معاون آب و آبفای وزیر نیرو گفت: شرایط آب در کشور به گونه‌ای است که همه مدیران باید خود را در شرایط بحرانی ببینند و تصمیم‌گیری‌ها بر این اساس صورت پذیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: هرگونه تصمیم‌گیری درباره اوکراین بدون مشارکت مسکو در نشست جده بی‌معنی است.
معاون گردشگری کشور گفت: طرح پیشنهادی وزارت میراث‌فرهنگی مبنی بر لغو روادید یک طرفه با ۶۰ کشور توسط وزارت امورخارجه و نهادهای ذیربط در حال بررسی است.
در اخبار منتشره و توضیح مقامات رسمی شهرداری تهران به روشنی مشخص نشده است که تصمیم گیری شهرداری تهران برای حل چه مشکلی انجام شده است؟ این تصمیم گیری به چه شیوه‌ای اجرا شده است؟ و این شیوه چه هزینه‌ای داشته است؟ و چه مشکلات جدیدی را پدید آورده است؟ و چه ایرادی به عملکرد مدیران قبلی خانه اندیشمندان وارد بوده است که چنین اقداماتی را ایجاب کرده است؟
پژوهشگران آمریکایی در بررسی روی موش‌ها دریافتند که یک ژن ویژه در تصمیم‌گیری نقش دارد.
جلسه دوم دادگاه یوونتوس امروز شروع شده است. این دادگاه قرار است درباره یووه و بسیاری از مدیران سابق آن تصمیم‌گیری کند.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: با توجه به اینکه شعار نمایندگان مبتنی بر شفافیت بوده و سامانه‌ای نیز در این خصوص طراحی شده، سازوکار تصمیم‌گیری هیئت رئیسه نیز باید شفاف باشد.
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت:مهم‌ترین بخش اقتصادی دولت وزرات صمت است که بالغ بر ۶۵ سهم اقتصادی کشور در این حوزه صنعت معدن و صادرات و واردات از این وزارتخانه اثر پذیری دارد.
هیات مدیره بایرن مونیخ در حال تصمیم‌گیری درباره آینده مدیران ارشد باشگاه است و ممکن است اولیور کان را از مدیرعاملی بایرن برکنار کند.
وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که سرگئی لاوروف وزیر خارجه این کشور در گفتگو با آنتونی بلینکن همتای آمریکایی خود تاکید کرده تصمیم گیری در خصوص آینده ایوان گرشکوویچ بر عهده دادگاه است.
کمیته فنی فدراسیون تکواندو پس از بررسی نتایج کلیه تکواندوکاران حاضر در رقابتهای انتخابی، اسامی ۱۱ تکواندوکار را برای حضور در رقابت‌های گرنداسلم اعلام کرد.
زارع درباره پیشنهاد‌های نمایندگان در موضوع حقوق و دستمزد کارمندان در سال آینده گفت: برخی از نمایندگان پیشنهاد افزایش ۳۰ درصدی حقوق برای همه کارمندان در هر پایه‌ای را در سال آینده مطرح می‌کنند؛ برخی هم پیشنهاد افزایش ٢٠ درصدی و برخی دیگر پیشنهاد افزایش حقوق به صورت پلکانی را بیان می‌کنند که برای مبالغ بالا درصد کمتری افزایش لحاظ شود و برای مبالغ پایین مثلاً زیر ۱۵ میلیون تومان افزایش ۲۰ درصد اعمال شود و سقف افزایش هم همان ٢٠ درصد باشد؛ در نهایت کمیسیون فردا در مورد حقوق و دستمزد تصمیم گیری خواهد کرد.
رضا عنایتی ابراز امیدواری می کند در صورتی که مدیران به قول های خود عمل کنند بازیکنان هم برای مردم مسجدسلیمان دست به کاری بزرگ خواهند زد.
وزیر نفت گفت: بر اساس برنامه‌ریزی ساخت ۴۰ تا ۵۰ جایگاه سوخت و سی‌ان‌جی در این استان طی نشستی در استانداری مطرح و در صورت تصویب در شورای اقتصاد کمبود در این زمینه برطرف می‌شود.
وزیر نفت گفت: مدیران باید شجاعت تصمیم‌گیری داشته باشند، نباید از تصمیم بترسیم، چون کشور در شرایط جنگی است.
نماینده مقام معظم رهبری گفت: هیات ما اجرایی نیست و ما برای تصمیم گیری نیامدیم، بلکه برای ایجاد فضای تلطیف دراستان، اتمام حجت از جهت شنیدن مطالب و انتقال آنها، ارائه پیام‌های جدی به بعضی افراد که ارائه گردیده و تکمیل خواهد شد، دادن پیام‌هایی به برخی دیگر که باید در مطالب و دیدگاهشان مراقب باشند، آمده‌ایم و هدف اطاعت امر مقام معظم رهبری می‌باشد.
قانون استفاده از بازیکنان خارجی با دو احتمال روی میز مدیران کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار دارد و به زودی درباره آن تصمیم‌گیری می‌شود.
قانون استفاده از بازیکنان خارجی با دو احتمال روی میز مدیران کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار دارد و به زودی درباره آن تصمیم‌گیری می‌شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره رفع محدودیت اینترنت توضیحاتی ارائه کرد و گفت: تصمیم‌گیری درباره رفع محدودیت‌های اینترنت با وزارت ارتباطات نیست.
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: «اشراف» نشان دهنده واقعیت صحنه به فرماندهان و مدیران است. واقعیت صحنه یعنی اشراف و تسلط بر محیط کار که با داشتن آن مدیران می‌توانند تصمیم‌گیری درست انجام دهند.
اعضای هیيت ريیسه فدراسیون فوتبال گرد هم جمع شده‌اند تا درباره مشائل سرنوشت‌ساز فوتبال ایران تصمیم‌گیری کنند.
تصمیم‌گیری درباره وضعیت نیمکت تیم ملی فوتسال ایران و استعفای وحید شمسایی در دستور کار هیات رئیسه فدراسیون فوتبال قرار دارد.
هافبک دفاعی تیم فوتبال سپاهان پس از یک فصل نه چندان خوب در مصاف روز گذشته عملکرد خوبی از خود نشان داد.
فیفا قصد دارد مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ را زودتر از موعد اعلام شده قبلی برگزار کند.
مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: مدیر مدرسه باید خودش تصمیم گیر باشد؛ لازم است قدرت تصمیم‌گیری داشته باشد و برای هر موضوعی با منطقه تماس نگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ