امام جمعه موقت تهران گفت: سفر رییس‌جمهور کشورمان به دعوت رییس‌جمهور چین آثار بین‌المللی و ملی به دنبال دارد. جانمایی ایران در معادلات آینده جهانی سهم بسیار مهمی است که با کار جهادی و دقت مسوولان باید به دست آید. هیات دولت در سفر به چین با برنامه حضور یافت و طرف چینی در تکریم و احترام سنگ‌تمام گذاشت تا مسئله عربستان تحت تاثیر قرار گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«محمد عبدالسلام» رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن از سفر هیأت عمانی به پایتخت یمن برای رایزنی با مقامات ارشد صنعا و بررسی از سرگیری روند مذاکرات صلح خبر داد.
محمد عبدالسلام رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن از سفر هیأت عمانی به پایتخت یمن برای رایزنی با مقامات ارشد صنعا و بررسی از سرگیری روند مذاکرات صلح خبر داد.
محمد عبدالسلام رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن از سفر هیأت عمانی برای رایزنی با مقامات ارشد صنعا و بررسی از سرگیری روند مذاکرات خبر داد.
منابع عبری اعلام کردند که یک هیات بلندپایه از دولت آمریکا طی هفته گذشته سفری به اراضی اشغالی داشته است.
رئیسی را در این سفر تعدادی از اعضای هیات دولت از جمله معاون اجرایی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و وزیران کشور، صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی و نیرو همراهی کردند و به عنوان نمایندگان تام‌الاختیار رئیس جمهور در شهرستان‌های استان حضور یافتند.
تبریز- همزمان با سفر رییس‌جمهور و هیات دولت به آذربایجان‌شرقی، بزرگترین مزرعه جلبک و آرتمیای کشور با ۵۸ هکتار مساحت در بندر «رحمانلو» عجب‌شیر بهره‌برداری شد.
سخنگوی دولت گفت: در جلسه امروز هیئت دولت موافقت‌نامه‌هایی که قرار است در سفر آتی رئیس‌جمهور به آمریکای جنوبی منعقد شود، تصویب شد.
معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: همان طور که می‌دانید رئیس‌جمهور قرار است به همراه اعضای هیئت دولت در سفری دو روزه مهمان مردم استان آذربایجان شرقی باشد.
معاون اجرایی رئیس‌جمهور اهم برنامه های سفر استانی هیات دولت به استان آذربایجان شرقی را تشریح کرد.
ارومیه - معاون اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: در سفر رییس جمهور به استان ۲۵ هزار میلیارد تومان اعتبار مصوب شد که تاکنون ۱۲ درصد آن پرداخت شده است.
اهواز - سخنگوی ستاد اطلاع رسانی دور دوم سفر هیئت دولت به خوزستان، جزییات برنامه‌های سفر دو روزه رییس‌جمهور به استان را تشریح کرد
اهواز- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان، برنامه‌های سفر ۲ روزه رئیس جمهور و هیات دولت به استان را تشریح کرد.
اهواز- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان، برنامه‌های سفر ۲ روزه رئیس جمهور و هیئت دولت به استان را تشریح کرد.
اهواز- استاندار خوزستان با اشاره به دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان در هفته آینده گفت: حرکت هیئت دولت از اندیمشک و دزفول آغاز می‌شود.
اهواز - استاندار خوزستان، مهمترین طرح‌ها، محورها و پروژه‌های سفر استانی هفته آینده هیات دولت به استان را تشریح کرد.
اهواز - استاندار خوزستان، مهمترین طرح‌ها، محورها و پروژه‌های سفر استانی هفته آینده هیئت دولت به استان را تشریح کرد.
یک هیئت بلندپایه از دولت آمریکا به سرپرستی «رابرت مالی» نماینده ویژه این کشور در امور ایران فردا دوشنبه به عربستان سفر می کند.
این مسئول عراقی ادامه داد: «دولت و مشخصا وزارت دارایی و بانک مرکزی مجموعه‌ای از اصلاحات مالی را اجرایی کرده است که بر عزم بغداد برای متوقف‌سازی عملیات قاچاق دلار تصریح دارد و عملا روند قاچاق کاهش بسیاری داشته است و در این سفر، هیات عراقی نتایج این اقدامات را به طرف امریکایی اعلام خواهد کرد.»
آقای میرزاعلی شجاعی (پیرمرد طبسی) که چندی پیش به وزیر جهاد دولت روحانی گفت «خودتان میدانید و مملکتتان»، اینبار در دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم در حاشیه سفر هیات دولت به طبس از بی ارزشی پول ایران گفت.
پس از آنکه سفر قبلی هیات آژانس به ایران به دنبال قطعنامه ضدایرانی اخیر شورای حکام کنسل شد و بعد از آن نیز مناسبات ایران و آژانس در مسیر وخیم‌‌‌تر شدن پیش رفت، روز گذشته محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی از سفر مسوولان آژانس در روزهای آینده به ایران خبر داد.
دولت سیزدهم از همان ابتدای تشکیل، سفر‌های استانی را در دستور کار خود قرار داد و پس از یک سال به ۳۱ استان کشور و به بیش از ۵۰ شهرستان توسط رئیس جمهور و اعضای هیات دولت سفر استانی انجام شده است. این سفر‌ها که با محوریت استان‌های محروم آغاز شد، بر خلاف روال گذشته با کمترین هزینه ممکن انجام شد.
تبریز- با سفر هیئت دولت سیزدهم به آذربایجان شرقی و تاکید رئیس جمهور مبنی بر اتمام پروژه های نیمه تمام و رهاشده این استان، امیدها برای اتمام این پروژه ها زنده شده است.
بازخوانی سفر سیزدهم رئیس جمهور و هیئت دولت به قم از تصویب ۱۴۷ مصوبه برای این استان حکایت دارد که پیگیری ها نشان دهنده این بوده تاکنون ۶۴۷ میلیارد تومان از اعتبارات این سفر جذب شده است.
هیات مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن در سفر به مسکو با معاون وزیر امور خارجه روسیه دیدار و رایزنی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ