معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه گفت: در سه سال گذشته حدود ۶ هزار نفر از طلبه‌های خواهر و برادر از طریق ماده ۲۸ و آزمون استخدامی، پس از طی دوره‌های آموزشی وارد آموزش و پرورش شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خردادماه سال جاری، معاون سیاسی وزارت کشور در بخشنامه‌ای تصریح کرده بود: «فرمانداران، بخشداران و معاونین فرماندار ضمن تداوم پیشبرد امور شهرستان‌ها در حوزه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، توسعه‌ای و… در روابط با نمایندگان محترم مجلس در مدت باقی مانده تا انتخابات برای پیشگیری از هر گونه سوءبرداشت، نسبت به عدم همراهی و معیت نماینده محترم در حوزه انتخابیه در موضوعات و جلسات شائبه‌دار، حساسیت و دقت لازم را داشته باشند.»
معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: نیروی پدافند هوایی ارتش در حوزه پهپادی، سامانه‌های موشکی، رصد و رهگیری و جنگال، روزانه در حال تغییر و پیشرفت است.
معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی از علاقمندی ایران برای تعمیق روابط در حوزه‌های آبیاری هوشمند، مدیریت بهینه آب، ارتقای بهره‌وری آب در بخش کشاورزی و مدیریت پایدار خاک با فائو خبر داد.
معاون علمی رئیس جمهور با اشاره به همکاری ایران و آفریقا در حوزه‌های سلامت، منابع‌ و کشاورزی گفت: کمک ایران به این کشورها در راستای تکمیل زنجیره‌های ارزش و ارتقای تاب آوری فناورانه است.
رییس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان گفت: در ایران در برخی از حوزه‌های بیوتکنولوژی، زنجیره تامین کاملی ایجاد شده و این فرصتی برای تبادل و داد و ستد است.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری گفت: کشاورزی و غذا یکی از حوزه‌های برجسته برای دانش‌بنیان کردن اقتصاد با همراهی و سرمایه‌گذاری مردم است.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری از حمایت‌های زیرساختی و محتوایی برای شکل‌گیری کنسرسیوم‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های قرآنی، رسانه و سبک زندگی خبر داد.
با مشارکت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری؛ شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور فعال در حوزه‌های مختلف فناورانه می‌توانند در نمایشگاه‌های تخصصی کنیا حضور یابند.
معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان از برنامه‌های این بنیاد برای ارتقای اثربخشی فعالیت نخبگان حوزه‌های تخصصی علوم پایه گفت و تاکید کرد: این کار در راستای تحقق مرجعیت علمی ایران است.
سردار نیلفروشان گفت: دستاورد‌های انقلاب اسلامی با رژیم پهلوی قابل مقایسه نیست و کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف از جمله زیرساخت‌ها، جاده و ریل‌گذاری و پزشکی پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است، در زمان پهلوی پزشکان هندوستان برای کار به ایران می‌آمدند و امروز آمار پزشکان زن قابل مقایسه با زمان پهلوی نیست. انقلاب اسلامی جزو چند کشوری است که عضو باشگاه فضایی بوده و ماهواره در مدار زمین قرار می‌دهد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان گفت: دریافت راه‌حل‌های قابل اجرا از سوی نخبگان کشور در حوزه‌های اقتصادی می تواند به دولتمردان برای حل چالش های اقتصادی کمک کند.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه بر ضرورت بهره‌گیری از هوش مصنوعی و فناوری‌های نوین در حوزه‌های حقوقی، قضایی و پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.
ستاد توسعه فناوری‌های حوزه آب و انرژی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری از طرح های فناورانه حوزه نفت، گاز و پتروشیمی حمایت می کند.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان گفت: ایجاد کارخانه‌های نوآوری در حوزه‌های سخت‌افزاری ضروری است.
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با اشاره به تلاش دشمن برای سیاه جلوه دادن وضعیت زنان در ایران، گفت: زنان ایرانی در حوزه‌های مختلفی مانند عرصه‌های علمی و ورزشی بسیار توانمند هستند.
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با اشاره به تلاش دشمن برای سیاه جلوه دادن وضعیت زنان در ایران، گفت: زنان ایرانی در حوزه‌های مختلفی مانند عرصه‌های علمی و ورزشی بسیار توانمند هستند.
معاون اول رئیس جمهور گفت: اقتصاد دیجیتال یکی از حوزه‌های پیشران اقتصاد است که بخش زیادی از آینده اقتصاد دنیا را شامل خواهد شد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: اقتصاد دیجیتال یکی از حوزه‌های پیشران اقتصاد است که بخش زیادی از آینده اقتصاد دنیا را شامل خواهد شد.
معاون سیاسی سپاه پاسداران با بیان اینکه یکی از اهداف دشمن تأثیرگذاری بر مذاکرات است و دشمن از طریق سوریه سازی به دنبال امتیاز گرفتن در مذاکرات بود، گفت: براساس برخی گزارش‌های نیروی تروریستی سنت‌کام، آمریکا به این نتیجه رسیده و طی گزارشی اعلام کرده که اگر تا ۲-۳ سال آینده نتوانند با ایران اسلامی مقابله کنند دیگر امکان مقابله با آن وجود ندارد و از تیرراس خارج می‌شود، به همین دلیل با برنامه‌ریزی منسجم به دنبال این بودند تا با یک حرکت سریع ایران را به‌هم بریزند و در برابر قوت‌های ایران اسلامی و مبتنی بر ضعف‌ها در حوزه‌های جوانان، زنان، دانشگاه‌ها، شایعه پذیری و امثال آن برنامه‌ریزی داشتند.
معاون حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازی گفت: فعالیت اقتصادی روسیه در ایران و بخش خصوصی در حوزه‌های حمل‌ونقل، ترانزیت و لجستیک می‌تواند مزایای خوبی برای دو طرف در بر داشته باشد.
معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ایران بخشی از توانمندی‌های صنایع دفاعی خود را در حوزه‌های رزم زمینی، رزم هوایی و رزم دریایی در نمایشگاه بین المللی دفاعی به نمایش گذاشته است.
معاون اول رئیس جمهور گفت: ایران با داشتن موقعیت مناسب ترانزیتی و ظرفیت‌های گسترده در حوزه‌های گوناگون آمادگی کامل خود را برای تسهیل تجارت کالا و خدمات به دیگر مناطق جغرافیائی اعلام می کند.
معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد دولت جمهوری اسلامی ایران هستم، اینکه هنرمندان بگویند نماینده ما هستید، چنین موضوعی صحت ندارد. برخی از هنرمندان علاقه‌مند به یارکشی هستند، من نماینده هنرمندان نیستم، نماینده دولت جمهوری اسلامی ایران هستم و باید منویات آن را اجرا کنم. معاون هنری نیامده است تا هنرمندی، خلاف سیاست‌های کلان نظام جمهوری اسلامی ایران عمل کند و دولت از او حمایت کند. قرار نیست چنین اتفاقی رخ بدهد. قرار است سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر مفاهیم انسانی و اسلامی در حوزه‌های مختلف هنری را اجرایی کنیم. اگر هنرمندی با این سیاست‌ها و تفکر علاقه‌مند بود، همراهی و مفاهیم اخلاقی را ترویج کند، روی چشم ما جای دارد و حتما در خدمتش هستیم.
با امضای معاون اول رئیس جمهور، آئین نامه حمایت از تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در حوزه‌های مرتبط با وزارت صنعت، معدن و تجارت ابلاغ شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ