عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: موافقت رهبر انقلاب با عفو محکومان و متهمان اغتشاشات نشان‌دهنده حساسیت فوق‌العاده رهبر انقلاب نسبت به جان و مال و آبروی مردم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور غیرتمندانه و حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه اعلام وفاداری آنان به انقلاب اسلامی بود و شر دشمنان را از سر کشور کم کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تاکید کرد: تاکید شد که جمهوری اسلامی ایران نظامی متکی بر مردم است و ۲۲ بهمن بار دیگر آن را اثبات کرد.
دبیرکل حزب الله لبنان در بزرگداشت رهبران شهید مقاومت اسلامی گفت: دشمنان می خواستند نشان بدهند ایران در مسیر سقوط است ولی حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن همه محاسبات آنها را بهم ریخت.
رئیس پژوهشکده شورای نگهبان گفت: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن هم پاسخی بود به تهدیدات دشمن و هم مطالبه‌ای بود از مسئولان برای حل مشکلات‌شان.
دبیر شورای نگهبان گفت: حضور باشکوه مردم در ۲۲ بهمن نشان داد، صاحبان اصلی انقلاب قدر نعمت نظام اسلامی را می‌دانند.
سخنگوی دولت گفت: حضور باشکوه مردم همیشه انقلابی ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر نشان داد که همیشه محاسبات دشمن علیه کشور ما غلط بوده است.
مسئولان محترم جمهوری اسلامی، به‌ویژه سران قوا: اولا، بپذیرید که شاخص‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی کشور در مرحله هشدار قرار دارد؛ پس لطفا از ایجاد سوراخ‌های بیشتر در بدنه این کشتی خودداری کنید. ثانیا، مسیر حرکت کشتی را تغییر دهید و از رفتن به دل توفان و تله دشمن خودداری کنید.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برای افزایش امید، اولا باید «کرسی اعتراض» را به رسمیت شناخت، کسانی که اعتراض قانونی دارند باید بتوانند مطالبه گری کنند و مسائل و مطالب خودشان را بگویند. مسئولین نظام عوض دعوا‌های بی ارزش و اختلافات غیرضروری، دست به دست هم بدهند و از خرد جمعی استفاده کنند؛ از تک تک کسانی که در کشور هستند و دل در گرو انقلاب دارند، از هر گروه و حزب و دسته و طایفه‌ای که می‌خواهند باشند، استفاده کنند.
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: حماسه ۲۲ بهمن خواب دشمن را بی‌تعبیر و آن را به کابوس تبدیل کرد و نشان داد تجزیه ایران و دوقطبی‌سازی میان آحاد مردم خیال خام دشمنان است که محقق نمی‌شود.
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: حماسه ۲۲ بهمن خواب دشمن را بی‌تعبیر و آن را به کابوس تبدیل کرد و نشان داد تجزیه ایران و دوقطبی‌سازی میان آحاد مردم خیال خام دشمنان است که محقق نمی‌شود.
تربت جام ـ امروز همزمان با سراسر کشور مردم شهر تربت جام و مراکز بخش بوژگان، سمیع آباد، نصرآباد، و روستاهای احمدآباد صولت و رباط سمنگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: امسال خوشبختانه مردم با حضور آگاهانه و پررنگ خود نشان دادند که همواره پشتیبان نظام و انقلاب خود هستند.
کاشمر ـ مردم شهید پرور و انقلابی شهرستان کاشمر همزمان با سراسر کشور از پیر و جوان با شوری خاص و در هوای زمستانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد هیچ قدرتی نمی‌تواند ریشه انقلاب را از این خاک بکند.
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: حضور امسال مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نسبت به گذشته باشکوه‌تر و قدرتمندتر است.
راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم در شهرهای مختلف استان خوزستان در حال برگزاری است.
مراسم راهپیمایی چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی روز جمعه همزمان با سراسر کشور و با حضور پرشور مردم در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی برگزار شد.
راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهار و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب در بوشهر آغاز شد.
وزارت دفاع در بیانیه ای با گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اعلام کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به اذعان همگان قدرت برتر منطقه ای و موثر جهانی و دارای قدرت بازدارندگی بالاست.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلی اتحاد و وحدت ملی و پشتوانه مستحکمی برای تداوم مسیر دیپلماسی عزتمند است.
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: مردم در ۲۲ بهمن یک بار دیگر بصیرت خود را به جهانیان نشان می‌دهند و به آنان ثابت می‌کنند اجازه دخالت در امور داخلی کشور را به احدی نمی‌دهند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: موافقت رهبر انقلاب با عفو محکومان و متهمان اغتشاشات، نشان‌دهنده حساسیت فوق‌العاده رهبر انقلاب نسبت به جان و مال و آبروی مردم است.
مجلس خبرگان رهبری در آستانه چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی از آحاد مردم کشورمان خواست تا با شرکت یکپارچه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر با آرمان‌های انقلاب تجدید پیمان کنند.
رئیسی با اشاره به مانع تراشی‌ها و فشار‌های مستمر و پیچیده دشمن، از تلاش دولت مردمی برای پیشرفت کشور و رفع دغدغه‌های مردم گفت و اظهار داشت: دولت از سویی از موضع عزت در مذاکرات برای رفع تحریم‌ها حضور یافت و از سوی دیگر کشور را معطل میل و خواسته دشمن نگذاشت و تلاش کرد در عرصه‌های مختلف اقتصادی گشایش ایجاد کرده و با احیای روابط منطقه‌ای و همسایگی، مناسبات و تجارت خارجی را در راستای خنثی‌سازی تحریم‌ها گسترش دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ