مدیرعامل سابق باشگاه استقلال ادعا کرده وزارت ورزش باید مبلغ 135 میلیارد تومان به آبی ها پرداخت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در مورد موضوع کودکان کار به نکات مهمی اشاره کرد و گفت: اقتصاد کف خیابانی با درآمد‌های سرشار، با نوع دوستی و تحریک احساسات مردم شکل گرفته است و سرشبکه‌های این مافیا از آن استفاده می‌کنند.
کارشناس فوتبال با ارزیابی حضور تیم ملی ایران در تورنمنت کافا گفت: بازیکنان تیم ملی ایران باید روی تمرکز ذهنی خود مثل آمادگی و تمرکز بدنی کار کنند.
موضوع مهمی که مصاحبه امروز یحیی گل محمدی نشان داد، این است که او به قراردادش با این باشگاه پایبند و خواهان ادامه همکاری است.
مساله حقابه ها موضوع بسیار مهمی است. کشورها برای امرار معاش به کشاورزی وابسته هستند و مدیریت مطمئن آب یک عامل حیاتی برای هر گونه پیشرفتی محسوب می شود.
رئیس کل دیوان محاسبات گفت: یکی از موارد مهمی که بانک مرکزی باید روی آن تمرکز و اهتمام ویژه داشته باشد، موضوع تأمین ارز برای نیازهای ضروری همچون حوزه دارو، درمان و کالاهای اساسی است.
وضعیت میکائیل آنتونیو موضوع مهمی برای وستهام در بازی آینده با آلکمار هلند است.
ما با الحاق موافقیم که مرکز مشاوران زیر مجموعه کانون وکلا قرار گیرد و در همه جای دنیا هم یک نهاد وکالت بیشتر وجود ندارد ولی با این موضوع که بخواهد استقلال مان زیر سوال رود، مخالفیم.
واقعیت آن است که موضوع تبادل زندانیان برای افکار عمومی ایالات متحده و غرب همواره موضوع مهمی بوده و توانسته است زمینه را برای دیگر توافقات به‌وجود بیاورد. تاکید اخیر جو بایدن بر مساله آزادی زندانیان نیز ناشی از چنین مساله‌ای است.
سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه تشکیل سازمان بازرگانی گام مهمی در تحقق شعار سال است از مجلس خواست تا این موضوع مهم را از بلاتکلیفی خارج کند.
در الگوی اقتصاد مقاومتی مساله قیمت و ارزان سازی مواد غذایی موضوع مهمی است در این باره مشارکت کنندگان طرح فجر تا فطر چقدر موفق عمل کرده اند.
موضوع مهمی که از آن نباید غافل شده این است که ریشه و مبنای این تجمعات و نشست ها علاوه بر حمایت و طراحی کشورهای غربی و منطقه ای از علل داخلی هم برخوردار است و اتفاقا این رخدادهای داخلی است که بهانه ای برای تشکیل این رویدادها می شود.
امام جمعه موقت تهران گفت: سفر رییس‌جمهور کشورمان به دعوت رییس‌جمهور چین آثار بین‌المللی و ملی به دنبال دارد. جانمایی ایران در معادلات آینده جهانی سهم بسیار مهمی است که با کار جهادی و دقت مسوولان باید به دست آید. هیات دولت در سفر به چین با برنامه حضور یافت و طرف چینی در تکریم و احترام سنگ‌تمام گذاشت تا مسئله عربستان تحت تاثیر قرار گیرد.
ثبت سه گل و یک پاس گل به خوبی نشان‌دهنده این موضوع است که سهرابیان چه مهره مهمی برای گل‌گهر به شمار می‌رود.
رهبرمعظم انقلاب اسلامی موضوع به‌کارگیری زنان فرهیخته در مراکز تصمیم سازی را مسئله مهمی دانستند و بیان داشتند: البته ذهن بنده مشغول است به این قضیه. باید یک راهی برایش پیدا کنیم.
معاون درمان وزارت بهداشت گفت: اطلاع رسانی در خصوص رعایت شیوه نامه ای بهداشتی موضوع مهمی است و نباید در این خصوص سهل انگاری نمود. استفاده از ماسک مهم ترین شیوه پیشگیری است.
اینکه چقدر جوانان ایرانی در لیگ برتر فوتبال ایران فرصت بازی پیدا می‌کنند موضوع بسیار مهمی است که حتی می‌تواند جدول مسابقات را وارونه کند.
اخیرا در گزارشی به موضوع مهمی به نام بنگاه داری بانک‌ها و تعلل این بانک‌ها در روند پرداخت تسهیلات به امر تولید پرداختیم. پس از این گزارش، وزیر اقتصاد روز گذشته در نشست علنی مجلس شورای اسلامی به این مساله واکنش نشان داد و برای مدیران این بانک‌ها خط و نشان کشید. حال باید دید این وعده خاندوزی محقق می‌شود یا خیر؟
موضوع مهمی در جریان دیدار اول ایران برابر انگلیس زمینه‌ساز شکست تلخ برای شاگردان کی‌روش شد.
قاضی‌القضات در ادامه به موضوع ممنوع‌الخروجی برخی فعالان اقتصادی نیز پرداخت و ضمن اشاره به این نکته که بخش مهمی از این فعالان اقتصادی عمدتاً از ناحیه سازمان امور مالیاتی و بانک‌ها ممنوع‌الخروج می‌شوند، بر ضرورت اتخاذ تدابیری برای سازماندهی هرچه بیشتر مقوله ممنوع‌الخروجی افراد با کمک بخش‌های مختلف دولتی برای جلوگیری از تحمیل ضرر به فعالان اقتصادی تاکید کرد.
رئییس سازمان پزشکی قانونی گفت: موضوع حضانت طفل در پرونده های طلاق از موارد مهمی است که توسط قضات ارجاع و در بخش روانپزشکی بررسی می شود.
رئییس سازمان پزشکی قانونی گفت: موضوع حضانت طفل در پرونده های طلاق از موارد مهمی است که توسط قضات ارجاع و در بخش روانپزشکی بررسی می شود.
اگرچه شاید در نگاه اول، منشاء دندان ماهی‌ها موضوع چندان مهمی جلوه ندهد، اما باید توجه داشت که دانشمندان دهه هاست که درگیر این معما هستند. در واقع، دو نظریه در مورد محل پیدایش دندان ماهی‌ها وجود دارد؛ آن‌ها یا از فلس‌های خارجی (فرضیه بیرون به داخل) یا از جایی در داخل دهان (فرضیه درون به بیرون) تکامل یافته اند.
رهبر انقلاب هدف از دیدار با کارگران را قدرشناسی و تشکر از آنان و تأکید بر ارزش نفسِ کار برشمردند و با اشاره به نگاه اسلام به «کارگر» و موضوع «کار» گفتند: برخلاف نگاه استثماریِ نظام سرمایه‌داری و نگاه شعاریِ نظامِ فروپاشیده کمونیستی، نگاه اسلام به کارگر، قدرشناسانه و ارزش‌مدارانه است و بر همین اساس است که پیامبر اسلام (ص) بر دستان کارگر بوسه می‌زنند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در توصیه بعدی، امامان جمعه را به سلوک مردمی یعنی حضور در بین مردم و گفتگو با آنان توصیه کردند و افزودند: صِرفِ رفتن بین مردم کار مهمی است بنابراین از مردم فاصله نگیرید و ارتباطات خود را به یک گروه خاص محدود نکنید،

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ