل، جزو اراضی روستای طرشت بود که کولی‌ها با ورود به پایتخت ساکن آن شدند. «رضا نوری»، ساکن قدیمی خیابان بهبودی، هنوز تصویر کولی‌های اطراف خیابان را به یاد دارد. او تعریف می‌کند که در دهه ۳۰ خیابان بهبودی یک جاده خاکی بود. اطراف آن باغ‌ها و زمین‌های مزروعی قرار داشت. در قسمت غربی خیابان حدود ۲ هزار نفر از کولی‌های بختیاری ساکن بودند.
یکی از مسائل مهم ما در کشور این است که ما قدر شرایط خودمان را نمی‌دانیم و به خاطر برخی نارسایی‌ها در اقتصاد و برخی بی‌سلیقگی‌ها در امور دیگر آن حقیقت انقلاب که استقلال کشور را تأمین کرد، دیده نمی‌شود اما حاج قاسم این را درک می‌کرد.
محمدعلی صمدی پژوهشگر تاریخ معاصر و مطالعات جنگ در رابطه با لو رفتن عملیات عملیات کربلای چهار گفته است: من لو رفتن رو به لحاظ نظامی اصطلاح غلطی می‌دانم. چیزی که وجود دارد افزایش سطح هشیاری است که مثلاً اگر از ۶۰-۷۰ بالاتر برود می‌توان به زبان عامیانه به آن لو رفتن گفت. در همه عملیات‌ این مشکلات را داشتیم. برای مثال در والفجر ۸ شب عملیات آقای رشید ۷ علت لو رفتن عملیات را می‌گوید، اما آقای رضایی ۸ علت می‌آورد که عملیات لو نرفته و سر همان یک دلیل عملیات را انجام می‌دهند و ۱۰۰ درصد پیروزی حاصل می‌شود.
صاحب یک داروخانه شبانه‌روزی در شمال تهران از نایاب شدن فنیتویین ۶۰ و فنیتویین کامپاند خبر می‌دهد و می‌گوید در ماه‌های آینده بحران کمبود دارو‌های اعصاب و روان بدتر خواهد شد. این صاحب داروخانه، دوستانی در صنعت دارو دارد و می‌گوید تولید‌کنندگان دارو اطمینان داده‌اند که امکان تولید تمام دارو‌ها در کشور وجود دارد، اما وقتی مسوولان سازمان غذا و دارو فکر می‌کنند با قیمت‌های دستوری همزمان با افزایش ساعتی نرخ ارز، می‌شود چراغ صنعت و تولید دارو را روشن نگه داشت، تولید‌کننده چاره‌ای جز کاهش ظرفیت تولید ندارد، چون دیگر پولی ندارد که پای چرخ‌های لق تولید بریزد.
محمدعلی صمدی پژوهشگر تاریخ معاصر و مطالعات جنگ در رابطه با لو رفتن عملیات عملیات کربلای چهار گفته است: من لو رفتن رو به لحاظ نظامی اصطلاح غلطی می‌دانم. چیزی که وجود دارد افزایش سطح هوشیاری است که مثلاً اگر از ۶۰-۷۰ بالاتر برود می‌توان به زبان عامیانه به آن لو رفتن گفت. در همه عملیات‌ها این مشکلات را داشتیم. برای مثال در والفجر ۸ شب عملیات آقای رشید ۷ علت لو رفتن عملیات را می‌گوید اما آقای رضایی ۸ علت می‌آورد که عملیات لو نرفته و سر همان یک دلیل عملیات را انجام می‌دهند و ۱۰۰ درصد پیروزی حاصل می‌شود.
اوجی گفت:گاز برای مشترکانی که در سقف الگوی مصرف هستند که ۶۰ تا ۷۰ درصد مشترکان هستند،هیچ‌گونه افزایش قیمتی دیده نشده، تنها برای مشترکانی که الگوی مصرف را رعایت نمی کنند افزایش قیمت وجود دارد
محمدصالح نیکبخت، وکیل دادگستری که وکالت خانواده مرحوم مهسا امینی را نیز برعهده دارد از اتفاقی فراتر از همه موارد فوق می‌گوید: «گزینش از میان گزینش‌شدگان». نیکبخت می‌گوید که هم‌اکنون از میان بیش از ۶۰ هزار وکیل دارای پروانه وکالت از کانون‌های وکلای کشور و مرکز مشاوران حقوقی تحت نظر قوه قضاییه کمتر از هزار نفر اجازه ورود در مرحله تحقیقات را دارند و بسیاری از آنان هم دیگر مورد قبول دستگاه‌های قضایی نیستند. در شرایط کنونی که از ۲ ماه پیش آغاز و پایان آن متصور نیست طبق این قانون فقط این افراد در مرحله تحقیقات حق حضور دارند و شنیده‌ها حاکی است که برخی از قضات دادگاه‌ها و حتی دادسرا‌ها از حضور همین وکلای دستچین‌شده قوه قضاییه نیز ممانعت می‌کنند!
حجت‌الاسلام نجم‌الدین مروجی طبسی استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه «عمامه‌پرانی کار جدیدی نیست»، گفت: بنده ۶۰ سال قبل در عراق و نجف اشرف مشاهده کرده‌ام که به دستور صدام انجام می‌شد و تبلیغات سوء و هجمه علیه روحانیت از آن زمان وجود داشت.
حجت‌الاسلام مروجی طبسی تاکید کرد: ۶۰ سال قبل در عراق و نجف اشرف مشاهده کرده‌ام که به دستور صدام انجام می‌شد و تبلیغات سوء و هجمه علیه روحانیت از آن زمان وجود داشت.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: در نطنز، گازدهی به زنجیره‌های جدید شروع شده، در فردو نیز با استفاده از ظرفیتی که وجود داشت آنها را به ظرفیت غنی سازی ۶۰ درصد تبدیل کردیم.
فریدون عباسی با اشاره به آغاز غنی سازی ۶۰ درصد اورانیوم در فردو بیان کرد: ایران تا به امروز خیلی مراعات حال طرف‌های غربی را کرده است. به دلیل اختلاف سلیقه‌هایی که در داخل کشور وجود دارد، برخی معتقد هستند.
مدیرعامل ایران‌خودرو دیزل با بیان این‌که رکورد ۶۰ ساله تولید در این شرکت در سال ۱۴۰۱ شکسته شد، عنوان کرد: به دنبال رشد دیزل، همه شرکت های زیرمجموعه آن سودآور شده و دیگر شرکت زیان دهی در این گروه خودروسازی وجود ندارد.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: ۱۰ هزار و ۶۶۷ اتوبوس و ۱۸ هزار و ۶۰ مینی بوس و سواری از ۲۸ شهریور تا پنج مهر، ۴۴۸ هزار و ۲۳ زائر را به مشهد مقدس رساندند.
مهدی محسن‌نژاد، نماینده وزن ۶۰ کیلوگرم با وجود برتری ۹ بر ۳ مقابل حریف ترک، ناباورانه ضربه فنی شد.
منابع فلسطینی گزارش دادند که امروز با وجود محدویت های شدید رژیم صهیونیستی، ۶۰ هزار نمازگزار در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه در مسجدالاقصی مشارکت کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ