عضو هیئت مدیره جامعه صنعت کفش ایران گفت: صادرات کفش در کشور طی ۵ ماه نخست امسال از نظر وزنی ۱۲ درصد و از نظر ارزشی ۵ درصد افزایش داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تجارت غیرنفتی ایران به کشور ارمنستان در بهار امسال به ۱۰۱ میلیون و ۷۴۷ هزار دلار رسید که در مقایسه با بهار سال قبل، با رشد ۳۸.۴ درصدی همراه بوده است.
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: با توجه به افزایش حجم صادرات نفت کشور در ماه‌های اخیر، لزوم افزایش توان عملیاتی پایانه نفتی خارک در اولویت قرار گرفت و در مدت سه ماه این مهم محقق شد.
مدیرعامل شرکت پست در مراسم روز جهانی صنایع دستی گفت: افزایش معافیت صادرات صنایع‌دستی از ۸۰ به ۲۰۰ دلار را به دولت پیشنهاد داده‌ایم که امیدوار هستیم در هیأت دولت تصویب شود.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: به همت مجموعه وزارت دفاع افزایش ۳ برابری در صادرات، افزایش ۲ برابری تولید کالا و خدمات غیرنظامی و افزایش ۸۱ درصدی تولیدات نظامی را در سال گذشته ثبت کردیم.
مدیرعامل بانک صادرات ایران از برنامه این بانک برای افزایش سرمایه از دو طریق تجدید ارزیابی دارایی‌ها و همچنین سلب حق تقدم سهام در سال 1402 خبر داد و تاکید کرد: بانک صادرات ایران با توان بیشتری نقش مؤثر خود را در خدمت به مردم و اقتصاد کشور ایفا خواهد کرد.
صادرات لوازم خانگی پارسال بیش از چهار صد میلیون دلار بود که نسبت به سال ۱۴۰۰، ۱۲ درصد افزایش یافته است.
صادرات گاز آمریکا به اروپا در سال ۲۰۲۲ حدود ۲.۵ برابر سال ۲۰۲۱ شده است.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: صادرات محصولات کشاورزی به کشور چین به ۳۵۰ میلیون دلار رسیده یعنی نسبت به ۴ سال قبل، پنج برابر افزایش یافته است.
وزیر جهاد کشاورزی دستاوردهای همکاری ایران و چین در بخش کشاورزی در سفر رئیس جمهور به کشور چین را تشریح کرد.
وزیر صنعت و معدن گفت: در ده ماهه اول سال شاخص های کلان رشد داشته است و این رشد دلیل بر افزایش در بخش تولید است.
معاون وزیر جهادکشاورزی اعلام کرد: تعرفه صادراتی پیاز ۱۸۰ درصد ارزش پایه صادراتی شده است.
در ۱۰ ماهه امسال بالغ بر ۱۰۳میلیون تن و به ارزش ۴۵میلیارد و ۳۰۰میلیون دلار صادر شده که این میزان صادرات غیرنفتی در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۰ افزایش ۲.۹۳ درصدی داشته است.
بر اساس آمار گمرک ایران، صادرات به چین و هندوستان در ۹ ماهه امسال به لحاظ ارزشی با رشد ۱۱ درصدی و به لحاظ تناژی با رشد یک درصدی روبرو بوده است.
معاون نخست وزیر روسیه می‌گوید که به‌رغم تحریم‌های گسترده غرب علیه مسکو، تولیدات نفت این کشور در سال گذشته، ۲ درصد افزایش داشته و صادرات روسیه هم با رشد ۷ درصدی روبه‌رو بوده است.
شرکت گازپروم روسیه اعلام کرد صادرات گاز خود را به چین افزایش داده است.
تبریز- وزیر صمت از افزایش ۱۷ درصدی صادرات واحدهای تولیدی و صنعتی کشور خبر داد و گفت: وضع تولید در کشور روبه بهبود است و روند حرکت آن با سرعت مناسبی پیش می‌رود.
معاون وزیر و رییس سازمان شیلات ایران با اشاره به تکمیل فرایند تولید و صادرات آبزیان کشور گفت: صادرات میگو به روسیه در ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳.۵ برابر بیشتر شد.
رییس سازمان حفظ نباتات کشور از هدف‌گذاری افزایش دو برابری صادرات محصولات کشاورزی تا پایان برنامه هفتم خبر داد و گفت: صادرات کیوی به هند از هفته آینده از سر گرفته می‌شود.
طبق آماررسمی اعلام شده از سوی گمرک، آمار صادرات "غیر نفتی" کشورمان به عراق در بازه مورد بررسی با ۶ درصد رشد مواجه بوده است .
معاون صنایع عمومی وزارت صمت گفت: در صنعت پوشاک ۱۲ درصد نسبت به شش ماهه سال گذشته افزایش صادرات وزنی داشته ایم.
مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران در جریان سفر گروهی از وزارت برق عراق به ایران، از افزایش صادرات گاز به این کشور در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
محمدصادق قناد زاده گفت: در ۶ ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱، ارزش صادرات ایران به قاره آفریقا ۵۰ درصد و حجم آن بیش از ۲۵ درصد رشد داشته که نشان دهنده رشد تجارت با این قاره است.
مدیرکل آسیای میانه، قفقاز و روسیه سازمان توسعه تجارت از رشد ۴۵ درصدی صادرات به کشورهای حاشیه دریای خزر خبر داد.
وزیر انرژی روسیه، روز سه شنبه در مجمع اقتصادی شرق در ولادیووستوک به خبرنگاران گفت که مسکو با ارسال نفت بیشتر به آسیا به محدود کردن قیمت نفت روسیه پاسخ خواهد داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ