سید حسن خمینی با بیان اینکه امروز فضای مجازی واقعیتی است و تقابل با آن هم آب در هاون کوبیدن است، گفت: اما این هم مثل هر بستری دیگر است که در آن می شود دروغ گفت؛ دروغ هایی که بزرگ است ولی ممکن است کسی آن را باور کند و بر آن پایه و اساسی را قرار دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فوتسالیست ایرانی والدپنیاس در فهرست این تیم برای دیدار با بارسلونا حضور دارد.
در فصل ۹۲-۹۳ دو سرمربی تیم‌ملی در دیدار استقلال و ملوان مقابل هم قرار گرفتند.
محمد نادری یکبار دیگر مقابل یحیی گل محمدی و پرسپولیس قرار می گیرد؛ او احتمالا بار دیگر برای یحیی دسته گل ببرد.
مدیرعامل پیشین استقلال با انتشار لیست خرید جواد نکونام علی خطیر را مورد انتقاد قرارداد و از عملکرد خود دفاع کرد.
دیدار نماینده تهران و رفسنجان با تساوی بدون گل به اتمام رسید.
پنج بازیکن حال حاضر نساجی مازندران سابقه کار با سرمربی حریف خود را دارند.
مس رفسنجان عصر امروز طی دیداری دوستانه مقابل تراکتور تبریز قرار می‌گیرد.
فینال سال گذشته لیگ ملتها این‌بار در یک چهارم نهایی تکرار می‌شود.
استقلال در دومین بازی دوستانه خود در پیش‌فصل به مصاف هوادار می‌رود.
اگرچه شورای عالی بورس به دنبال عرضه مجدد خودرو از طریق بورس حتی با استفاده از ظرفیت مجلس است اما شورای رقابت همچنان بر موضع خود پافشاری کرده و عرضه خودرو در بورس را عملی ضدرقابتی می داند.
شاگردان سید مجتبی حسینی و محمد ربیعی در یک مصاف دوستانه مقابل هم قرار می‌گیرند.
رییس اتاق ایران با بیان اینکه اتاق باشگاه سیاسی نیست و تبدیل به پناهگاه سیاسیون نمی شود، گفت: هیچ تقابلی بین بخش خصوصی و دولت و حاکمیت نیست و اجازه سواستفاده از این فضا را نمی‌دهیم.
بی‌بی‌سی فارسی با تقطیع فیلم دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب تلاش کرد تا از فضای جلسه و پرسش و پاسخ میان دانشجویان و رهبر انقلاب تصویری پرتنش و تقابلی مخابره کند.
سیاست‌های تبعیض آمیز کابینه نتانیاهو که افرادی همچون «ایتامار بن گویر» و «بتصلائل اصموطریچ» نیز در آن عضو هستند فضا را به سمت تقابل شدید میان فلسطینیان و رژیم صهیونیستی سوق داده است.
صحبت‌های جدید پناهیان درباره تقابل اخلاق و دین مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است!
بررسی غالب طرح‌های تندرو‌ها در مجلس به افزایش پرونده‌های قضایی منجر می‌شود. این طرح‌ها که اغلب از ابزار‌های محدودکننده و تنبیهی در برابر مظاهر مدرنیته استفاده می‌کند، مردم را در موضع تقابلی با نظام قرار می‌دهد.
تصویری از پیراهن تیم «منتخب ریاض» با اسم و شماره کریس رونالدو، در فضای مجازی منتشر شده و ادعا می‌شود این پیراهن برای تقابل با تیم پار‌ی‌سن‌ژرمن طراحی شده است.
تصویری از پیراهن تیم «منتخب ریاض» در فضای مجازی منتشر شده و ادعا می‌شود این پیراهن برای تقابل با تیم پاری سن ژرمن طراحی شده است.
بستر تاریخی، جغرافیایی، اجتماعی و فرهنگیِ ایران، جامعه را به سمت «تضاد دولت و ملّت» سوق می‌دهد. با شدّت‌گرفتن این تضاد، فضا بیش‌ازپیش دوقطبی می‌گردد و سرنوشت ایران به‌شکل فزاینده‌ای در دستان دو قطب افراطی قرار می‌گیرد که هدف، مبنای اتّحاد و هویت‌شان در «تقابل با قطب مقابل و تلاش برای حذف او» خلاصه می‌شود.
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: سران نظام به خواسته‌ها و توصیه‌های اصلاح طلبان نگاه تعاملی داشتند. یعنی حداقل حرف‌ها را شنیده‌اند، سعی کردند بشنوند و نگاه تقابلی نبوده و پذیرش ضرورت چنین ارتباط‌هایی را تایید و بر تداوم آن هم تاکید کردند. تا جایی که اطلاع دارم فضای همدلانه‌ای رقم خورده است. یعنی توصیه‌ها را توصیه‌های به جا و قابل‌استفاده‌ای دانسته و اعلام کردند که پیگیر خواهند بود.
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: سران نظام به خواسته‌ها و توصیه‌های اصلاح طلبان نگاه تعاملی داشتند. یعنی حداقل حرف‌ها را شنیده‌اند، سعی کردند بشنوند و نگاه تقابلی نبوده و پذیرش ضرورت چنین ارتباط‌هایی را تایید و بر تداوم آن هم تاکید کردند. تا جایی که اطلاع دارم فضای همدلانه‌ای رقم خورده است. یعنی توصیه‌ها را توصیه‌های به جا و قابل‌استفاده‌ای دانسته و اعلام کردند که پیگیر خواهند بود.
مروز در جمهوری اسلامی همه باید نسبت به امیددهی حساس باشند. ممکن است هزار اشکال باشد، که هست، اما با ناامیدی به جایی نمی رسیم. یکی از فیلسوفان معاصر جمله بسیار لطیفی دارد؛ گفته بود من نمی گویم هرکسی امید دارد به نتیجه رسیده ولی می توانم بگویم هرکسی ناامید بوده به هیچ جایی نرسیده است
یک خبرنگار آمریکایی در گزارشی به بررسی تنش های میان آمریکا و روسیه در سطح فضایی پرداخته و از احتمال تاثیرگذازی جنگ اوکراین به افزایش تقابل میان مسکو و واشنگتن در فضا صحبت کرده است.
«از سال 2019، چین اصلی ترین رقیبِ ایالات متحده آمریکا در توسعه و گسترش طرح های فضایی با محوریت کُره ماه بوده است. در سال 2022، روند تقابل ها میان دو کشور به شدت اوج گرفته است. مساله ای که مخصوصا در بحبوحه جنگ اوکراین و تشدید تقابلات میان چین و روسیه با کشورهای غربی، شدید تر نیز شده است. در این رابطه شاهدیم که هم چین و هم آمریکا مواضع سخت و تهاجمی را علیه یکدیگر و نیاتشان در مورد فضا و در کنترل گرفتن کُره ماه مطرح می سازند. با این همه، اغلب کارشناسان و تحلیلگران بر این باورند که روند تقابل چین و آمریکا در این حوزه، به درگیری نظامی مستقیم ختم نخواهد شد».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ