ما با الحاق موافقیم که مرکز مشاوران زیر مجموعه کانون وکلا قرار گیرد و در همه جای دنیا هم یک نهاد وکالت بیشتر وجود ندارد ولی با این موضوع که بخواهد استقلال مان زیر سوال رود، مخالفیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیر علوم با بیان اینکه اگر موردی از تقلب در کنکور و ورود به دانشگاه‌ها است که افراد معتقدند عده‌ای به ناحق به دانشگاه رفته‌اند همچنین فردی با رتبه صد هزار بر صندلی پزشکی نشسته، اسم بدهند تا ما بررسی کنیم.
بهارستان نشینان در سه شنبه نظارتی مجلس شورای اسلامی ضمن بررسی وضعیت تحقق احکام تکلیفی منتخب قانون بودجه ۱۴۰۲، اولویت ‌های تخصیص اعتبار را مشخص و بر ضرورت اجرای دقیق احکام بودجه‌ای تاکید کردند.
رییس فدراسیون والیبال در شرایط خاصی دیدار دیشب نوجوانان والیبال را دید.
محمدرضا کشوری‌فرد درباره پنجره بسته تیم تراکتور اظهارنظر کرد.
رییس فدراسیون والیبال از شرایط هتل تیم ملی در ارومیه راضی به نظر می‌رسد.
مهدی تاج روز چهارشنبه برای تماشای مسابقه گل‌گهر و فولاد به سیرجان سفر می‌کند.
به نوشته دکتر محمد السلمی، ایرانی‌ها باید بپذیرند که الگوی توسعه و حکمرانی سعودی برتر از الگوی آنهاست، چون بسیاری از جوانان و نخبگان آن‌ها حسرت جایگاه و پیشرفت عربستان را می‌خورند.
زلقی گفت: باتوجه به اینکه تخلفات انجام شده در حوزه پروژه‌های واگذار شده به برخی از پیمانکاران بوده است، اقدامات تکمیلی برای شناسایی و دستگیری عوامل مرتبط با موضوع در دست اقدام است.
رئیس جمهور در پیامی قهرمانی تیم ملی والیبال زیر 16 سال ایران در آسیا را تبریگ گفت.
رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) در نامه‌ای خطاب به دادستان کل کشور خواستار صدور دستور توقف عملیات اجرایی احداث این پتروشیمی شد.
رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) در نامه‌ای خطاب به دادستان کل کشور خواستار صدور دستور توقف عملیات اجرایی احداث این پتروشیمی شد.
ساختمان کانون وکلای دادگستری استان هرمزگان روز جمعه دوم تیر ماه جاری با حضور رئیس اسکودا، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و جمعی از مقامات قضایی این استان افتتاح شد.
ساختمان کانون وکلای دادگستری استان هرمزگان روز جمعه دوم تیر ماه جاری با حضور رئیس اسکودا، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و جمعی از مقامات قضایی این استان افتتاح شد.
یک عضو کانون وکلای دادگستری مرکز در گزارشی مستقل به تشریح چگونگی چاپ فیپای کتاب «اسناد چشم‌انداز و برنامه‌های راهبردی کانون‌های وکلای دادگستری و انجمن‌های حرفه‌ای در گستره جهانی» پرداخت.
چهل و هشتمین جلسه هیأت عمومی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران امروز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ با وجود قطع صدای سالن همایش و بروز برخی ممانعت‌ها برگزار شد.
رئیس اسکودا گفت: «مردم امروز گرفتاری دارند و با دغدغه بیکاری، معیشت، اجاره مسکن و گرانی مواجه هستند. امروز دلار باز هم بالا رفت. مسئولان باید به این مسائل فکر کنند. ما به‌عنوان نهاد وکالت هرجا غیرقانونی عمل شده و به کسی ظلم شود آمادگی کامل برای دفاع از حقوق مظلومین را داریم و براساس آنچه در وظایف قانونی ما مشخص شده است برای معاضدت، مشاورت و وکالت انجام وظیفه می‌کنیم اتحادیه نیز با تمام قدرت در این حوزه حرکت می‌کند.»
رئیس اسکودا گفت: در ارتباط با مسائلی که اخیراً رخ داده باید بگویم که مسئولیت کیفری اصولاً شخصی است و قرار نیست که این مسئولیت را شخص دیگری به دوش بکشد. کسی که مغازه‌ای را اجاره می‌کند و در آن کسب و کار راه‌اندازی می‌کند، به هیچ وجه نمی‌تواند میان مشتریان خود تفکیک قائل شود.
رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران(اسکودا) با اشاره به ماجرای فوت دردناک نوزادی در یکی از بیمارستان‌های واقع در شهریار که گفته شده است بر اثر سهل‌انگاری کادر درمان بیمارستان صورت گرفته است، از مدعی‌العموم خواست با پیگیری مجدانه‌ این موضوع، هرگونه قصور یا تقصیر فردی و ساختاری را مورد تعقیب قرار داده و حقوق بزه‌دیدگان و جامعه را به شکل حداکثری تامین و تضمین کند.
در نخستین جلسه کارگروه حقوق بشر اسکودا در سال ۱۴۰۲، کمیته حقوق کودک در اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران با حضور رئیس اسکودا آغاز به کار کرد.
رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) با اشاره به ضرورت آسیب‌شناسی و بررسی پدیده مسمومیت‌های زنجیره‌ای دانش‌آموزان مدارس دخترانه گفت: کسانی که در این پرونده مباشرت یا معاونت داشته‌اند باید ذیل ماده 286 قانون مجازات اسلامی تحت تعقیب قرار گیرند.
رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) از مخالفت این نهاد صنفی با ادغام نهادهای وکالت در کشور خبر داد و گفت: معتقدم خروجی این ادغام می‌تواند خطرناک باشد. امروز اسکودا نزد افکار عمومی از جایگاه مناسبی برخوردار است و باید از این جایگاه به سختی محافظت کند.
نایب رییس اسکودا از برگزاری آزمون وکالت کانون های وکلا در ۱۳ مردادماه سال آینده خبر داد.
رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) با ارسال نامه‌ای به رئیس دیوان عالی کشور خواستار اجرای دقیق و کامل رویه‌های قانونی در شعب دادگاه‌های انقلاب اسلامی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ