معلم قائم‌شهری که در فضای مجازی حسابی معروف شده بود، با انتشار یک ویدیو در استـ‌وری اینستاگرامش، از کناره‌گیری‌اش از تدریس خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جواد خیابانی از تکنیک جدیدی در گزارش دیدار بایرن مونیخ استفاده کرد.
لیونل مسی در دیدار برابر دالاس درخشید و توانست دو گل به ثمر رساند. این برای سومین بازی پیاپی است که او با پیراهن اینترمیامی دبل می‌کند.
تیم فوتبال اینترمیامی با تداوم درخشش لیونل مسی به بُرد‌های اخیر خود ادامه داد.
حمله تند پدر جواد نکونام به بچه: اقدام جدید محمود بابایی علیه سرمربی استقلال
در حمله انتحاری صبح امروز تروریست‌های مسلح به کلانتری ۱۶ زاهدان تاکنون یک نفر از نیرو‌های کادر و یک نیروی وظیفه به شهادت رسیده‌اند.
ویدیوی تازه پوتین در مجمع "ایده‌های قوی در زمانه جدید"به همراه کشیدن یک نقاشی شبیه باب اسفنجی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی بازتاب زیادی داشته است.
تعداد مشاهده ویدیوی معارفه ستاره‌های جذب شده توسط تیمهای عربستانی به بهانه‌ای جدید برای رقابت بین آنها تبدیل شده است.
طرفداران چلسی از ویدیوی منتشر شده توسط باشگاه آرسنال برای معرفی کای هاورتز به عنوان بازیکن جدید توپچی‌ها خشمگین شدند.
میثاقی می‌گوید با تمام داوران دربی صحبت کردم، ولی هنوز دلیل اخراج ساپینتو مشخص نیست
در ویدیوی طالبان که به شکل ترانه منتشر شده و ادوات نظامی گروه طالبان را نشان می‌دهد آمده است: رهبر ما ملا یعقوب تهران را اصلاح خواهد کرد و طالبان هر زمان آماده قربانی دادن است.
وینیسیوس جونیور، ویدیوی جدیدی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که آزارهای کلامی علیه خودش طی مسابقات فصل جاری لالیگا را نشان می‌دهد.
بازیکنان رئال مادرید و والنسیا در پایان بازی دو تیم، به صورت شدید با یکدیگر درگیر شدند و قاب‌هایی زشت را خلق کردند.
انتشار یک ویدئو در صفحه آرات حسینی واکنش این نوجوان ورزشکار به ماجرا‌های اخیر پیرامون جدایی او از باشگاه سپاهان بود.
طوطی‌ها نه تنها به‌طور آزادانه تماس‌ها را آغاز می‌کردند، بلکه ظاهراً این موضوع را درک می‌کردند که یک طوطی دیگر در سمت مقابل تماس وجود دارد. علاوه بر این، مراقبان اعلام کردند که این تماس‌ها برای طوطی‌های آن‌ها تجربیات مثبتی به همراه داشته است.
وکیل دنی آلوز در تلاش است تا با ارائه مدارک جدید این بازیکن را از اتهامات وارد شده نجات دهد.
وکیل دنی آلوز در تلاش است تا با ارائه مدارک جدید این بازیکن را از اتهامات وارد شده نجات دهد.
پس از صعود لیگ هلند در رنکینگ جدید یوفا و بالاتر از لیگ پرتغال که باعث خواهد شد هلندی‌ها یک سهمیه اضافی در چمپیونزلیگ و لیگ اروپا داشته باشند، آن‌ها با یک ویدیوی جالب آن را جشن گرفتند.
جمله میانی جواد خیابانی، این گزارشگر باتجربه فوتبال ایران، به سرعت در شبکه‌های اجتماعی وایرال شد و حتی ویدیوی آن در رسانه‌های رسمی نیز دست به دست شد تا او در آخرین روز سال هم با یک جمله قصار خودساخته، بار دیگر خبرساز شود.
ویدئویی از آخرین لحظات پرواز هلیکوپتر حامل وزیر ورزش که روز گذشته در بافت سقوط کرد در شبکه‌های اجتماعی منتشر و پربازدید شده است.
دیوید بکام در جدیدترین ویدیوی خود در اینستاگرام، هنگام درست کردن پنکیک در آشپزخانه به همراه همسر خود ویکتوریا هنرنمایی نافرجامی را به سرانجام رساند که در فضای مجازی پربازدید شد.
فدراسیون فوتبال قطر با انتشار ویدئویی جالب سرمربی جدید خود را به صورت ویژه معرفی کرد.
نسل جدید خودرو کیا مدلev6 معرفی شد. جالب اینجاست که قیمت این خودرو بین 50 تا 60 هزاردلار قیمت خورده است.
مایا صباغ، فعال لبنانی که ویدئو‌های او در حاشیه کنگره بین المللی زنان تاثیرگذار در فضای مجازی فراگیر شده است در ویدئویی جدید گفت: ویدئو‌های من مزدوران و مخالفان جمهوری اسلامی را عصبانی کرد و دروغ سه ماهه آن‌ها را برملا ساخت.
هادی چوپان می‌گوید قصدی برای مهاجرت کردن از ایران ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ