نیک‌بین با طرح این پرسش که فرماندهی جنگ اقتصادی در دولت کیست؟ مخبر، خاندوزی، رضایی، شورای عالی اقتصادی یا فرزین؟ گفت: چه کسی مسئولیت این اوضاع اقتصادی را دارد؟ یک نفر باید در این رابطه پاسخ دهد؛ پس کسانی که اختیارات دارند نباید فرافکنی کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: کنایه سلیمی نمین به حزب موتلفه و بادامچیان / سرنوشت «رابرت مالی» پس از مرخصی اجباری چه می‌شود؟ /کنایه لاریجانی به صداوسیما و ارشاد: تقابل با هنرمندان کاملا اشتباه است! و... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:کنایه سلیمی نمین به حزب موتلفه و بادامچیان/سرنوشت «رابرت مالی» پس از مرخصی اجباری چه می‌شود؟/کنایه لاریجانی به صداوسیما و ارشاد: تقابل با هنرمندان کاملا اشتباه است! و... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:کنایه سلیمی نمین به حزب موتلفه و بادامچیان/سرنوشت «رابرت مالی» پس از مرخصی اجباری چه می‌شود؟/کنایه لاریجانی به صداوسیما و ارشاد: تقابل با هنرمندان کاملا اشتباه است! و... را می‌خوانید.
این لایحه مجلس نمی تواند افراد را با حجاب کند / ما به جای اینکه بیایم و جریمه کنیم و بزن و ببند راه بیندازیم باید کار فرهنگی انجام دهیم.
احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح مساله «ممنوعیت نطق» برای وی از سوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان، گفت: این مساله خلاف قانون است، در حوزه اختیارات هیات نظارت بر رفتار نمایندگان و حتی هیات رئیسه مجلس یک چنین اختیاری منظور نشده است و این تحدید حقوق ملت است.
جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده تربت جام و تایباد و باخرز می‌گوید: تندروها منافع ملی را از بین برده و کشور را به این روز انداخته اند که نه آینده ای برای ما هست و نه آینده ای برای بچه هایمان. یک اقلیت شیپور به دست روی منبر و یک اقلیت شیپور به دست کف خیابان هر بلایی می خواهند سر منافع ملی و امنیت کشور می‌آورند. چرا جلوی آن ها نمی ایستیم؟ مگر مملکت فقط مال این هاست؟ مملکت مال مردمی است که این روزها اجاره خونه ندارند. برای مایحتاج ‌زندگی به مشکل برخورده اند.
رییس مجمع نمایندگان استان مازندران با طرح این موضوع که بین بهای تمام‌شده خودرو و نرخ مصوب صنایع، اختلاف چند صد میلیونی وجود دارد، گفت: وزیر صمت باید باند مافیای پشت سر صنایع خودروسازی را افشا و به مردم گزارش کند.
این نماینده مجلس شورای اسلامی یادآور شد: سه سال از عمر مجلس می‌گذرد و ما هنوز یک قانون درباره فضای مجازی نداریم که مطالبه رهبری است، جنگ ترکیبی اخیر و فیلترینگ هم نشان داد که فیلترینگ منتظر قانون‌گذاری مجلس شورای اسلامی نمی‌ماند این عیب بزرگ مجلس است که قانون‌گذاری را رها کرده و تصمیم‌گیری درباره فضای مجازی ندارد؛ لذا هیات رئیسه باید این موضوع را در دستور کار مجلس قرار دهد.
نایب رئیس مجلس در پاسخ به تذکر یک نماینده مبنی بر اینکه هیئت رئیسه باید طرح مربوط به فضای مجازی را در دستورکار مجلس قرار دهد، گفت: این طرح در دستورکار مجلس قرار می‌گیرد.
قهرمان جهان در سال 1978 دوباره درباره احتمال حضور تیمش در مسابقات فرمول یک صحبت کرد.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: باید صادقانه با مردم سخن بگوییم تا آن‌ها باور کنند منابع انرژی کشور رو به اتمام است و نیازمند صرفه جویی آن‌ها هستیم برای این مهم از دو اهرم پاداش و جریمه برای کم مصرفان و پرمصرفان می‌توان استفاده کرد.
نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد: باید الگوی کشت به عنوان یک طرح ملی لحاظ و اقدامات لازم انجام شود.
محمودزاده، نماینده مهاباد: در یک ماه گذشته براساس آمار‌های غیررسمی ۱۰۵ نفر در مناطق کردنشین کشته شده اند / آقای رئیسی و وزیر کشور باید پاسخگو باشند و پیگیری کنند چه کسی تیر جنگی به مردم شلیک کرده است/ چرا به فشار‌ها و امنیتی کردن فضای شهر‌های کردنشین پایان نمی‌دهید؟ / به خاطر کشتن کولبران و سوخت بران از وزیر کشور طرح سوال کردم، اما رئیس کمیسیون امور داخلی می‌گوید سوال شما را فعلا به صحن نمی‌فرستم؛ می‌گوید از من به رئیس مجلس شکایت کن _ جوکار، رییس کمیسیون امور داخلی مجلس: سوال نماینده مهاباد در خصوص کولبران از سوی وزارت کشور در حال بررسی است / سوال او درمورد مهسا امینی موضوعیت نداشت، چون پاسخ آن به تمام ملت ایران داده شده / نباید مجدداً در داخل مجلس انقلابی بیاییم و فتنه‌ای برپا کنیم
یک نماینده مجلس گفت: طرح ساماندهی اعتراضات کند پیش می‌رود و من هم نسبت به این امر گلایه دارم؛ بعید می‌دانم که برای تصویب به امسال برسد. ما توقع داریم که به روند تدوین و رسیدگی آن سرعت بخشیده شود.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون بودجه مجلس افزود: «ما چند برنامه داخلی داریم که به راحتی روی تلفن‌های همراه نصب می‌شوند. به نظرم وقتی مطمئن شدیم که مشکلی ایجاد نخواهد شد، برنامه‌های خارجی هم باشند اما با نظارت و مدیریت که دیگر اتفاقاتی این چنینی رخ ندهد.»
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در واکنش به درباره به کما رفتن زنی جوان پس از انتقال به یک مقر انتظامی، گفت: موضوع ⁧‫مهسا امینی‬⁩ و حادثه رخ داده را باید ⁧‫مجلس‬⁩ به دقت مورد بررسی و هرگونه تخلف،قصور یا جنایت احتمالی را با قاطعیت پیگیری کند.
یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: معتقدم علی‌القاعده تصمیم گیری درباره طرح صیانت باید در مجلس می‌شد و نباید آن را دور می‌زدند. البته اعضای شورای عالی فضای مجازی استدلال‌هایی دارند که ما اختیاراتی داریم و می‌توانیم سیاست‌گذاری‌هایی را انجام دهیم.
فلاحت پیشه گفت: ۱۰ نفر از نمایندگان مجلس دهم، تاوان یک سوال از وزیر کشور را دادند؛ من یکی از این ۱۰ نماینده بودم. ما از وزیر کشور این پرسش را طرح کردیم، چرا مسائل سال ۹۸ به گونه‌ای مدیریت نشد که این اندازه خسارت متوجه مردم و کشور نشود. ما به دنبال ابعاد پنهان موضوع بودیم. اما هرگز اجازه داده نشد وزیر کشور به مجلس دهم بیاید.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه از نظر شورای نگهبان توافقی که در چارچوب برجام در حال نهایی شدن است باید در مجلس تصویب شود، گفت: از نظر قانونی، شورای نگهبان مصوبات مجلس را بررسی می‌کند؛ البته تاکنون چیزی در مجلس تصویب نشده است.
وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه از نظر شورای نگهبان توافقی که در چارچوب برجام در حال نهایی شدن است باید در مجلس تصویب شود؟ گفت: از نظر قانونی شورای نگهبان مصوبات مجلس را بررسی می‌کند البته تاکنون چیزی در مجلس تصویب نشده است.
ابوالفضل ابوترابی، نماینده مجلس در روز‌های گذشته درباره جزئیات این طرح صحبتی کرده بود که در بخشی از آن اشاره کرده بود: در قانون جدید تا ۱۴ سکه معاف از حق ثبت شده است و تا صد سکه از یک و یک‌دهم درصد و از صد تا ۲۰۰ سکه را دو درصد و از ۲۰۰ به بالا را ۱۵ درصد مالیات در قانون دیده شده است. یعنی افرادی که می‌خواهند سند ازدواج خود را دریافت کنند، باید مبلغی را به حساب دولت واریز کنند تا بتوانند سند ازدواج خود را دریافت کنند.
در روز سه‌شنبه ۲۸ تیر ماه ۳۳ شرکت بورسی و فرابورسی مجمع برگزار خواهند کرد. این ۳۳ نماد کدام اند؟ و دستور جلسه برگزاری مجمع این نماد‌ها چیست؟
عوامل زورگیری از یک زن در شهریار دستگیر شدند
چرا آمریکا باید نیازمند برجام باشد؟ تورمش دو رقمی است؟ نرخ سرمایه گذاری اش منفی است؟ رشد اقتصادی اش متوقف شده؟ چی توی سر شماهاست؟ چی دقیقا؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ