معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از تشکیل گروه ویژه برای پاسخگویی به سوالات سیاسی و اجتماعی دانش آموزان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهوری بلاروس در اظهاراتی روز سه‌شنبه اعلام کرد ممکن است ارتش این کشور از تجربه رزمی این گروه نظامی در راستای بهبود نظامی ارتش خود استفاده کند.
آیین استخدام قهرمانان خوزستانی کشتی فرنگی کشور و تشکیل تیم کشتی گروه ملی صنعتی فولاد ایران با حضور جمعی از مسئولین استانی، قهرمانان کشتی ایران و معاونین و مدیران شرکت، در گروه ملی صنعتی فولاد ایران برگزار گردید.
از اعتراف به تشکیل گروه مسلحانه در خانه اصفهان تا ماجراهای شب ۲۵ آبان و شهادت سه مدافع امنیت را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مغرب از تشکیل گروه دوستی پارلمانی با رژیم صهیونیستی خبر داد.
این ماده معدنی که می‌توان از آن به‌عنوان یک کشف باورنکردنی یاد کرد، اولین‌بار به شکل جامد پیدا شده است و می‌تواند به گروه کاملاً جدیدی از مواد تعلق داشته باشد.
اکنون در یک مطالعه جدید، یک گروه پژوهشی از دانشکده پزشکی دانشگاه نورث کارولینا(UNC) و دانشگاه کلمبیا کشف کردند که سلول‌های دخیل در تشکیل گلیوبلاستوما به ویژه در معرض مرگ فروپتوز هستند.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از تشکیل ۶ کار گروه تخصصی قرارگاه آینده ساز در استان خبر داد و گفت: هدایت و حمایت ائمه جمعه برای آموزش و پرورش یک نقش راهبردی است.
چارچوب هماهنگی گروه های شیعه عراق با حضور نخست وزیر این کشور در منزل «نوری المالکی» تشکیل جلسه داد.
ویتامین‌های گروه B از هشت نوع ویتامین محلول در آب تشکیل شده‌اند که هرکدام از آن‌ها نقشی اساسی‌ای به‌ویژه در سلامت دارند.
علیرغم گذشت ۸۴ روز از انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی در بوسنی و هرزگوین، گروه های سیاسی این کشور موفق به تشکیل دولت نشده‌ اند.
وزیر امور خارجه ازبکستان امروز گفت: تشکیل یک گروه بین‌المللی برای مذاکره با طالبان ضروری است.
سخنگوی کاخ سفید گفت: ما از رای شورای حقوق بشر سازمان ملل برای ایجاد یک گروه حقیقت یاب به منظور بررسی موارد نقض حقوق بشر در ایران حمایت کردیم که واقعاً اقدامی تاریخی بود که پیش از آن شاهد نبودیم.
ائتلاف الفتح که از گروه های سیاسی عضو چارچوب هماهنگی (شیعی) محسوب می شود، اعلام کرد که در پی اصرار جریان صدر بر عدم گفتگو با جریان های سیاسی، دولت جدید عراق بدون حضور این جریان تشکیل می شود.
نخست وزیر انگلیس قرار است در نشست گروه هفت خواستار تشکیل جلسه فوق العاده ناتو در واکنش به حملات اخیر به اوکراین شود.
چارچوب هماهنگی شیعی عراق بر آمادگی خود جهت گفتگو و تفاهم با گروه های عراقی برای تشکیل دولت در این کشور تاکید کرد.
رییس هیات مدیره بانک ملی ایران می گوید: با تغییرات برنامه های استراتژیک بانک ملی ایران، ساز و کارهای تشکیل گروه مالی نیز فراهم شده است.
چارچوب هماهنگی شیعیان عراق از مشارکت همه گروه های ملی به ویژه جریان صدر در گفتگوهای ملی و تشکیل دولت در این کشور استقبال کرد.
پنجاه و یکمین نشست علنی مجلس با محوریت بررسی موضوعات و اقدامات نظارتی تشکیل شد، در این نشست نمایندگان علاوه بر بررسی دو تقاضای تحقیق و تفحص و گزارش‌های مربوط به دولت الکترونیک و اصلاح قانون اسقاط خودرو، در تذکرات شفاهی و کتبی به اتفاقات روزهای اخیر و فوت مهسا امینی پرداختند.
وفا محمدکریم از رهبران حزب دموکرات کردستان عراق از موافقت رهبر جریان صدر با دیدار با نمایندگان هیئت سه جانبه خبر داد و گفت: حزب دموکرات در روند تشکیل دولت جدید پیش شرط هایی تعیین کرده است.
متا مالک فیس‌بوک گروهی را که در این شرکت برای بررسی میزان آسیب وارده به جامعه در صورت استفاده از محصولات آن تشکیل شده بود، منحل کرد.
مدیرعامل هلدینگ گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو از هدف‌گذاری برای گسترش فعالیت‌های تخصصی و توسعه بازارهای خارج گروه ایکیدو و شرکت‌های زیرمجموعه خبر داد.
یک نماینده ائتلاف فتح در پارلمان عراق گفت، کمیته ای که به رهبری هادی العامری تشکیل شده است، همچنان به تلاش های خود برای رایزنی با گروه های مختلف سیاسی ادامه می دهد.
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری گفت: انتظار می‌رود هیات حاکمه افغانستان به تعهدات خودش در مورد حق‌آبه هیرمند عمل کند.
‏نمودار دسته‌بندی تیم‌های هر گروه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نشان می‌دهد که گروه B با متوسط بالاترین رنکینگ بین سایر گروه‌ها، از بهترین تیم‌ها تشکیل شده است! ایران در این گروه قرار دارد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ