موضوع مهمی در جریان دیدار اول ایران برابر انگلیس زمینه‌ساز شکست تلخ برای شاگردان کی‌روش شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران سرویس‌های خوب را عامل پیروزی مقابل بلژیک دانست.
سیدضیاء مرتضوی درباره یادداشت سید محمد خاتمی نوشت: با تأسف و تأثر، به جای استقبال از این اقدام دین‌مدارانه و خیرخواهانه که می‌تواند کمکی به برون‌رفت از معضل کنونی به شمار رود، یا حتی به جای نقد منصفانه آن، شاهدیم که از سوی برخی رسانه‌ها، رفتاری هتاکانه و فرسنگ‌ها دور از اخلاق و شرع و انسانیت پیش گرفته می‌شود.
رئیس فدراسیون با بیان این که مقصر اصلی کسی است که پول فوتبال را نمی‌دهد، گفت: طبیعی است دلالی که پارسال بابت جابجایی بازیکن ۱۲۷ میلیارد تومان سود کرده است آرام نخواهد نشست.
لوکا مودریچ احتمالا خودش هم نمی‌داند چه نقشی در تغییر عقیده مارسلو بروزوویچ برای رد پیشنهاد النصر داشته است. او حالا منتظر پیشنهاد رسمی بارسلوناست.
ترکیه جمهوری آذربایجان را تحریک می‌کند که حاکمیت ارمنستان بر گذرگاه زنگزور را نپذیرد و بر بین المللی شدن این کریدور اصرار ورزد. همین امر موجب طولانی شدن جنگ شده و در واقع ترکیه مانع اصلی استقرار صلح در قفقاز و بازشدن گذرگاه‌های ترانزیتی است.
در مشهد یک دستگاه سواری پراید با سه سرنشین به دلیل نامعلومی پس از انحراف از مسیر خود به شدت با یک اصله درخت برخورد کرد و در پی این اتفاق یک دختر و پسر جوان در دم جان باخته و یک پسر دیگر با مجروحیت شدید راهی بیمارستان شد.
مجید عشقی رئیس سازمان بورس گفت: یکی از دلایلی که سبب اُفت سنگین بازار در روز دوشنبه شد، به بحث دامنه نوسان بازمی‌گردد زیرا با افزایش دامنه نوسان هیجانات بازار با سرعت بیشتری تخلیه می‌شود.
با اعلام رسانه‌های اسپانیایی، متئو لاهوز و دل سرو گرانده، از فصل بعد دیگر قضاوت نخواهند کرد و با دنیای داوری وداع می کنند. مارکا در مورد دلیل اصلی خداحافظی لاهوز گزارشی منتشر کرده است.
به گفته مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC)، بیماری التهابی روده (IBD) اصطلاحی است برای توصیف گروهی از دو اختلال التهابی مزمن (کولیت اولسراتیو و بیماری کرون) که بر دستگاه گوارش تأثیر می‌گذارند.
کارشناس تصادفات پلیس راهور با اشاره به اینکه فرار از بروز تصادف نوعی مهارت در رانندگی محسوب می شود، گفت: عدم رعایت فاصله طولی دلیل اصلی وقوع تصادفات زنجیره‌ای است.
مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن معتقد است دلیل اصلی شکست این تیم 10 نفره شدن است.
سردار قاآنی با بیان اینکه آمریکایی و اروپایی ها به دلیل روحیه نامردی مرد میدان جنگ نیستند و صحنه اصلی را باخته اند، اظهار داشت:‌ آمریکا در میدان اصلی عرضه ندارند و دائماً شکست می خورند و این شعار نیست.
یکی از علت‌های نپختن خمیر پیتزا حجم زیاد مواد روی پیتزا است. حجم زیاد مواد از ترد شدن پیتزا جلوگیری می‌کند پس نباید روی خمیر پیتزا را با مقدار بسیار زیادی از مواد پیتزا پر کنید.
مشهد - مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: دلیل اصلی نزاع غرب با انقلاب اسلامی پیشرفت ایران اسلامی به واسطه انقلاب اسلامی و حکمرانی دینی است.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: یکی از دلایل اصلی ناآرامی‌های اخیر جلوگیری از رشد و پیشرفت کشور است و دولت و جوانان حرکت پرشتاب در مسیر دستیابی به فناوری های پیشرفته را ادامه خواهند داد.
گفتیم اگر کسی قرار است پیگیر باشد، عضو هیئت مدیره شوند و امضای آنها پای قراردادها باشد. این اطراف از کانال آجورلو آمده بودند.
در بخشی از گزارش رسانه اسپانیایی دلیل اصلی باخت سنگین لورکوزن و ژابی آلونسو در لیگ قهرمانان اروپا را مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو معرفی کرد.
مطالعات و پژوهش‌ها با موضوع مشکلات مجموعه شهری تهران نشان می‌دهد آلودگی هوا، ترافیک، بافت فرسوده، حاشیه‌نشینی، ناامنی و تکدی‌گری و کودکان کار، تهدید محیطی، عدم تطابق نیاز‌ها و زیرساخت‌های شهری، مشکلات مدیریتی و بی‌هویتی و همچنین بی‌نظمی شهری اجتماعی ۱۰ آسیب جدی است که به شهر تهران به دلیل تمرکز جمعیتی بر آن وارد شده است. البته در این مطالعات سرمنشأ اصلی این مشکلات رشد نامتوازن جمعیت مناطق شهری رسمی (شهر‌های اطراف پایتخت) و غیررسمی (سکونت‌گاه‌های خودرو) واقع در حریم شناخته شده است.
پدری معتقد است بارسلونا در شبی که بهتر از بایرن بود، در نهایت بازنده شد. او بی دقتی در زدن ضربات نهایی را دلیل اصلی باخت عنوان کرد.
دلیل اصلی شباهت لیست سرمربی جدید تیم ملی با سرمربی قبلی این تیم مشخص شد.
هکتور بیرین و مارکوس آلونسو، آخرین خریدهای تابستانی بارسلونا بودند و هر دو با قراردادی یک‌ساله به باشگاه کاتالان پیوستند.
بر اساس تحقیقات، توده عضلانی، هر دهه بعد از ۳۰ سالگی ۳ تا ۸ درصد کاهش می‌یابد. همچنین تغییرات طبیعی در بافت چربی که با افزایش سن به‌وجود می‌آید، می‌تواند بدن را به افزایش وزن وادار کند.
سرمربی هلندی منچستریونایتد دلیل باخت خانگی شاگردانش مقابل برایتون و به میدان نفرستادن رونالدو در ترکیب اصلی شیاطین سرخ در نخستین هفته از فصل جدید لیگ برتر انگلیس را توضیح داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ