حمید مطهری در جواب تشویق‌های شدید هواداران نساجی برای دقیقه‌ای با آنها به صورت مستقیم صحبت کرد.ر
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عبدالناصر همتی در یادداشتی در فضای مجازی نوشت: این‌که انتقاد می‌شود چرا دولت پذیرفته است که منابع ارزی در کره‌جنوبی برای خرید کالاهای اساسی و دارو باشد، باید توضیح بدهم که موضوع صرفا مربوط به این دولت نیست. در دولت قبل هم پذیرفته شده بود؛ چرا که هرگونه توافقی خارج از برجام، همراه با ادامه تحریم هاست.
فیلمی از یورگن کلوپ و ترنت الکساندر-آرنولد منتشر شده که در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای وظایف قوه قضائیه در قانون اساسی از جمله احقاق حقوق عامه را بسیار مهم دانستند و گفتند: جلوگیری از ترساندن و بر هم زدن امنیت روانی مردم در فضای مجازی و غیر مجازی از مظاهر تامین حقوق عامه است که دستگاه قضا باید با برنامه‌ریزی و انضباط و قاعده، این وظیفه دشوار را به خوبی انجام دهد.
بوشهر- وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران گفت: ایجاد فضای امید و تقویت ایمان از بنیان‌های اساسی امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
مراجع قضایی نه تنها در «تشخیص» رفتارهای مجرمانه، بلکه در «برخورد» با متهمان ارتکاب این رفتارها نیز باید مطابق قانون عمل کنند. اولی، اصل «قانونی بودن جرائم» و دومی، اصل «قانونی بودن دادرسی کیفری» نامیده می‌شود. اصل اخیر در قسمتی از اصل ٣۶ قانون اساسی، ماده ١٢ قانون مجازات اسلامی و ماده ٢ قانون آیین دادرسی کیفری آمده
معلم قائم‌شهری که در فضای مجازی حسابی معروف شده بود، با انتشار یک ویدیو در استـ‌وری اینستاگرامش، از کناره‌گیری‌اش از تدریس خبر داد.
بررسی ها نشان می دهد که قیمت خانه هر چه نزدیک به فصل نقل و انتقالات می شود تغییر اساسی پیدا می کند و عمده قیمت ها در فضای مجازی تعیین می شود.
بررسی ها نشان می دهد که قیمت خانه هر چه نزدیک به فصل نقل و انتقالات می شود تغییر اساسی پیدا می کند و عمده قیمت ها در فضای مجازی تعیین می شود.
اردبیل- همزمان با روز درختکاری هوای پاک اردبیل با حضور ناخوانده ریزگردها آلوده شد تا جای خالی توسعه فضای سبز و درختکاری به شدت احساس شود.
معاون اسبق مرکز ملی فضای مجازی بر این باور است که ساختار حکمرانی سایبری کشور با آسیبها و چالشهای بسیاری مواجه است و برای رفع آن باید بازنگری اساسی در ساختار و محتوا انجام داد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: من امیدوارم عقلانیت در شورای وزیران اتحادیه اروپا حاکم باشد و نیروهایی که احساسی برخورد می‌کنند از این فضا به دور باشند.
روش‌هایی آسان و مبتنی بر علم برای تبدیل یک فضای کوچک از فضایی کلاستروفوبیک (تنگنا هراسانه) به مکانی دنج وجود دارد. اجسام و نماد‌ها و اشکال گرد و خطوط منحنی با احساس شادی و خوشحالی مرتبط هستند و در مقابل پیکربندی‌های مورب و زاویه‌ای با احساس تهدید مرتبط می‌باشند. بخرید فرشی با طرح منحنی بیش از اشکال و طرح‌های هندسی توصیه می‌شود.
تصمیماتی که مسئولان برگزارکننده جام‌جهانی ۲۰۲۲ در مورد فضای ورزشگاه ها گرفتند با تمجید از سوی تماشاگران زن همراه شده است. آنها تاکید کردند در این کشور مسلمان احساس امنیت بیشتری داشتند.
سید حسن خمینی با بیان اینکه امروز فضای مجازی واقعیتی است و تقابل با آن هم آب در هاون کوبیدن است، گفت: اما این هم مثل هر بستری دیگر است که در آن می شود دروغ گفت؛ دروغ هایی که بزرگ است ولی ممکن است کسی آن را باور کند و بر آن پایه و اساسی را قرار دهد.
حمید مطهری در جواب تشویق‌های شدید هواداران نساجی برای دقایقی با آنها به‌صورت مستقیم صحبت کرد.
اتمام بنزین در یک جایگاه سوخت سبب شکل گیری و تقویت شایعه بی اساسی در برخی گروه‌های فضای مجازی محلی شد مبنی بر این ادعا که قرار است بنزین هشت هزارتومان شود؛ به دنبال آن مراجعه به سایر جایگاه‌های سوخت شدت گرفت و صف‌ها نیز مقابل پمپ بنزین‌ها ایجاد شد.
مراسم ویژه باشگاه رئال مادرید برای خداحافظی با کاسمیرو امروز برگزار شد. مراسمی که فضایی کاملا احساسی داشت و ستاره برزیلی بغضش شکست.
کاسمیرو در پیامی احساسی فضای مجازی از هواداران و باشگاه رئال مادرید تشکر کرد
حیدر العبادی رئیس ائتلاف نصر عراق در تویتیی با استقبال از فراخوان‌ها برای آرام کردن فضای سیاسی عراق، آن را علامت احساس مسئولیت دانست.
حیدر العبادی رئیس ائتلاف نصر عراق در تویتیی با استقبال از فراخوان‌ها برای آرام کردن فضای سیاسی عراق، آن را علامت احساس مسئولیت دانست.
یک حقوقدان فضای مجازی با بیان اینکه اگر شخصی احساس می‌کند بر اثر اختلالات خطوط ارتباطی متضرر شده می‌تواند مستقیما به دادگاه عمومی مراجعه کند، گفت که سازمان پدافند غیرعامل و مرکز ملی فضای مجازی باید به این مسائل نظارت کنند.
ارشیا حیدریان مدیر حقوقی کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار در گفتگو با خبرنگار بورس تابناک گفت: با عنایت به تغییرات پیاپی شرایط بازار سرمایه در سال‌های اخیر و جذب خیل عظیمی از سرمایه گذاران به این بازار اصلاح قانون بازار مصوب ۱۳۸۴ ضروری می‌نمود و بر همین اساس اصلاح قانون بازار در مجلس شورای اسلامی کلید خورد. پس از انتشار پیش نویس قانون جدید بازار، کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار بعد از برگزاری ۱۵ جلسه با متخصصان پیشنهادات خود را به مجلسی‌ها ارائه داد. در پیش نویس جدید ردپایی از پیشنهادات کانون کارگزاران دیده نمی‌شود.
نایک فروش به خرده فروشان در روسیه را متوقف کرد.
به قرار اطلاع نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح اصلاح قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری، خواستار منع دیوان عدالت اداری از رسیدگی به شکایات علیه مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و فضای مجازی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ