واقعیت آن است که موضوع تبادل زندانیان برای افکار عمومی ایالات متحده و غرب همواره موضوع مهمی بوده و توانسته است زمینه را برای دیگر توافقات به‌وجود بیاورد. تاکید اخیر جو بایدن بر مساله آزادی زندانیان نیز ناشی از چنین مساله‌ای است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هویج، یکی از سبزیجات مغذی و منبع غنی ویتامین‌های A و K است. گنجاندن هویج در رژیم غذایی می‌تواند برای کسانی که قصد کاهش وزن دارند، مفید باشد زیرا کالری پایینی دارد و سرشار از فیبر غذایی است و می تواند تاثیر سیرکنندگی داشته باشد.
آنچه باعث اضافه وزن و چاقی می‌شود، دریافت مقدار کالری یا انرژی بیشتر از میزان نیازمندی بدن در دوره زمانی نسبتا طولانی است؛ بنابراین آنچه در واقع سبب افزایش وزن می‌شود، عدم تعادل انرژی وارد شده به بدن (از طریق خوراکی و آشامیدنی) و انرژی مصرف شده در بدن (سوخت انرژی متابولیسم پایه و انرژی لازم برای فعالیت‌های روزمره و یا ورزشی) است.
عضو تیم ملی کشتی در مسابقات قهرمانی آسیا هدفش را کسب مدال طلای جهان و المپیک برشمرد.
کالوین فیلیپس بعد ماهها، سکوت خود را در مورد اظهارات جنجالی پپ گواردیولا شکست.
محققان داده‌های هشت مطالعه در مورد رژیم آب را تجزیه و تحلیل کردند. با این نوع رژیم، افراد فقط مقدار کمی آب میوه و سوپ مصرف می‌کنند. نویسندگان دریافتند که این رژیم منجر به کاهش قابل توجه وزن در کوتاه مدت می‌شود. افرادی که به مدت پنج روز رژیم گرفتند ۴ تا ۶ درصد وزن خود را از دست دادند، افرادی که ۷ تا ۱۰ روز رژیم گرفتند، ۲ تا ۱۰ درصد و افرادی که ۱۵ تا ۲۰ روز این رژیم را داشتند، بین ۷ تا ۱۰ درصد وزن خود را از دست دادند.
«ماریسا داسیلوا»، سرپرست تیم تحقیق از مرکز سرطان دانشگاه لوند سوئد، می‌گوید: «ما از افزایش وزن سریع در بزرگسالی شگفت‌زده شدیم و خطر ابتلاء به سرطان پروستات در سنین بالاتر به شدت با این افزایش وزن سریع مرتبط است.»
بر اساس نتایج تحقیقات جدید کنگره اروپایی چاقی در دوبلین ایرلند، طب سوزنی گوش همراه با یک رژیم غذایی کنترل‌شده می‌تواند به طور قابل توجهی وزن بدن، شاخص توده بدن و چربی آن را کاهش دهد.
تعداد ۵۰ کشتی گیر از کشورهای ایران، عراق و ارمنستان صبح چهارشنبه در پنج وزن نخست دومین دوره مسابقات بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام عبدالله موحد درشهرستان بابلسر وزن کشی کردند.
با موافقت سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی و برای حضور در جام تختی با تغییر وزن دو کشتی گیر موافقت و به ۳ کشتی گیر به دلیل مصدومیت سهمیه داده شد.
اقداماتی مانند تمرینات قدرتی تعادل هورمونی بهتری را ایجاد می‌کنند که به طور خاص برای مردان و زنان با افزایش سن بسیار مهم هستند. فشار وارد شده به بدن در حین دویدن باعث می‌شود که آن تمرین برای افراد بالای ۴۰ سال ورزش سختی باشد.
کاهش وزن همواره سالم نیست. نتیجه مطالعه‌ای تازه نشان می‌دهد که کاهش وزن در افراد مسن با مرگ زودهنگام و شرایط محدود کننده زندگی مرتبط است.
متخصص تغذیه و رژیم درمانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به این‌که یکی از عوامل مهم در افزایش کیفیت اسپرم حفظ وزن مناسب است، گفت: بر اساس آخرین تحقیقات، به ازای هر ۹ کیلوگرم اضافه وزن، ۱۰ درصد خطر ابتلا به ناباروری در مردان افزایش پیدا می‌کند.
نوجوان ۱۴ ساله در یک سال فعالیت ورزشی خود بیش از ۱۲۰ کیلوگرم وزن کم کرد.
طبق اعلام این اداره کل در جریان بازرسی‌های ویژه ایام عید و ماه رمضان، در بیشتر بازرسی‌ها از قنادی‌ها، کم‌فروشی و عدم خالص‌فروشی مشاهده شده است.
سرپرست اداره‌کل استاندارد استان تهران با تاکید براینکه مقابله با کم‌فروشی از اولویت‌های کاری سازمان ملی استاندارد ایران است، گفت: محاسبه وزن جعبه با شیرینی، مصداق کم‌فروشی است.
دانشمندان می‌گویند یک کشف جدید شامل تغییر در مسیرهای عصبی مغز در حین رژیم گرفتن می‌تواند کاهش وزن و حفظ آن را بسیار تسهیل کند.
برای اینکه بتوانید وزن خود را در حد مطلوب نگه دارید، باید بین انرژی مصرفی و انرژی دریافتی خود تعادل برقرار کنید و در عین حال یکسری اصول تغذیه‌ای را رعایت کنید.
کمبود ویتامین B۱۲ می‌تواند منجر به خستگی، ضعف، کاهش وزن، کرخت شدن دست و پاها، مشکل در حفظ تعادل، سردرگمی و سرگیجه، و حافظه ضعیف می‌شود.
هالک، ستاره سابق تیم ملی برزیل، تصاویری از کاهش وزن عجیبش در جریان 90 دقیقه حضور در میدان خبر داده است.
وقتی بیش از اندازه می‌خورید، تعادل بین انرژی دریافتی و انرژی مصرفی‌تان به هم می‌ریزد؛ در نتیجه آن چاق می‌شوید. به موازات این افزایش وزن، بیماری‌هایی هم ظاهر می‌شوند.
دارنده دو مدال طلای کشتی امیدهای جهان تاکید کرد که هر چند مدال‌های جهانی‌اش را در 97 کیلوگرم گرفته اما تازه بدنش مناسب این وزن شده و در آن جا افتاده است.
اضافه وزن و چاقی از عواقب پشت میز نشینی و کم تحرکی در محیط‌های کار است. تغذیه در محیط‌های کار باید متناسب با میزان تحرک بوده و از تعادل و تنوع برخوردار باشد.
شیر در واقع منبع عالی پروتئین است، درشت مغذی ضروری برای ساخت و حفظ توده عضلانی در بدن. ساختن و حفظ توده عضلانی یک استراتژی عالی برای کسانی است که در مسیر کاهش وزن خود هستند. با انجام این کار، آن‌ها خود را تقویت می‌کنند و در عین حال در یک تعادل سالم چربی باقی میمانند.
دبیر فدراسیون کشتی اعلام کرد کشتی گیرانی که در رقابت های استعدادهای برتر نونهالان وزن کم کردند به اردوی بسترسازی دعوت نخواهند شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ