در پی درخواست دبیر شورای عالی مناطق آزاد از معاون اول رییس جمهور، مخبر دستور توقف واگذاری ایرلاین تابعه مناطق آزاد و بررسی بیشتر این موضوع را صادر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران بر نوسازی و تعمیرات زیرساخت‌های این پایانه تأکید کرد.
پیشنهاد واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به دو شرکت خودروسازی در ایران به سازمان خصوصی سازی داده شد.
علیرضابیگی، نماینده تبریز: شرکتی که کار واگذاری خودرو به نمایندگان را انجام داد صوری بود، منابع انسانی معاونت اجرایی مجلس ۵۷ نماینده را برای دریافت خودرو معرفی کرد. با شرکت ثبت شده برای واگذاری خودرو تماس گرفتم، صدای مرغ و خروس می‌آمد! / خبرگزاری دانشجو
بیگی، نماینده تبریز گفت: با شرکت ثبت شده برای واگذاری خودرو تماس گرفتم، صدای مرغ و خروس می‌آمد!
تفاهم‌نامه‌ای از تابستان ۱۴۰۰ بین یک شرکت شبه کاغذی غیرمرتبط با خودروساز مربوطه منعقد شده / بیش از یکصد خودرو به قیمت کارخانه و بدون قرعه‌کشی به تعدادی از نمایندگان با واسطه‌گری شرکت صوری واگذار شده / این رویه تا اواسط ۱۴۰۱ ادامه یافته
هیئت واگذاری در نخستین جلسه خود در سال جدید فهرست شرکت‌های مشمول واگذاری در سال ۱۴۰۲ را تصویب کرد.
سازمان بازرسی با ورود به موضوع واگذاری اعتبارات و تجهیزات شرکت کنترل ترافیک، نسبت به دعوت از مسئولان مرتبط شهری به‌منظور اخذ توضیحات اقدام کرد.
استانداری کرمان با ارسال نامه ای خطاب به مدیرعامل شرکت آرمان گهر سیرجان خواستار لغو قرار داد واگذاری امتیاز تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان شد.
عضو شورای شهر تهران نسبت به حواشی واگذاری اختیارات شرکت کنترل ترافیک واکنش نشان داد.
معاون واگذاری سهام و بنگاه‌های سازمان خصوصی‌سازی از واگذاری باقیمانده سهام دولت در ۴ شرکت تا پایان سال جاری خبر داد.
میلاد منشی‌پور، مدیرعامل تپسی گفت: در حال حاضر شرکت برای متعادل‌سازی عرضه و تقاضا طرح‌های تشویقی متنوعی را در اختیار رانندگان قرار می‌دهد که در ادامه این طرح‌ها می‌تواند از طریق واگذاری سهام شرکت به رانندگان انجام شود.
میلاد منشی‌پور، مدیرعامل تپسی گفت: در حال حاضر شرکت برای متعادل‌سازی عرضه و تقاضا طرح‌های تشویقی متنوعی را در اختیار رانندگان قرار می‌دهد که در ادامه این طرح‌ها می‌تواند از طریق واگذاری سهام شرکت به رانندگان انجام شود.
وزیر میراث فرهنگی به پیگیری‌ها و رای برای عدم واگذاری شرکت توسعه گردشگری براساس اصل ۴۴ اشاره کرد و گفت: این شرکت از واگذاری مستثنی و رأی عدم واگذاری آن داده شد.
سازمان بازرسی کل کشور طی نامه‌ای خواستار تجدید نظر در واگذاری بلوک ۱۲ درصدی شرکت هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس در بازار بورس شد.
شوش- نماینده مردم شوش در مجلس گفت: ضرورت دارد که دولت هرچه سریع‌تر با واگذاری انتقال مالکیت شرکت نیشکر هفت تپه به صورت نهایی به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان موافقت کند.
وزیر کشور در آیین واگذاری ۵۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی کشور اظهار کرد: مراسم امروز نشان می‌دهد که یک ایرانی می‌تواند محصول خوب و با کیفیت بسازد و این‌ها نشان‌دهنده‌ ظرفیت‌های بزرگ تولیدی و صنعتی کشور است.
رییس سازمان خصوصی سازی کشور گفت: این سازمان هم اکنون در حال بررسی واگذاری ۲۰ شرکت دولتی مانند استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی با رویکرد مدیریت پاداشی است.
رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران گفت: طبق مذاکراتی که با شرکت پست انجام شد، این مجموعه تمایل به واگذاری خانه مستوفی الممالک به شهرداری تهران دارد.
فرایند واگذاری جایگاه تشریفات(cip) شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با ورود سازمان بازرسی کل کشور اصلاح و درآمد دولت از این واگذاری یک هزار و ۲۰۵ میلیارد تومان افزایش یافت.
مشهد ـ مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: مقرر است تا پایان سال ۲۳۰ واحد کارگاهی دیگر با اولویت واگذاری به دانش بنیانها، ایجاد شود.
تفاهم‌نامه «واگذاری زمین دپوی خط ۱۰ مترو» به مساحت ۲۵/۸ هکتار میان شهرداری منطقه ۲۲ و شرکت راه آهن شهری (مترو) تهران و حومه منعقد شد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران از واگذاری خارج از مزایده زمین در شهرک‌های صنعتی استان تهران به شرکت‌های دانش بنیان خبر داد.
یک تحلیلگر بازار سرمایه با اشاره به تصمیمات اخیر دولت برای این بازار و تاکید بر اینکه فعالان این بازار انتظار دارند ثبات به بازار برگردد، اظهار کرد: اگر این صحبت ها اجرایی شوند، بازار سرمایه تغییرات جدی را تجربه خواهد کرد، در غیر اینصورت احتمال وقوع طوفان وجود دارد.
در جلسه علنی نوبت صبح امروز (شنبه) مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای راهکاری برای تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت در سال آینده مشخص کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ