معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، سیاست‌ها و برنامه‌های این معاونت برای گرامیداشت روز قدس را تشریح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی ترکیه‌ای تیم ملی بسکتبال در مورد برنامه‌های آماده سازی این تیم تا جام جهانی را اعلام کرد.
باشگاه النصر تمام برنامه‌های آماده‌سازی پیش‌فصل خود را به طور رسمی اعلام کرد.
پس از رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی، برنامه تیم ملی تا رقابت‌های رنکینگ مجارستان مشخص شد.
با وجود اعلام رسانه‌های ایتالیایی مبنی بر اینکه پل پوگبا به دلیل مصدومیت اخیرش فصل را از دست داد اما مدیر برنامه‌های او می‌گوید مصدومیت ستاره فرانسوی جزئی است.
وزیر دفاع کانادا اعلام کرد این کشور به همراه لتونی برنامه‌ای برای آموزش نظامیان اوکراینی دارد.
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان با اعلام برنامه‌های بزرگداشت روز ملی جمعیت گفت: شعار محوری این برنامه‌ها «ایران جوان بمان» و «سهم من از جوانی ایران» خواهد بود.
قائم مقام سی و چهارمین نمایشگاه کتاب گفت: آماده‌سازی نمایشگاه از دوشنبه گذشته انجام شده است و امسال ناشران در دریافت غرفه و حضور در نمایشگاه کتاب بهتر عمل کردند و از روز گذشته ناشران در حال مراجعه و انتقال تجهیزات غرفه‌های خود هستند. امیدواریم با حضور اصحاب رسانه و ۷۰ دستگاه همکار در این دوره از نمایشگاه کتاب شاهد یک رویداد فرهنگی خوب باشیم.
برنامه‌های هفته هلال‌احمر، از جمله اعزام ۱۰۱ کاروان سلامت به نقاط محروم کشور و اهدای خون ۱۰۱ هزار داوطلب، اعلام شد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، برنامه‌های عملیاتی این سازمان در سال ۱۴۰۲ را به مدیران ستادی و استانی ابلاغ کرد.
مدیرکل دفتر بافت و بناهای تاریخی برنامه‌های روز جهانی بافت‌ها را اعلام کرد و از اقدام مشترک وزارت میراث با بنیاد مسکن و سازمان اوقاف خبر داد.
مشهد ـ فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالشرق ارتش از اعلام برنامه‌های هفته ارتش جمهوری اسلامی در استان خراسان رضوی خبر داد.
مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد در استقبال از نوروز ۱۴۰۲ و در راستای پاسداشت آیین‌های کهن ایرانی، ویژه‌برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده است که حول شعار «سعدآباد؛ باغ‌موزه اندیشه» برگزار می‌شوند.
مشهد ـ برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در حرم رضوی که از ۱۲ بهمن ماه آغاز شده، در شب ۲۲ بهمن ماه به اوج خود می‌رسد تا زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) از این برنامه‌ها بهره‌مند شوند.
خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت گفت: ظرف روزهای آینده سرفصل‌های برنامه تحول کوتاه مدت اقتصاد کشور اعلام خواهد شد.
سرپرست فدراسیون ورزش‌های همگانی با اشاره به فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برنامه‌های این فدراسیون برای این ایام را تشریح کرد.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر به تشریح برنامه این جمعیت برای شب یلدای 1401 پرداخت.
همزمان با هفته پژوهش، آخرین دستاوردهای علمی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری در حوزه‌های باستان‌شناسی، مردم‌شناسی، حفاظت و مرمت، ابنیه و بافت، زبان‌شناسی، گردشگری و هنرهای سنتی ارائه می‌شود.
ستاد گردشگری در راستای غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و آشنایی با تازه‌های نشر در حوزه گردشگری برنامه‌های مختلفی با موضوع کتاب با همکاری مناطق ۲۲ گانه در سطح شهر تهران برگزار می‌کند.
جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با برنامه های فرهنگی و هنری فدراسیون فوتبال ایران همراه خواهد بود.
لوئیس همیلتون برنامه‌های خود پس از ترک رقابت‌های اتومبیلرانی فرمول یک را اعلام کرد.
طبق برنامه‌ریزی‌های اعلام شده اردوی نهایی تیم ملی پس از هفته یازدهم آغاز خواهد شد و بازیکنان داخلی ما خودشان را برای دیدار دوستانه با نیکاراگوئه می‌کنند.
کمیسیون‌های بهداشت و آموزش مجلس شورای اسلامی موافقت خود را با برنامه‌های گزینه پیشنهادی وزارت کار اعلام کردند.
برنامه‌ها، نشست و جشنواره‌های هفته گردشگری اعلام شد. نواختن زنگ گردشگری، جشنواره جغوربغور، آیین غباررویی گلزار شهدا، جشنواره برداشت انار و سوگواری ائمه از جمله این برنامه هاست.
شهردار منطقه ۱۳ از برگزاری ویژه برنامه‌های سلامت با محوریت عاشورا و عزاداری امام حسین (ع) در محلات، مساجد و اماکن مذهبی خبر داد و گفت: پروتکل‌های بهداشتی از موارد مهم عزاداری محسوب می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ