ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: چند نفر از نیروهای آتش نشانی دچار دودگرفتی شدند؛شدت دود و حرارت در طبقه منفی یک بسیار زیاد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ناوشکن دنا یکی از جدیدترین دستاورد‌های دریایی ایران اسلامی است که توانست به همراه ناوبندر مکران ماموریت دریانوردی به دور کره‌زمین موسوم به عملیات کد ۳۶۰ را انجام دهد.
در خط داغ اخبار روز «فرارو»، برای پی‌گیری مهم‌ترین و جدیدترین تحولات و رخداد‌های روز ایران و جهان با ما همراه باشید
نجف‌آبادی، معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: از ۵۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان پاداش به ازای هر کیلوات صرفه‌جویی در مصرف برق به مردم اعطا می‌شود.
محمودی سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر در خصوص سقوط بالگرد وزیر ورزش گفت: این بالگرد ۴۰ نفر ظرفیت دارد و می‌تواند تا ۴ تن حمل و نقل کند.
موشک کروز پاوه جدیدترین موشک کروز زمین‌پایه ایران که توسط نیروی هوافضای سپاه تولید شده با برد ۱۶۵۰ کیلومتر رونمایی شد. سومار، هویزه و طلائیه (ابومهدی) کروزهای زمین‌پایه ایران بودند که اکنون پاوه هم به آنها اضافه شده است. منبع: خبرگزاری صدا و سیما
رئیس کل دادگستری استان فارس در ارتباط با آخرین وضعیت متهمان این پرونده اظهار کرد: اتهامات وارده به همه متهمان پرونده، اجماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور است. ۴ تن از این متهمان با قرار تأمین مناسب از زندان آزاد شده‌اند و ۳ تن دیگر هم‌اکنون در بازداشت به سر می‌برند.
جدیدترین اردوی تیم ملی تیروکمان ایران زیر نظر سرمربی کره‌ای با حضور ۱۶ کماندار زن و مرد در حال برگزاری است.
جدیدترین گزارش گمرک نشان می دهد تجارت خارجی کشور  از ابتدای امسال تا دهم ماه جاری به بیش از ۸۸ میلیارد دلار رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد رشد را نشان می‌دهد.
دستگیری عوامل حمله تروریستی « ایذه» از جمله جدیدترین عملیات «مأموران نوپو» این مردان سیاه پوش انتظامی کشور است که فرمانده یگان‌های ویژه انتظامی کشور آن را تشریح کرد.
کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ جدیدترین وضعیت ترافیکی پایتخت در روز دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ را تشریح کرد.
تازه‌ترین جزییات افزایش سرمایه چند شرکت بورسی و فرابورسی اعلام شد؛ در این میان مجوز افزایش سرمایه ۱۱ نماد صادر شد. در این مطلب به جزییات این افزایش سرمایه‌ها می‌پردازیم.
جدیدترین آمار رسمی از جزئیات حجم نقدینگی و متغیر‌های پولی بیان گر رشد ۳۷.۸ درصدی حجم نقدینگی در یک سال منتهی به مردادماه است. این در حالی است که حجم نقدینگی در کانال ۵۰۰۰ هزار میلیارد تومانی قرار دارد.
جدیدترین آمار رسمی از جزئیات حجم نقدینگی و متغیر‌های پولی بیان گر رشد ۳۷.۸ درصدی حجم نقدینگی در یک سال منتهی به مردادماه است. این در حالی است که حجم نقدینگی در کانال ۵۰۰۰ هزار میلیارد تومانی قرار دارد.
امروز شرکت‌های متعددی طی انتشار اطلاعیه‌های مختلف سهامداران را نسبت هریک از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خود مطلع کردند که در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است
تازه‌ترین جزییات افزایش سرمایه چند شرکت بورسی و فرابورسی اعلام شد؛ در این میان مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام ۳ نماد نیز به چشم میخورد. در این مطلب به جزییات این افزایش سرمایه‌ها می‌پردازیم.
شرکت‌های متعددی طی انتشار اطلاعیه‌های مختلف سهامداران را نسبت هریک از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خود مطلع کردند که در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است
تازه‌ترین جزییات افزایش سرمایه چند شرکت بورسی و فرابورسی اعلام شد؛ در این میان ثبت افزایش سرمایه نمادی که در روزهای آینده نیز در فرابورس عرضه اولیه خواهد شد به چشم میخورد. در این مطلب به جزییات این افزایش سرمایه ها می پردازیم.
امروز مطالبی همچون بزرگترین ریسک حال حاضر بورس چیست؟، پیش بینی بورس در پاییز ۱۴۰۱ | بورس چگونه خواهد بود؟، دولت غول بورسی را واگذار می‌کند؟، افزایش سرمایه دو نماد بورسی، شاخص کل سبزپوش ماند، مجمع خاور ۱۴۰۱ | عرضه سلیم به بورس در چه مرحله ایست؟، جدیدترین لیست افزایش سرمایه ها، پیش بینی بورس روز‌های آینده، قیمت دلار توافقی افزایش یافت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور جدیدترین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی را تشریح و جزئیات تردد در جاده ها را بیان کرد.
معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور جدیدترین جزئیات از انفجار اتوبوس زائران ایرانی در عراق را تشریح کرد.
سخنگوی رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش جزئیات جدیدی از این رزمایش را تشریح کرد.
منابع فلسطینی اعلام کردند که شمار صهیونیست‌های زخمی شده به دنبال عملیات تیراندازی یک جوان فلسطینی در قدس اشغالی افزایش یافته است.
یکی دیگر از چند نوع غذای گیاهی خوشمزه برای صبحانه همراه کردن نان تست با کره بادام زمینی است. البته این کره باید به مقدار کم مصرف شود تا چاقی را به همراه نیاورد. این غذا سرشار از پروتئین است و می‌تواند تا زمان ناهار شما را سیر نگه دارد. همچنین می‌توانید به جای کره بادام زمینی از مربای توت فرنگی هم استفاده کنید.
شاخص کل بورس در هفته گذشته با افت‌های پی در پی به کانال یک میلیون و دویست هزار واحدی عقبگرد کرد و روز گذشته با رشد بی رمق بیش از ۲ هزار واحدی بر روی شاخص یک میلیون و ۲۸۱ هزار واحدی ایستاد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ