در دومین روز از فراخوان سراسری برای اعتصاب سراسری، بازارهای تهران تقریبا باز بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۴۱ درجه سانتیگراد گرمترین ایستگاه‌های استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌اند.
براساس گزارشی از مرکز پژوهش‌های اتاق ایران، روابط ایران و عربستان‌سعودی همواره تحت‌تاثیر رقابت راهبردی متحول شده‌است. در یک دهه اخیر رقابت راهبردی دو کشور چنان شدید بود که به قطع روابط رسمی منجر شد و دو کشور مدت زیادی در وضعیت عدم‌ارتباط قرار داشتند. اکنون نیز تغییر در محاسبات ژئوپلیتیکی دو کشور و نقش‌آفرینی مدیریتی چین به‌عنوان قدرتی بزرگ، این رابطه را در مسیر احیا قرار داده‌است.
گزارش وضعیت شکایات ثبتی سامانه ثبت، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات در سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ منتشر شد که بر این اساس بیشترین شکایت مردمی از ارائه خدمات تلفن ثابت و همراه بوده است.
یکی از نکات قابل تامل در این گزارش مربوط به وضعیت کیفیت زندگی در لوکس‌‌‌ترین منطقه تهران است. برخلاف باور عموم، نمره منطقه یک تهران که شمالی‌‌‌ترین منطقه شهر و خوش آب و هواترین آن به واسطه قرارگیری در کوهپایه و البته واجد دسترسی تا حدودی بیشتر به سرانه‌‌‌های خدماتی و فضای سبز است، بدترین مقدار عددی فشار زیست محیطی به این منطقه اختصاص دارد.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با رصد دوربین‌های پلیس از سطح شهر وضعیت تردد در معابر مختلف شهر تهران عادی و ترافیک روان است و حادثه خاصی گزارش نشده است.
تهران- بارش برف در پهنه وسیعی از استان تهران از بامداد یکشنبه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
تهران- بارش برف در پهنه وسیعی از استان تهران از بامداد یکشنبه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از انسداد محورهای هراز، چالوس و آزادراه تهران-شمال تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: برخی از محورهای ۹ استان کشور بارش برف و باران گزارش شده است.
سردار حمیدی، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: قسمت های شمالی چمران، مدرس، هاشمی رفسنجانی، حکیم و بخش هایی از همت ترافیک سنگین و نیمه سنگین گزارش شده است.
تهران- وضعیت تعطیلی مراکز، مدارس و دانشگاه ها و ادارات استان تهران در گزارش زیر تشریح شده است.
بر اساس گزارش شرکت کنترل کیفیت هوا، کیفیت هوای تهران براساس میانگین تمام ایستگاه ها هم اکنون با شاخص ۱۲۱ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه های حساس جامعه است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: حجم ترددها در معابر اصلی و فرعی شهر تهران روبه افزایش و سنگین گزارش می‌شود.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: حجم ترددها در معابر اصلی و فرعی شهر تهران روبه افزایش و سنگین ولی روان گزارش می‌شود.
ایسنا نوشت: امروز (سه شنبه) در تهران اکثر کسب و کار‌ها در محدوده ملاصدرا، امیر آباد، امین حضور و پاساژ علاء الدین دایر و کسبه مشغول به فعالیت روزانه خود بودند که حوالی ظهر با افزایش تردد‌های مردم در پیاده‌رو‌ها و تهدید کسبه برخی مغازه‌ها به حالت تعطیل در آمدند.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی معابر پایتخت را تشریح کرد و گفت: ترافیک در تمامی معابر شهر تهران سنگین و در حال حرکت گزارش می‌شود.
مس کرمان در ورزشگاه باهنر میزبان هوادار تهران است و دو تیم برای بهتر کردن وضعیت خود در جدول پا به میدان می‌گذارند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ترافیک در تمامی معابر شهر تهران سنگین گزارش می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی در گلستان، خراسان شمالی و بلندی‌های مازندران، سمنان و شرق تهران در برخی از ساعت‌ها، بارش پراکنده، همراه با رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی شده است.
به گزارش سازمان هواشناسی در مناطقی از استان‌های ساحلی دریای خزر و جمعه علاوه بر سواحل شمالی، در خراسان شمالی و ارتفاعات البرز در سمنان و شرق تهران بارش پراکنده گاهی پیش‌بینی می‌شود.
گزارش تحلیلی وضعیت شاخص آلودگی هوای ۸ کلانشهر کشور در تاریخ ۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۱ اعلام شد.
گزارش کارگروهی ویژه از پزشکی قانونی تشکیل شده تا شرایط جسمی مهسا امینی را از نظر پزشکی مورد معاینه و بررسی‌های دقیق تخصصی و کارشناسی قرار دهند.
گزارش تحلیلی وضعیت شاخص آلودگی هوای ۸ کلانشهر کشور در تاریخ یک شهریور ماه ۱۴۰۱ اعلام شد.
به گزارش سازمان هواشناسی در مناطق شمال غرب جنوب و شرق سیستان و هرمزگان ارتفاعات و دامنه البرز مرکزی در استان‌های تهران البرز و مازندران شاهد رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق خواهد بود.
گزارش تحلیلی وضعیت شاخص آلودگی هوای ۸ کلانشهر کشور در تاریخ ۲۴ مرداد ماه ۱۴۰۱ اعلام شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ