معاون قضائی دادستان کل کشور از مرکز ماده ۱۶ سروش تهران بازدید کرده و دستور داد تا ظرف مدت ۱۰ روز کمیته ویژه اجرای قانون مبارزه با مواد مخدر تشکیل شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته ویژه بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ با حکم رئیس‌جمهور، اردیبهشت‌ماه امسال برای بررسی ابعاد حوادث سال گذشته تشکیل شد.
کمیته ویژه منتخب رئیس جمهور در بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ بیانیه‌ای را منتشر کرد و نوشت: کمیته ویژه برای بررسی و پیگیری‌های تخصصی و دقیق‌تر مسأله، نسبت به تشکیل کارگروه‌های تخصصی ششگانه اقدام کرده است.
در دیدار وزیر دفاع بولیوی با دکتر دهقانی تشکیل کمیته مشترک همکاری در حوزه توسعه فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان در دستور کار قرار گرفت.
به گفته رئیس کمیته ملی پارالمپیک با موافقت وزیر ورزش به زودی فدراسیون جدیدی ویژه ورزش کم توانان ذهنی تشکیل می‌شود.
به گفته رئیس کمیته ملی پارالمپیک با موافقت وزیر ورزش به زودی فدراسیون جدیدی ویژه ورزش کم توانان ذهنی تشکیل می‌شود.
سازمان ملل به اتفاق آرا از تشکیل کمیته ویژه‌ای جهت پیگیری سرنوشت مفقودشدگان سوری طی گذشت 12 سال از جنگ سوریه خبر داد.
اصفهان-معاون اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان گفت: کنترل کانون‌های بحرانی ریزگرد مرزی بین استان‌ها نیازمند تشکیل کمیته ویژه در مجلس شورای اسلامی و اختصاص ردیف اعتباری مستقل است.
منابع سعودی اعلام کردند که کمیته ایرانی و مصری برای احیای روابط و هماهنگی امنیتی دو کشور شکل گرفته است.
العربیه به نقل از منابع خود نوشت: «با تشکیل یک کمیته ایرانی-مصری برای بازگردانی روابط [دو کشور] و هماهنگی‌های امنیتی موافقت اولیه صورت گرفته است.»
مدیرعامل هلال احمر استان البرز از تشکیل کمیته جستجوی مفقودین احتمالی سیل محور کرج- چالوس خبرداد.
دبیر کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد مرکزی اربعین گفت: کمیته ویژه برای بهبود وضعیت تامین ناوگان برای سفر زائران اربعین تشکیل خواهد شد.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: کمیته‌ای تحت عنوان کمیته بررسی تخلفات ارزی و پولی در بانک مرکزی تشکیل داده‌ایم که در این کمیته تمام شرکت‌هایی که سه تخلف داشته باشند بررسی می‌شوند.
رئیس جمهور با صدور حکمی هیئتی را مسئول بررسی ابعاد حوادث، ناآرامی‌ها و ... کرد. رئیسی کمیته ویژه را موظف کرده است تا گزارشات خود را به طور منظم برای شخص وی ارسال کند.
رئیس جمهور به دنبال گزارش وزیر کشور از عملکرد کارگروه پیگیری ناآرامی‌های سال گذشته، با صدور حکمی هیئتی را مسئول بررسی ابعاد این حوادث و ناآرامی‌ها کرد.
رئیس جمهور به دنبال گزارش وزیر کشور از عملکرد کارگروه پیگیری ناآرامی‌های سال گذشته، با صدور حکمی هیئتی را مسئول بررسی ابعاد این حوادث و ناآرامی‌ها کرد.
رئیس کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین‌المللی پرونده ترور شهید سلیمانی گفت: برای بیش از ۹۰ نفر از مقامات و مسببین و مباشرین این جنایت کیفر خواست آماده شده است که مراحل خود را طی می‌کند.
وزیر امور خارجه در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در وزارت خارجه با بیان اینکه کمیته ویژه ای در وزارت خارجه با همکاری قوه قضائیه و سپاه و نیروی قدس تشکیل شد و اقدامات حقوقی در این پرونده را سرعت بخشیدیم، گفت: از طرف سفارت سوییس در ایران برخی اقدامات را به اطلاع دولت آمریکا رساندیم و دستگاه دیپلماسی تا سپردن عاملان ترور شهید سلیمانی به دست عدالت تلاش خواهد کرد.
در حال حاضر شاخص آلودگی هوای تهران عدد ۱۱۹ را نشان می‌دهد، اما کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران تشکیل جلسه داده و حتی تصمیماتی ویژه هم اتخاذ کرده است؛ تشکیل جلسه در شرایطی که بر اساس تعاریف، شاخص در وضعیت «ناسالم برای گروه‌های حساس» قرار دارد نه «ناسالم» برای عموم مردم!
عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان از دستور ویژه رئیس جمهور برای تشکیل کمیته حقیقت‌یاب برای حوادث اخیر زاهدان خبر داد و گفت: رئیس جمهور در این دیدار تاکید کرد که حساب مردم استان از گروه‌های تروریستی و آشوبگران جداست.
نماینده مردم زابل در مجلس گفت: مقرر شد کمیته حقیقت‌یاب از سوی رئیس جمهور به استان سیستان و بلوچستان اعزام شوند تا ابعاد حادثه را بررسی کنند تا حق کسی ضایع نشود و افراد بیگناه از مقصرین اصلی حادثه تروریستی جدا شوند..
با دستور رئیس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون امور داخلی کشور، کمیته ویژه پیگیری ابعاد موضوع «مهسا امینی» تشکیل شده است.
در پی دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر راه اندازی ستادی ویژه برای مقابله با سرقت‌های خشن و زورگیری‌ها با کمک ضابطین، کمیته‌ای در این رابطه تشکیل و اقدامات عملی قضایی در خصوص برقراری و افزایش امنیت در جامعه آغاز شد.
قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور کمیته ویژه‌ای برای نظارت بر مرمت گنبد مسجد امام اصفهان تشکیل داد.
هشدار هواشناسی نسبت به وزش باد شدید

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ