حضرت آیت‌الله خامنه‌ای وظایف قوه قضائیه در قانون اساسی از جمله احقاق حقوق عامه را بسیار مهم دانستند و گفتند: جلوگیری از ترساندن و بر هم زدن امنیت روانی مردم در فضای مجازی و غیر مجازی از مظاهر تامین حقوق عامه است که دستگاه قضا باید با برنامه‌ریزی و انضباط و قاعده، این وظیفه دشوار را به خوبی انجام دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی دولت گفت: دولت با قدرت ایستاده و از ورود متقلبان به دانشگاه جلوگیری می‌کند و از دانشجویان هم تقاضا دارد در حوزه مبارزه با فساد در این عرصه همراه دولت باشند.
سخنگوی دولت گفت: دولت با قدرت ایستاده و از ورود متقلبان به دانشگاه جلوگیری می‌کند و از دانشجویان هم تقاضا دارد در حوزه مبارزه با فساد در این عرصه همراه دولت باشند.
حفظ کاهش وزن می تواند دشوار باشد اما بدان معنا نیست که غیر ممکن است حتی اگر بتوانید صرفا مقدار کمی از وزنی را که از دست داده اید حفظ کنید به یاد داشته باشید که هم چنان می تواند برای سلامتی شما بسیار مفید باشد.
شما با شناخت این غذا‌ها می‌توانید برنامه‌ریزی بهتری داشته باشید و از آسیب دیدن رژیم غذایی خود جلوگیری کنید. در این نوشته می‌خواهیم به بررسی همین غذا‌ها بپردازیم. در ادامه ۶ نوع خوردنی را آورده‌ایم که در تابستان طرفداران بیشتری دارند. شما باید تلاش کنید تا جای ممکن مصرف این غذا‌ها را کاهش دهید و در عوض از خوردنی‌های سالم و مقوی کمک بگیرید تا همچنان بتوانید کالری بسوزانید و وزن کم کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا ببینید کدام خوردنی‌های تابستانی برنامه‌ی کاهش وزن شما را به هم می‌ریزند.
اسلامیان توضیح داد: غوره‌ها را تمیز بشویید، بین یک تا دو روز اجازه دهید تا کاملاً خشک شوند و بعد از آبگیری پاستوریزه کرده و ظرف شیشه‌ای را هم داخل آبجوش به صورت افقی بجوشانید تا استریل شده و از کپک زدن آبغوره جلوگیری شود. در نهایت در شیشه‌ها را به طور کامل ببندید و داخل یخچال نگهداری کنید.
والدین علاوه بر آموزش استفاده از فضای مجازی به کودک، باید در انتشار تصاویر فرزندان خود هم محتاط بوده و این حس را به کودک نیز منتقل کنند.
ایشان، شایعات افراد مغرض و مریض‌القلب را علیه دستگاه قضا، بسیار بیشتر از واقعیت دانستند اما گفتند: فساد درون قوه را هر قدر هم کم باشد باید ریشه‌کن کنید.
می‌توان از عسل به عنوان لایه‌بردار و ماسک صورت هم استفاده کرد. عسل پوست را تمیز می‌کند، اما خاصیت لایه‌برداری آن برای پوست‌های حساس مناسب نیست.
یکی از مشکلات اساسی در تهیه انواع شور و ترشی، کپک‌ها هستند، اما زیاد نگران نباشید، چون با دانستن برخی ترفند‌ها می‌توانید از کپک زدن انواع ترشی جلوگیری کنید. کپک‌هایی که روی ترشی تشکیل می‌شوند، سم خطرناک مایکوتوکسین تولید می‌کنند که باعث نرم شدن مواد غذایی و تغییر طعم و رنگ آن‌ها می‌شوند. این سم می‌تواند باعث بروز مسمومیت غذایی هم شود. در اینفوگرافیک زیر با روش‌هایی برای کپک نزدن ترشی آشنا می‌شوید.
هانس یواخیم واتسکه، مدیر دورتموند، معتقد است که جلوگیری از قهرمانی بایرن مونیخ به اتفاقی غیرعادی نیاز دارد.
ویژگی اصلی این آش به خاطر داشتن سماق، صفرابری آن است. سرکانی‌ها برای این آش یک شعر محلی هم دارند که همه آنها، آن را بلدند.
هاشمی گفت: بانک‌ها با تسهیلات سوری که پرداخت کرده و در غیر از محل خود مصرف می‌شود بانک‌ها هم از این طریق به صورت غیر مجاز نقدینگی خلق می‌کنند.
دستیار ایرانی پاکو خمس در مورد درخواست او برای جلوگیری از برگزاری بازیهای تراکتور در یادگار امام صحبت می‌کند.
ما باید از هسته‌ای شدن ایران جلوگیری کنیم، زیرا موشک‌های آن می‌تواند به بسیاری از کشور‌ها از جمله اروپا برسد و هیچ کس نمی‌خواهد توسط یک رژیم با سلاح هسته‌ای گروگان گرفته شود.
پس از اینکه برخی رسانه‌ها نسبت به تبعات افزایش نرخ ارز ETS بر افزایش تورم کالا‌های تولیدی و مصرفی هشدار دادند، سرانجام رئیس جمهور به این هشدار‌ها واکنش نشان داد و قیمت ارز ETS را در یک نقطه ثابت اعلام کرد. تصمیمی که می‌تواند مانع از جهش تورم در ماه‌های پیش رو از این ناحیه شود.
مهدی عزیزی کارتونیست قطعی اینترنت برای جلوگیری از لو رفتن سوالات کنکور را دستمایه طنز قرار داده و از این موضوع در روزنامه هم میهن انتقاد کرده است.
رفع بخار شیشه ماشین یکی از دغدغه‌­های اصلی رانندگان در تمامی فصول سال است. حتما تا به حال برای شما هم اتفاق افتاده ­است، که در شب­های بارانی فصل زمستان به این نتیجه برسید که دیگر قادر به ادامه رانندگی نیستید و بخار شیشه ماشین به طور کامل مانع دید شما شده­‌است.
واکنش مصطفی امامی مجری شبکه تهران به خبر قطع اینترنت در روز‌های آزمون کنکور سراسری به علت جلوگیری از هرگونه احتمال تقلب را مشاهده می‌کنید.
صحبت از انضباط مالی و کنترل نقدینگی و جلوگیری از رشد چاپ پول به میان می‌آید که باید اثرش را در کنترل تورم نشان دهد، اما همچنان شاهد افسارگسیختگی تورم و کوچک‌شدن سفره‌های مردم هستیم. نرخ بیکاری هم که اسباب شوخی جماعت است با اینهمه جوان در آرزوی کار و تحصیلکرده بیکار…
شما گرمای زیادی را از سر خود از دست می‌دهید و هرچه بدن شما سردتر شود، پا‌های شما هم سردتر خواهد شد. برای صرفه جویی در گرمای بدن و تشویق به گرم‌تر شدن پاها، کافی است یک کلاه سرتان بگذارید.
نماینده مردم سردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید از تلاطم در بازار ارز جلوگیری کند چرا که افزایش نرخ ارز سایر بازارها را هم تحت تأثیر قرار می‌دهد.
امکان توثیق سهام از بازداشت افرادی که ضرورت ندارد جلوگیری می‌کند. البته باید درمورد نوسانات قیمت سهام، کار کارشناسی صورت بگیرد و زمانی‌که به نتیجه رسید اعلام می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ