رئیس کل بانک مرکزی روسیه در سفر چند روزه خود به تهران قصد دارد مذاکرات دوجانبه‌ای با رئیس کل بانک مرکزی ایران درباره توافقات و مذاکرات انجام‌شده‌ی یک‌سال اخیر داشته باشد و از سوی دیگر روسیه در این اجلاس عضو ناظر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌کل بانک مرکزی طی یادداشتی به بیان چرایی اهمیت اجرای سیاست تثبیت اقتصادی و همچنین وظایف و اقدامات بانک مرکزی در شرایط کنونی پرداخت.
همتی، رئیس کل اسبق بانک مرکزی، به بیانیه روسیه و شورای همکاری خلیج فارس واکنش نشان داد.
همتی، رئیس کل اسبق بانک مرکزی، به بیانیه روسیه و شورای همکاری خلیج فارس واکنش نشان داد.
وزیر امور خارجه روسیه با ابراز خرسندی از نتایج سفر اخیر الکساندر نواک، معاون نخست‌وزیر روسیه به تهران، و توافقات حاصل‌شده در زمینه همکاری‌های اقتصادی میان دو کشور، امضای توافقنامه اجرای قطعه خط ریلی رشت - آستارا و نیز مشارکت بسیار خوب شرکت‌ها و فعالان تجاری و اقتصادی روسیه در نمایشگاه تهران و همچنین سفر اخیر رئیس کل بانک مرکزی روسیه به تهران را نشانه عزم جدی مسکو در تقویت روابط اقتصادی و تجاری دو کشور دانست.
رئیسی با بیان اینکه دولت سیزدهم با هرگونه رویه خلاف عدالت و تبعیض‌آمیز مخالف است، وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی را مأمور کرد چنانچه آیین‌نامه‌ای وجود دارد که برای کارکنان بانک‌ها تسهیلات ویژه و غیرمتعارف در نظر گرفته، مورد بازبینی و اصلاح قرار گرفته و به مردم اطلاع‌رسانی شود.
الویرا نبیولینا، رئیس بانک مرکزی روسیه اول خرداد برای شرکت در پنجاه‌ و یکمین اجلاس پایاپای آسیایی وارد تهران شد. منبع: خبرگزاری دانشجو
الویرا نبیولینا، رئیس بانک مرکزی روسیه اول خرداد برای شرکت در پنجاه‌ و یکمین اجلاس پایاپای آسیایی وارد تهران شد. منبع: خبرگزاری دانشجو
رئیس کل بانک مرکزی روسیه فردا به تهران می‌آید تا ضمن شرکت در اجلاس اتحادیه پایاپای آسیایی، مذاکراتی درباره اسناد و توافقات امضاء شده با مسئولان بانک مرکزی ایران داشته باشد.
رئیس کل بانک مرکزی روسیه قرار است به ایران سفر کند و مذاکراتی درباره توافق‌های پولی و بانکی با مقامات کشورمان انجام خواهد داد.
رئیس‌جمهور به موضوع اصلاحات نظام بانکی پرداخت و با تاکید بر لزوم اصلاح ناترازی بانک‌ها، گفت: اقدامات بانک مرکزی برای جلوگیری از اضافه برداشت بانک‌ها، تصمیم خوبی بوده و این رویه باید با جدیت دنبال شود. باید در وهله اول به بانک‌هایی که اضافه برداشت دارند، اخطار داده شده و در مرحله بعدی با قاطعیت با این موضوع برخورد شود.
منابع لبنانی از عدم حضور ریاض سلامه رئیس بانک مرکزی این کشور در جلسه بازپرسی خبر دادند.
رییس کل پیشین بانک مرکزی در توییتر نوشت: یادتان هست روایتم از دیدار با رئیس بانک مرکزی روسیه که شرطش برای همکاری با ایران را پیوستن به FATF خواند؟ دو هفته قبل، از ارتباط با بانک‌های روسی خبر داده و گفتند: «دیدید زبان دنیا را بلد نیستید» نه، شما بلدید.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با اشاره به اتصال سامانه‌های پیام‌رسان بانک‌های مرکزی ایران و روسیه گفت با این قدام ، اتصال ۱۰۶ بانک ایرانی در ۱۳ کشور بدون تاثیرپذیری از تحریم فراهم شد.
محمدرضا فرزین، رئیس کل بانک مرکزی در صفحه شخصی خود درفضای مجازی نوشت: ‌ارتباط مستقیم بین بانک‌های ایران و روسیه برقرار شد.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: ‏ارتباط مستقیم بین بانک‌های ایران و روسیه برقرار شد.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: روسیه با افزایش نرخ سود بانکی در شرایط جنگی، در بازار خود ثبات ایجاد کرد. افزایش نرخ سود بانکی در مدیریت بازار ارز بسیار مهم است و ما به دنبال آن هستیم.
رئیس کل بانک مرکزی یکشنبه هفته آینده قرار است برای بررسی افزایش نرخ ارز به مجلس برود. حاجی دلیگانی، عضو هیات رئیسه مجلس اعلام کرد: در جلسه علنی یکشنبه هفته آینده مجلس موضوع دلایل افزایش نرخ ارز با حضور رئیس بانک مرکزی و مسئولان متولی ارز مورد بررسی قرار می‌گیرد.
نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: رئیس بانک مرکزی باید در مجلس حضور یابد و توضیح دهد که چرا با وجود داشتن درآمد ارزی، قیمت دلار در حال افزایش است.
رئیس کل بانک مرکزی روسیه اعلام کرده است که از توسعه دارایی‌های دیجیتال استقبال می‌کند.
رئیس بانک مرکزی عمان عصر امروز به تهران می‌آید.
دولت آمریکا رئیس کل بانک مرکزی روسیه را به همراه تعدادی از زن و فرزندان مقامات این کشور در لیست تحریم‌های خود قرار داد.
دولت آمریکا رئیس کل بانک مرکزی روسیه را به همراه تعدادی از زن و فرزندان مقامات این کشور در لیست تحریم‌های خود قرار داد.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: مردم نگران تراکنش های بانکی خود نباشند و بررسی های نشان می دهد که از هر هزار نفر دو یا سه نفر مشمول آیین نامه حساب تجاری می شوند.
اقدامات هشت سال اخیر الویرا نابیولینا، رئیس بانک مرکزی روسیه، موجب شده کارنامه او به یکی از الگوهای درخشان در میان سیاستگذاران حاضر در جهان بدل شود. اقدامات این اقتصاددان در مقابله با بحران اقتصادی سال ۲۰۱۴ که به اصلاح سیاستگذاری مرسوم در بانک مرکزی روسیه انجامید،‌ سطح تورم را برای اولین بار پس از فروپاشی شوروی به سطح ۴درصدی رساند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ