دبیر شورای عالی پیشگیری و مقابله با پولشویی و تامین مالی تروریسم گفت: پیرو اقدامات مناسب در مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم، ایران به عضویت ناظر شورای روسای واحدهای اطلاعات مالی درآمد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ورود به این سازمان هر چند با نگاه به شرق صورت پذیرفته، اما کیست که نداند تمامی اعضای این سازمان، چه رسمی یا ناظر یا شرکای گفتگو همگی در چارچوب قواعد بین‌المللی عمل می‌کنند و لااقل از نگاه اف‌ای‌تی‌اف جزو لیست سیاه نیستند. اگر ورود ایران به سازمان همکاری‌های شانگ‌های را از این منظر نگاه کنیم - یعنی از نیمه پر لیوان- نه تنها مهم است بلکه می‌توان آن را از یکی از نقاط عطف روند ۴۰ سال گذشته ایران دانست.
دومین جلسه شورای هماهنگی بانک های استان فارس در سال جاری با حضور دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان، ناظر پولی بانک مرکزی، مدیران بانک های عضو کمیسیون هماهنگی و مدیر شعب استان فارس بانک ایران زمین به میزبانی این بانک برگزار شد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بدون شک ایران، سوریه، ترکیه و روسیه می‌توانند با فعالیت‌های مشترک، منافع جمعی خود را تامین و همچنین به برقراری امنیت منطقه کمک کنند.
رئیس کل بانک مرکزی روسیه در سفر چند روزه خود به تهران قصد دارد مذاکرات دوجانبه‌ای با رئیس کل بانک مرکزی ایران درباره توافقات و مذاکرات انجام‌شده‌ی یک‌سال اخیر داشته باشد و از سوی دیگر روسیه در این اجلاس عضو ناظر است.
عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: قرار است سفارت‌های ایران و بحرین راه‌اندازی شود تا با وحدت نظر با یکدیگر در مسائل منطقه‌ای قوی‌تر عمل شده و انشالله ارتباطات خوبی حاصل شود.
عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات راه و شهرسازی با بیان اینکه استان‌های تهران، خراسان رضوی و اصفهان دارای بیشترین جمعیت در معرض خطر فرونشست زمین هستند، گفت: استان خراسان رضوی از نظر وسعت پهنه‌های فرونشستی در رتبه اول قرار گرفته است؛ این استان از نظر تعداد کل واحدهای مسکونی فاقد اسکلت در معرض خطر فرونشست زمین، رتبه اول را داراست.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: موافقت رهبر انقلاب با عفو محکومان و متهمان اغتشاشات، نشان‌دهنده حساسیت فوق‌العاده رهبر انقلاب نسبت به جان و مال و آبروی مردم است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: موافقت رهبر انقلاب با عفو محکومان و متهمان اغتشاشات نشان‌دهنده حساسیت فوق‌العاده رهبر انقلاب نسبت به جان و مال و آبروی مردم است.
براساس شنیده‌های بنده، چین به دنبال افزایش محدودیت‌های خود بر ایران است، باید توجه داشت که اولین مورد در سرمایه‌گذار میزان سود پروژه و امنیت آن است، از همین روی چین هم در این زمینه ملاحضاتی دارد و به نظر می‌رسد که اندکی در رابطه با ایران محافظه‌کارتر شده است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی تا حصول نتیجه پرونده حادثه سفارت جمهوری آذربایجان را از نظر قضایی و امنیتی پیگیری می‌کند.
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت: دامنه تحریم‌ها به کشور‌های دوست ما از جمله چین، امارات و عراق هم کشیده شده است و آن‌ها نیز از تحریم‌های آمریکایی تبعیت می‌کنند و ارتباط خود را با ایران از نظر تجاری محدود کرده‌اند؛ بسیاری از شرکت‌ها مستقیم با ایران ارتباط ندارند و با واسطه کار می‌کنند.
عضو کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا گفت: BQ ۱ هم درست مانند سویه BA ۵ از زیرسویه‌های فرعی امیکرون است که همین سبب می‌شود بر اساس نظر کارشناسان این سویه هم بیماری‌زایی در حد امیکرون داشته باشد؛ هرچند که فراگیری بالایی دارد و این سبب می‌شود احتمالا در روز‌های آتی با افزایش موارد مواجه شویم.
احسان قاضی زاده هاشمی، عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس نظر خود در مورد اینکه مربی تیم ملی ایرانی باشد یا خارجی تا دو هفته دیگر اعلام خواهد کرد.
مهدی موحدی بک نظر عضو هیئت علمی دانشگاه گفت: یکی از عمده‌ترین عوامل افزایش نرخ ارز، شوک‌های سیاسی است؛ سال ۹۱ بانک مرکزی ایران تحریم شد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: من قبول دارم که رسانه‌های خارجی، آمریکا، انگلیس، فرانسه و فضای مجازی در رابطه با اتفاقات اخیر ایران سنگ تمام گذاشتند و بدون شک به دنبال براندازی هستند، اما ما باید یک نکته را دقت کنیم که ما چه کرده‌ایم که حرف‌های دشمنان روی بخشی از مردم ما اثر می‌گذارد؟ در دوران اوج اپیدمی، معمولا کسانی که بیماری زمینه‌ای داشتند، کرونا آن‌ها را از پای در می‌آورد و من معتقد هستم الان در درون کشور هم ما با بیماری زمینه‌ای مواجه هستیم.
با رضایت باشگاه آلمانی از سرعت روند بهبود سردار آزمون، تمرینات او زیر نظر عضو کادر تیم ملی ایران برای سه روز دیگر تمدید شد
سردار آزمون تا پایان امروز ۷ آبان با عضو تیم ملی ایران - در امارات- تمرین می‌کند. او از فردا به بایر لورکوزن بر می‌گردد و تمریناتش را زیر نظر کادر این تیم انجام می‌دهد.
عضو هیئت مدیره جامعه صنعت کفش ایران گفت: صادرات کفش در کشور طی ۵ ماه نخست امسال از نظر وزنی ۱۲ درصد و از نظر ارزشی ۵ درصد افزایش داشته است.
عضو کمیته فنی می‌گوید که باوجود تلاشهای اسکوچیچ، او همچنان مخالف حضور وی روی نیمکت ایران است.
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی معتقد است که فعلا در رابطه با موافقت یا مخالفت با وزیر پیشنهادی کار نمی توان اظهار نظر کرد، چراکه کمیسیون اجتماعی یک سری مسائل و مطالباتی از بابت تعامل وزیر پیشنهادی با مجلس دارد که پس از ارائه برنامه های ایشان می توان گفت که موافق یا مخالف هستیم.
نماینده مردم مشکین شهر گفت: غربی‌ها بیشتر از ایران به مذاکره نیاز دارند ما با تمام قوا به دنبال پایان دادن به مذاکرات با توجه به اهداف مورد نظر هستیم و، اما اگر طرف غربی نخواهد توافق کند گزینه‌های دیگری بر روی میز داریم.
به نظر می‌رسد مذاکرات برجامی باز هم به محاق می‌رود و وعده‌ای که مذاکره کنندگان به عنوان نمایندگان کشور‌های عضو برجام مبنی بر امضاء توافق در این هفته داده‌اند، محقق نخواهد شد.
طبق آمار بتا، تعداد کاربران اینستاگرام از ۲۴ میلیون در سال ۹۶ به ۴۸ میلیون در سال ۱۴۰۰ رسیده که به نظر می‌رسد در این چند ماه که از سال ۱۴۰۱ می‌گذرد به تعداد این کاربر‌ها افزوده هم شده باشد. با این حال این آمار نشان می‌دهد این پلتفرم در کشورمان طی چهار سال رشد دو برابری داشته است. در حقیقت بیش از نیمی از جمعیت جامعه ایران در اینستاگرام عضو هستند.
داور بین المللی والیبال ساحلی ایران به عضویت کمیته ساحلی قاره کهن در آمد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ