براساس شنیده‌های بنده، چین به دنبال افزایش محدودیت‌های خود بر ایران است، باید توجه داشت که اولین مورد در سرمایه‌گذار میزان سود پروژه و امنیت آن است، از همین روی چین هم در این زمینه ملاحضاتی دارد و به نظر می‌رسد که اندکی در رابطه با ایران محافظه‌کارتر شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو اتاق بازرگانی ایران گفت: دلالان و صرافی‌های متخلف به‌دنبال آشفتگی بازار هستند تا از بحران خودساخته سوء‌استفاده کنند.
یکی از خلاقیت‌های جالب کمیسیون کسب و کارهای دانش بنیان و اقتصاد دیجیتال اتاق بازرگانی خراسان رضوی که در نشست روز دوشنبه آن رونمایی شد، حضور یک «آواتار» (شخص نما) ساخته شده با هوش مصنوعی با نام «توس» بود که از ظرفیت هوش مصنوعی بهره گرفته و پیرامون مباحث و مسائل این کمیسیون پیشنهاداتی ارائه می کند.
مجیدرضا حریری رئیس اتاق بازرگانی ایران نوشت: به اطلاع میرساند وعده غذایی رایج در چین ۴ وعده است.
برخی رسانه‌های اصولگرا با انتشار تصاویری از نوشته‌هایی توییتر و اینستاگرام حسین سلاح‌ورزی در روزهایی که کشور در اعتراضات و ناآرامی به‌سر می‌برد، رئیس جدید اتاق بازرگانی را برانداز خواند و از نهادهای مسئول خواست مانع حضور او در شوراهایی شوند که بر اساس قانون رئیس اتاق می‌تواند عضو از آنها باشد. برخی از آنها همچنین خواستار عذرخواهی و استعفای سلاح‌ورزی شدند.
عضو هیأت نمایندگان اتاق ایران گفت: طبق آئین نامه نحوه تشکیل هیأت نمایندگان، انتخابات هیأت رئیسه اتاق ایران باید در خرداد ماه انجام شود.
عضو اتاق بازرگانی ایران از تخصیص ۲ میلیارد دلار ارز جدید برای خرید کالای اساسی در دوشنبه پیش رو، از محل پول‌های بلوکه شده ایران، خبر داد.
عضو اتاق بازرگانی ایران گفت: طرح مالیات بر عایدی سرمایه می‌تواند به بانک مرکزی کمک کند تا خرید و فروش ارز و سکه از واسطه گری خارج شود.
عضو اتاق بازرگانی ایران در یادداشتی زوایای مختلف وضعیت فعلی رشد اقتصادی کشور را تشریح کرده است.
عضو اتاق بازرگانی ایران در یادداشتی فرمول‌های مهم دستیابی به مهار تورم و تقویت تولید را تشریح کرده است.
عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی ایران گفت: با پیگیری اتاق ایران به‌زودی اتاق مشترک بازرگانی دو کشور راه‌اندازی می‌شود و گام مفید برای پیش‌برد اهداف اقتصادی ایران و عربستان خواهد بود.
عضو هیئت‌مدیره اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین گفت: ارزش میزان قاچاق کالا در کشور به بیش از ۸۵۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.
عضو اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه ضمن اشاره به تنوع صادراتی به روسیه، گفت: برقراری ارتباط مستقیم بین بانک های ایران و روسیه منجر به بهبود تسویه های مالی و ضمانت های مالی خواهد شد.
عضو اتاق بازرگانی با توئیتی کنایه آمیز به وضعیت آلودگی هوای تهران و برخی شهرها واکنش نشان داد.
پدرام سلطانی در حساب توئیری خودش نوشت: «یک کشور را تبدیل به اتاق گاز کردن تنها از شما ساخته بود.»
یک عضو اتاق بازرگانی گفت: درگاه ملی مجوز‌های کشور حدود ۱۰ ماه پیش رونمایی شده است و هنوز در عمل اتفاقی نیفتاده و دستگاه‌ها به صورت مجزا به صدور مجوز اقدام می‌کنند، باید وزارت اقتصاد پاسخگو باشد.
عضو اتاق بازرگانی ایران گفت: علت اینکه دولت‌ها فشار مالیاتی را از این بخش برنمی دارند و آن را به بخش‌های دیگر بالاخص بخش سوداگری منتقل نمی‌کنند، مشخص نیست.
عضو اتاق بازرگانی تهران گفت: اینکه گفته می‌شود دلیل افزایش قیمت‌ها و تلاطم‌های قیمتی کالاهای مختلف به دلیل عدم وجود وزارت بازرگانی است، حرف درستی نیست.
عضو اتاق بازرگانی تهران گفت: اگر دولت بخواهد تمامی امور را خودش پیش ببرد و از واگذاری وظایف غیرحاکمیتی به بخش خصوصی طفره برود، هر وزارتخانه باید به ۱۰ وزارتخانه جدید تقسیم شود.
عضو اتاق بازرگانی تهران گفت: اخذ مبالغ سلیقه‌ای و بالا از شرکت‌ها که تحت عنوان حق بیمه قرارداد دریافت می‌شود، در نهایت به افزایش هزینه‌های تولید در داخل کشور می‌انجامد.
یک عضو اتاق بازرگانی گفت: دولت سیزدهم تلاش هایی را در راستای بازارسازی برای فروش نفت به اجرا گذاشته است که از آن جمله می توان به عقد قرارداد برای بازسازی پالایشگاه های فراسرزمینی در ونزوئلا اشاره کرد. این سیاست ها می تواند در شرایط فعلی کمک کننده باشد.
عضو اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه تشکیل وزارت بازرگانی یک گام رو به عقب است، گفت: شاید بهتر باشد معاونت بازرگانی را در وزارت اقتصاد ایجاد کنیم و از این طریق کارها دنبال شود.
عضو اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه هر چقدر اصلاح سیاست تخصیص ارز ترجیحی به طول انجامید، باعث شد تا تورم بیشتری ایجاد شود، گفت: علل اصلی بروز تورم رشد نقدینگی و کسری بودجه دولت است.
عضو اتاق بازرگانی تهران معتقد است سامانه مودیان در صورت راه‌اندازی، قطعا به اخذ عادلانه‌تر مالیات‌ها کمک خواهد کرد، ولی حتما باید در سریع‌ترین زمان ممکن این سامانه آغاز به کار کند تا شاهد کاهش حجم اقتصاد زیرزمینی، فرار مالیاتی و کارآمدی بیشتر در نظام مالیاتی باشیم.
در حال حاضر دولت سیزدهم تاکید دارد که هیچ گونه برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد. از سویی معاونت اقتصادی رئیس جمهور نیز به نظر می‌رسد که طرح باز توزیع یارانه بنزین را به بایگانی سپرده است. اما اگر قرار باشد روزی این طرح از سوی محسن رضایی و همکاران اش اجرا شود، تقریبا تمام مردم مشمول این طرح می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ