معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: باید منابع مالی پایدار برای نظام آموزشی ایجاد کنیم و از مجلس و دیگر دستگاه‌ها می‌خواهیم به ما کمک کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سی و هفتمین اجلاس سالانه رؤسای آموزش و پرورش سراسر کشور، با صدور بیانیه ای به کار خود پایان داد.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، گفت: هر یک از محورهای دهگانه اجلاس سراسری مدیران و روسای آموزش و پرورش به یک استان محول شده است.
میزبانی از دهمین اجلاس شورای روسای کل گمرکات کشورهای عضو اکو (CHCA) و نهمین نشست کمیته ترانزیت گمرکی به جمهوری اسلامی ایران محول شد.
وزرای خارجه، روسای سازمان‌های اطلاعات و مشاوران امنیت ملی ترکیه، سوئد و فنلاند پیش از اجلاس ناتو در بروکسل دیدار خواهند کرد.
معاون وزیر راه و شهرسازی درچهارمین اجلاس روسای کمیسیون‌های شهرسازی ومعماری شهرهای تهران بر استفاده از ظرفیت‌های قانونی مغفول مانده برای شتاب بخشی به جریان نوسازی دربافت‌های فرسوده تاکید کرد
در حاشیه شانزدهمین اجلاس سازمان همکاری شانگ‌های در سمرقند، روسای جمهور ایران و بلاروس به وزراری خارجه دو کشور ماموریت دادند برای تقویت و تعمیق مناسبات دوجانبه تلاش کنند.
اولین کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار چند روز قبل با استقبال رسمی معاون امور زنان رئیس‌جمهور از همسران روسای دولت‌های کشورهای مختلف در سالن اجلاس سران آغاز به کار کردند.در میان مهمانانی که در این کنگره حضور دارند ، مایا صباغ با انتشار یک ویدیو خبرساز شده است. در ویدیو او بدون حجاب در یک رستوران در تهران دیده می‌شود که موسیقی زنده هم در حال اجرا است.
در حاشیه کنگره «زنان تاثیرگذار» دنیا که در سالن اجلاس سران در تهران برگزار شد، همسران روسای دولت‌های کشور‌های بورکینافاسو، صربستان، ارمنستان، قرقیزستان با جمیله سادات علم الهدی همسر رئیس‌جمهور ایران دیدار کردند.
رئیس مجلس صبح امروز و پیش از آغاز سیزدهمین اجلاس روسای مجالس آسیایی با اعضای هیئت ایرانی حاضر در این اجلاس دیدار و گفتگو کرد.
اجلاس فیفا با حضور مسئولان قطر و روسای فدراسیون‌های فوتبال برگزار شد.
رئیس فدراسیون تنیس کشورمان که برای حضور در اجلاس جهانی این رشته راهی اسکاتلند شده بود با روسای فدراسیون جهانی و آسیایی تنیس دیدار و گفت‌وگو کرد.
رؤسای جمهور چین و فرانسه در دیدار امروز در حاشیه اجلاس سران گروه- ۲۰ در اندونزی، بر کاهش تنش در جنگ اوکراین تأکید کردند.
روسای جمهور آمریکا و چین در حاشیه اجلاس گروه۲۰ در بالی اندونزی، درباره مساله تایوان و لزوم برقراری صلح و ثبات در این تنگه گفت‎‌وگو کردند.
بایدن برای اولین بار پس از ورود به کاخ سفید به‌عنوان رئیس‌جمهور، با همتای چینی خود در حاشیه نشست G۲۰ در «بالی» اندونزی دیدار و گفت‌وگو کرد.
کاخ سفید از دیدار رئیس جمهور آمریکا با همتای چینی خود در حاشیه اجلاس سران گروه بیست در اندونزی خبر داد.
رئیس کل دیوان محاسبات کشور در ادامه حضور خود در بیست و چهارمین نشست مجمع عمومی سازمان اینتوسای با برخی روسای دیوان محاسبات کشورها دیدار و گفتگو کرد.
روسای جمهور ایران و آذربایجان در حاشیه ششمین اجلاس سران کشورهای عضو کنفرانس «سیکا» با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
ششمین نشست سران کشورهای عضو کنفرانس «سیکا»، امروز پنجشنبه به ریاست قاسم ژومارت توکایف، رئیس جمهور قزاقستان و با حضور سید ابراهیم رئیسی و ۱۰ تن دیگر از سران و روسای کشورهای عضو، دقایقی پیش آغاز به کار کرد. پیش از آغاز رسمی این اجلاس رئیس جمهور قزاقستان ابتدا به شکل جداگانه و بعد به صورت دسته‌جمعی با حضور روسا و سران حاضر در این نشست عکس یادگاری انداختند.
سفیر اندونزی در امارات از موافقت روسای جمهور روسیه و اوکراین برای شرکت در اجلاس سران گروه بیست در بالی اندونزی خبر داد.
سید ابراهیم رئیسی در حاشیه اجلاس عمومی سازمان ملل متحد با امانوئل ماکرون رئیس‌جمهوری فرانسه دیدار و گفتگو کرد.
رئیس جمهور کشورمان به همراه دیگر روسای شرکت کننده در بیست و دومین اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، در آیین کاشت نهال یادبود این نشست شرکت کردند.
رئیس جمهور کشورمان به همراه دیگر روسای شرکت کننده در بیست و دومین اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، در آیین کاشت نهال یادبود این نشست شرکت کردند.
حجت‌الاسلام محسن قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور در سی وششمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش گفت: معلمی مثل قضاوت، شغل نیست. ارزش معلمی اگر بیشتر از فقیه نباشد کمتر نیست. من یک کلاس معلمی را با یک دوره نمایندگی عوض نمی‌کنم.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: وزارت صمت نمی توانسته به صورت یک طرفه عرضه خودرو در بورس کالا را متوقف کند و باید دلیل منطقی درباره این موضوع ارائه کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ