محمد مخبر در بدو ورود به فرودگاه زابل و در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پس از دستور رییس جمهور برای رسیدگی به مسائل استان سیستان و بلوچستان مأموریت و توفیق پیدا کردیم با تیمی از دولت و تمام نمایندگان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی به این استان سفر کنیم
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ایران تماشاگر ویژه هفته دوم سوپر لیگ امارات خواهد بود.
همزمان با فرارسیدن ایام الله محرم، تعرفه ویژه مکالمه، اینترنت و پیامک ایرانسل برای زائران عتبات عالیات، اعلام شد.
خبرگزاری فرانسه از سفر نماینده ویژه «ماکرون» به لبنان در روز چهارشنبه خبر داد.
مسئولان تیم امید و فدراسیون فوتبال به دنبال هماهنگی کامل با سازمان نظام وظیفه برای اعزام بدون دردسر بازیکنان به عراق هستند.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران در سفر به قطر جلسه ای مهم با امیر قلعه نویی برای انتخاب سرمربی تیم امید دارد.
وزارت خارجه آمریکا از سفر نماینده ویژه «بایدن» به قطر برای رایزنی درباره زندانیان آمریکایی خبر داد.
رابرت مالی (راب ملی) نماینده ویژه آمریکا در امور ایران ادعا کرد ایالات متحده قبل از تصمیم گیری درباره اقدامات و گام‌های بعدی درباره ایران منتظر نتایج سفر رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران خواهد ماند.
ری- عضو شورای شهر تهران گفت: تخصیص اعتبار کمربندی «قلعه نو» از اتفاقات ویژه سفر رئیس جمهور به ری است.
میز گردشگری دسترس پذیر ویژه معلولان کشور در نمایشگاه بین المللی گردشگری دارای غرفه بود تا فعالیت های خود را تشریح کند در این میان مسئولان کشور نیز با حضور در این غرفه برنامه‌هایی ارائه دادند
محمد سرگزی نماینده مجلس گفت: رئیس‌جمهور به وزارت امور خارجه تکلیف کرده که هر چه سریع‌تر با اتمام حجت به افغانستان حقابه هیرمند را بگیرند. در سفر معاون اول رئیس‌جمهور به حوزه سیستان نیز به نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان گفته شد که به هیات حاکمه افغانستان اعلام کنند در صورتی که حقابه سیستان را ندهند تمام اتباعی را که در استان حضور دارند اخراج خواهند کرد.
محمد مخبر در آغاز ورود به فرودگاه زابل و در جمع خبرنگاران، گفت: پس از دستور رییس جمهور برای رسیدگی به مسائل استان سیستان و بلوچستان مأموریت و توفیق پیدا کردیم با تیمی از دولت و تمام نمایندگان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی به این استان سفر کنیم.
مدیر کل دفتر توسعه گردشگری داخلی گفت: برای نوروز ۱۴۰۲ و تعطیلات بهمن و اسفندماه ۱۴۰۱ برنامه‌ریزی کردیم تا مردم به سفرهای زودهنگام ترغیب شوند.
فرمانده نیروی ویژه گارد پادشاهی بحرین قصد دارد در ماه مارس برای حضور در یک مسابقه ورزشی که در تل آویو با همکاری مشترک برگزار می شود، به فلسطین اشغالی برود.
نخستین و جدی‌ترین کانون سفر السودانی به تهران در ارتباط با امنیت مرز‌ها و حضور گروهک‌ها در اقلیم کردستان است
«اکرم العکبی» در سفر به مسکو با میخائیل بوگدانوف معاون وزیر امور خارجه روسیه و فرستاده ویژه پوتین در امور خارومیانه و آفریقا دیدار و درباره مسائل مختلف رایزنی کرد.
به‌منظور انجام هماهنگی‌های لازم برای سفر مسافران جام‌جهانی به قطر، تیم ویژه‌ای از وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در فرودگاه امام خمینی (ره) مستقر شدند.
تعرفه‌ها و بسته‌های ویژه رومینگ ایرانسل برای جام‌جهانی قطر اعلام شد.
دستیار ویژه معاون اول رییس جمهور در توصیف سفر یک روزه معاون اول رییس جمهور به استان سیستان و بلوچستان یادآور شد که از مردم بارها شنیدم شیعیان و اهل سنت استان برای حفظ وحدت و امنیت ایران، جان خود را هم فدا می‌کنند.
رئیس جمهور ترکیه در سفری که نگرانی ارمنستان را در برخواهد داشت قصد دارد همراه رئیس جمهور جمهوری آذربایجان در مراسم افتتاح فرودگاهی در قره باغ حضور یابد.
ساعت به ساعت بر ازدحام در معابر مرزی کشورمان به سمت عراق افزوده می‌شود تا جایی که گزارش‌های رسیده حکایت از اختلال در روند خروج زوار از کشورمان دارد و منجر به اتخاذ تصمیماتی ویژه در این خصوص شده است؛ وضعیتی که موجب انسداد مرزها شده و وزیر کشور را بر آن داشته تا از زائران بخواهد «حتما حرکت خود را به سمت مرز‌های غربی تا اطلاع ثانوی و رفع مشکل در طرف مرز‌های عراقی به تاخیر بیاندازند.»
دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی بر تسهیل سفر گردشگران برای جام جهانی به جزیره کیش تاکید کرد.
رییس جمعیت هلال احمر صبح امروز برای بررسی وضعیت مناطق بی‌آب همدان و امکان آبرسانی به مناطق بحران زده از طریق امکانات هلال احمر با بالگرد به شهر سفر کرد.
معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران از شناسایی نقض گسترده حقوق بشر مردم ایران توسط آمریکا و مجریان تحریم‌ها، توسط گزارشگر ویژه خبر داد و گفت: خانم دوهان گزارش نهایی خود را شهریورماه به شورای حقوق بشر ارائه خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ