پردیس- آتش سوزی سه سوله مبل سازی توسط آتش نشانی پردیس و نیروهای کمکی آتش نشان از شهرهای همجوار مهار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پی آتش سوزی شب گذشته در کابل برق ورودی ساختمان شماره ۳ سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و خاموش شدن مرکز داده این سازمان، ارائه خدمات الکترونیک ثبتی در دفاتر اسناد رسمی مختل شده است.
در پی آتش سوزی محدود شب گذشته در کابل برق ورودی ساختمان شماره ۳ سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و خاموش شدن مرکز داده این سازمان، ارائه خدمات الکترونیک ثبتی در دفاتر اسناد رسمی و ادارات ثبت اسناد و املاک با محدودیت مواجه شده است.
­ملکی با بیان اینکه در این عملیات یک آتش نشان مصدوم شد، افزود: ساعت ۷:۳۸ آتش نشانان تهران محل را برای لکه گیری پایانی و بررسی علت حادثه به عوامل آتش نشانی چهاردانگه تحویل دادند.
مشهد ـ معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: آتش سوزی سنگین سوله هزار متر مربعی کاغذ دیواری در بزرگراه پیامبر اعظم با تلاش ٢ ساعته آتش نشانان مهار شد.
متهم (دختر ۱۴ ساله) در بازجویی‌های تخصصی و پلیسی به آتش سوزی عمدی خانواده با نفت به کمک پسر مورد علاقه‌اش اعتراف و انگیزه خود را مخالفت پدر و مادرش برای ازدواج با وی عنوان کرد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی گفت: در حادثه آتش سوزی انبار چسب بازار ۱۵ ایستگاه آتش نشانی با ۲۵۰ آتش نشان اعزام شدند و توانستند ۳ طبقه بالا را اطفا کنند.
بیش از ده ها خانه هم ردیف در آتش سوزی در نورث همپتون ایالت پنسیلوانیا آسیب دیدند. در پی این آتش سوزی، زنگ هشدار ۳ ایستگاه آتش نشانی فعال شد.
اهواز - مدیر روابط عمومی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اهواز از جان باختن سه نفر بر اثر حادثه آتش سوزی در یک منزل مسکونی در اهواز خبر داد.
آتش سوزی در یک مدرسه قدیمی ۱۰۷ ساله در منطقه ترنتون نیوجرسی به چندین خانه مجاور سرایت کرد.
مقامات دریایی مالزی اعلام کردند در جستجوی سه خدمه مفقود شده از یک نفتکش ۲۶ ساله هستند که روز دوشنبه در آبهای ساحل جنوبی دچار حریق شد.
مقامات دریایی مالزی اعلام کردند در جستجوی سه خدمه مفقود شده از یک نفتکش ۲۶ ساله هستند که روز دوشنبه در آبهای ساحل جنوبی دچار حریق شد.
روایت سعید دلاور بازیکن داماش گیلان از نجات یک دختر 6 ساله از آتش سوزی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
منابع لبنانی از آتش سوزی رخ داده در شرق پایتخت این کشور و آمار قربانیان و مصدومان آن خبر دادند.
ملکی با بیان اینکه این انفجار منجر به آتش سوزی نشد گفت: یک زن ۵۷ ساله و مردی ۳۵ ساله که البته بطور کامل زیرآوار قرار نداشتند در محل گرفتار بودند که آتش نشانان این ۲ فرد را از محل خارج کردند.
نیشابور- سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: انفجار و آتش سوزی در یک منزل مسکونی در نیشابور ۳ مصدوم برجا گذاشت.
آتش سوزی گسترده در داخل یکی از بیمارستان های مصر به وقوع پیوست که بر اثر شماری مصدوم شدند.
قاتل مرده بعد از ۲۹ سال دستگیر شد/ آتش سوزی مرگبار با ته سیگار در کرج/ شلیک به کارمند دانشگاه علامه/ بررسی فرضیه قتل در پرونده مرگ دختر ۱۴ ساله/ کلاهبرداری با فروش قطعات خودرو در فضای مجازی/ تأیید حکم قصاص قاتل مرد موتور سوار/ قاتل نامرئی از آبگرمکن بیرون آمد!/ اخاذی ۲۰ میلیاردی ۲ دکوراتور از پزشک جراح
سید حسین طباطبایی افزود: متأسفانه سه کارگر این معدن به دلیل آتش سوزی جان خود را از دست دادند.
رئیس پلیس راهور استان هرمزگان گفت: یک دستگاه خودرو سواری لکسوس با راننده و سه سرنشین به هنگام حرکت و به دلایل نامشخص تعادل خود را از دست داده و در محل واژگون شده که بلافاصله منجر به آتش سوزی شدید خودرو شد. متأسّفانه بر اثر این سانحه راننده مرد خودرو بهمراه دو سرنشین که یک نفر مرد و یک نفر زن بودند بعلت شدت سوختگی در دم جان باختند
صالحی زاده بخشدار مرکزی درمیان با تایید خبر آتش سوزی چنار دوشنگان گفت: متاسفانه روز گذشته حوالی ساعت ۱۸ این اتفاق رخ داده و دو تیم از آتش نشانان شهر اسدیه و روستای درمیان به محل اعزام شدند. آتش نشانان از گسترده شدن آتش جلوگیری کرده و حریق اطفا شده است. درخت زیبا و قدیمی چنار «دوشنگان» روستای محمد آباد شهرستان درمیان با ۷۵۰ سال حیات یکی از کهن‌ترین آثار طبیعی این شهرستان مرزی است.
مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه گفت: با توجه به شدت سوختگی، هویت این اجساد قابل تشخیص نیست و در همین راستا با انتقال اجساد به پزشکی قانونی استان ایلام، نمونه‌های ژنتیکی از آن‌ها گرفته شده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ فرجام ارتباط شیطانی!/ کلاهبرداری برادر برای تصاحب ارثیه ۱۵ میلیاردی پدر!/ سرقت خرما در خرماپزان!/ جنایتی که با تزریق بوتاکس رقم خورد/ نوجوانی سرکرده باند سارقان بزرگ‌سال بود!/ زن ایرانی قربانی آتش سوزی هتل کربلا/ دختری، عروس را آتش زد!/ ربودن دختر ۶ ساله برای ۵۰ میلیون تومان
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: یک جوان ۲۷ ساله در اثر آتش سوزی در فاز سه شهر سهند جان خود را از دست داد.
در در این حادثه که در ساعت ۸ و ۴ دقیقه صبح امروز در خیابان فاضل نراقی، رخ داد یک مرد ۴۸ ساله و دو خانم ۴۷ و ۱۹ساله مصدوم شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ