معاون اول رئیس‌جمهور از استاندار اردبیل خواست تا با هماهنگی دستگاه های اجرایی، خدماتی و امدادی و بسیج امکانات موجود تمام تلاش خود را برای کمک به آسیب دیدگان به کار ببندد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
القاصی مهر در تشریح جزئیات کشف این محموله اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی از فعالیت یک قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر که قصد انتقال مقادیر زیادی مواد افیونی از استان‌های جنوبی و جنوب شرقی کشور به سمت استان تهران را با استفاده از شگرد جاساز مواد مخدر در بین بار تجاری توسط یک دستگاه خودرو کامیونت را داشت با خبر و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وزیر امور اقتصاد و دارایی اعلام کرد: معاون اول رئیس جمهور از وزرای نفت، نیرو و سایر وزارتخانه‌های مرتبط خواست که از هرگونه سیاستی که در ایام آتی منجر به بی‌اعتمادی و افزایش قیمت نهاده‌های تولید و صنایع بزرگ کشور می‌شود، بپرهیزند.
وزیر امور اقتصاد و دارایی اعلام کرد: معاون اول رئیس جمهور از وزرای نفت، نیرو و سایر وزارتخانه‌های مرتبط خواست که از هرگونه سیاستی که در ایام آتی منجر به بی‌اعتمادی و افزایش قیمت نهاده‌های تولید و صنایع بزرگ کشور می‌شود، بپرهیزند.
فرمانده کل انتظامی کشور دستور امحا بیش از ۶۴ تن انواع مواد مخدر و روانگردان در بیرجند را صادر کرد
اخیراً معاون اول رئیس‌جمهور در جلسه هیئت دولت به وزیر اقتصاد دستور داده است ظرف یک ماه مسائل گمرکات کشور را سامان‌دهی کند.
معاون اول رئیس جمهور، وزیر اقتصاد را مکلف کرد، حداکثر ظرف مدت یکماه تدابیر و تصمیمات لازم را برای حل و فصل مشکلات و نارسایی‌های گمرک اتخاذ کند.
اثر مخرب و خطرناکی که به جریان انداختن مجدد پرونده متهمان عفو شده در پی دارد آنقدر می‌تواند زیاد باشد که می‌شود آرزو کرد‌ای کاش آن عفو صادر نمی‌شد و در پی آن، این پرونده‌ها دوباره اینچنین به جریان نمی‌افتادند. در واقع صادر نشدن آن عفو اثر منفی کمتری برای اعتماد عمومی داشت تا صدور دستور عفو بزرگ و نقض آن در برخی مراجع قضایی. جدای از آثار منفی اجتماعی و سیاسی این اتفاق، از نظر حقوقی نیز به جریان انداختن مجدد پرونده متهمان عفو شده دارای اشکالات اساسی است و انطباقی با موازین حقوقی و قوانین ندارد.
وزیر آموزش و پرورش در خصوص زمان واریز معوقات رتبه بندی هم گفت: حقوق رتبه‌های پایه پرداخت شده است. تفاوتی میان رتبه پایه و رتبه استحقاقی افراد وجود دارد که رئیس جمهور هم در مصاحبه‌ای که روز پنجشنبه داشتند به آن اشاره کردند. به استناد قانون رتبه‌بندی و اعتباری که پیش‌بینی شده است اختلافی داشته ایم که این اختلاف هم با سازمان برنامه و بودجه و مبنای محاسباتی داشته‌است. این اختلاف محاسباتی به دستور رئیس جمهور در جلسه‌ای که به ریاست آقای مخبر در روز شنبه یا یکشنبه برگزار می‌شود، صحبت خواهد شد.
در پی بروز برخی اشکالات در پرداخت حقوق اسفند ماه معلمان، رئیس جمهور به معاون اول خود دستور داد با تشکیل سریع جلسه با مسئولان ذیربط، علل بروز این مسأله را بررسی و مشکل به وجود آمده را برطرف کند.
محمد حاج رسولی‌ها گفت: در سال ۲۰۲۳ با توجه وقوع سیلاب‌های مخرب اخیر در جهان، کتابی در خصوص مدیریت جامع سیلاب به صورت ملی در دست تدوین است که جهت بهره‌برداری ارائه خواهد شد.
نیک‌بین با طرح این پرسش که فرماندهی جنگ اقتصادی در دولت کیست؟ مخبر، خاندوزی، رضایی، شورای عالی اقتصادی یا فرزین؟ گفت: چه کسی مسئولیت این اوضاع اقتصادی را دارد؟ یک نفر باید در این رابطه پاسخ دهد؛ پس کسانی که اختیارات دارند نباید فرافکنی کنند.
رئیس‌جمهور در تماس تلفنی با مخبر دستورات لازم را برای بسیج همه امکانات استان چهارمحال و بختیاری و استان‌های همجوار به منظور حل مشکلات ناشی از بارندگی صادر کرد.
محمد مخبر در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیرو دستور رییس جمهوری قریب ۳۲ تا ۳۳ قلم کالا در فروشگاه‌های زنجیره‌ای از امروز بین ۱۲ تا ۲۳ درصد کاهش قیمت پیدا می‌کنند.
خبر دستور مخبر برای لغو عرضه خودرو در بورس کالا توسط سخنگوی وزارت صمت تکذیب شد.
محمد مخبر در آغاز ورود به فرودگاه زابل و در جمع خبرنگاران، گفت: پس از دستور رییس جمهور برای رسیدگی به مسائل استان سیستان و بلوچستان مأموریت و توفیق پیدا کردیم با تیمی از دولت و تمام نمایندگان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی به این استان سفر کنیم.
محمد مخبر در بدو ورود به فرودگاه زابل و در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پس از دستور رییس جمهور برای رسیدگی به مسائل استان سیستان و بلوچستان مأموریت و توفیق پیدا کردیم با تیمی از دولت و تمام نمایندگان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی به این استان سفر کنیم
سمنان- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان بابیان اینکه پاکسازی مناطق آلوده از معتادان متجاهر در دستور کار است، گفت: ۵۲ معتاد متجاهر به مراکز بازپروری استان فرستاده شدند.
معاون اول رئیس جمهور در بازدید از اتاق مدیریت بحران و کنترل مرکزی شرکت راه آهن، از آخرین وضعیت ناوگان و خطوط ریلی کشور و جابجایی مسافران در روز‌های گذشته با توجه به برودت هوا مطلع شد. مخبر در این بازدید با تاکید بر لزوم رفع تمام مشکلات برای جابجایی ایمن مسافران، برای تردد قطار‌ها با توجه به سرمای بی‌سابقه در کشور و یخ زدگی در بخش‌هایی از خطوط ریلی بویژه در مناطق شمال شرقی، دستورات لازم را صادر کرد.
وزارتخانه ۱۱ نفر از عوامل مؤثر بر نوسانات غیرعادی بازار ارز در شبکه‌های اجتماعی با دستور مقام محترم قضایی بازداشت و روانه زندان شدند. همچنین شناسایی ۳۲۰ نفر از عوامل اصلی مرتبط با کانال‌ها و گروه‌های مجازی نیز انجام پذیرفته است که به زودی اقدامات لازم جهت برخورد با این عناصر مخرب بازار ارز صورت می‌گیرد.
معاون قضائی دادستان کل کشور از مرکز ماده ۱۶ سروش تهران بازدید کرده و دستور داد تا ظرف مدت ۱۰ روز کمیته ویژه اجرای قانون مبارزه با مواد مخدر تشکیل شود.
دو پرونده اصراری حقوقی با موضوع الزام زوج به طلاق به دلیل تخلف از شرط ضمن عقد،سورفتار، اعتیاد زوج به مواد مخدر و عسر و حرج زوجه در دستور کار جلسه هیأت عمومی دیوان عالی کشور قرار گرفت.
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: ۲ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و ۲۵ کیلوگرم تریاک و ۱۱ کیلوگرم حشیش از آنان کشف و ضبط شد. برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شده و برای رسیدگی به دادسرا ارجاع شد و همزمان تلاش برای شناسایی و دستگیری سرباند آنان نیز در دستور کار قرار گرفت.
در حالی که معاون اول رئیس جمهور دستور داده بود تا خدمات اقتصادی-اجتماعی دستگاه های خدمات رسان بدون استعلام کد سامانه املاک و اسکان ارائه نشود، اما بررسی ها حاکی است این دستور مخبر اجرای نشد.
در پی درخواست دبیر شورای عالی مناطق آزاد از معاون اول رییس جمهور، مخبر دستور توقف واگذاری ایرلاین تابعه مناطق آزاد و بررسی بیشتر این موضوع را صادر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ