مصطفی زارعی اعلام کرد که یک سوءبرداشت باعث شده تا برای بازگشت استقلال به آسیا شانس به وجود بیاید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست فدراسیون ورزش همگانی از اضافه شدن فوتبال خیابانی (گل کوچک) به این فدراسیون با موافقت وزارت ورزش و جوانان خبر داد.
امروز 31 می است و فدراسیون فوتبال باید اسامی تیمی هایی که مجوز حرفه ای شان تایید شده یا تایید نشده را به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کند.
لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا، نیز از بازگشت احتمالی لئو مسی به بارسلونا استقبال کرد.
حمید شیبانی، دبیرکل فدراسیون فوتبال یمن اعلام کرد تیم فحمان برای حضور در ای اف سی کاپ معرفی شده است.
فدراسیون فوتبال که سال پرنوسان و پرحاشیه‌ای را پشت سرگذاشت در شب جنجالی مجمع بازگشت مهدی تاج به صندلی ریاست را شاهد بود اما در نتیجه‌گیری تیم‌های ملی روزهای ناموفقی سپری شد.
با شرایطی که فدراسیون فوتبال در خصوص سهمیه‌های آسیایی فوتبال ایران اعلام کرد حالا کار پرسپولیس برای بازگشت به لیگ قهرمانان آسیا بسیار سخت شده.
یوونتوس به دنبال مدرکی محرمانه علیه فدراسیون فوتبال ایتالیا است که امید آنها به بازگشت 15 امتیازشان را افزایش داده است.
معاون اسبق باشگاه استقلال به عنوان مشاور عالی رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شد.
با اعلام رئیس فدراسیون فوتبال، دو باشگاه استقلال و پرسپولیس توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا رفع تعلیق شدند.
رئیس فدراسیون فوتبال از بازگشت دو تیم استقلال و پرسپولیس به لیگ قهرمانان آسیا خبر داد و گفت: اگر مشکلات باقی بماند باید از داخل این دو تیم را از حضور در آسیا محروم کنیم.
رئیس فدراسیون فوتبال از بازگشت دو تیم استقلال و پرسپولیس به لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.
انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به دغدغه‌ای دوباره برای مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال تبدیل شده که حامیان جدی کی‌روش را در هیأت رئیسه نیز از دست داده است.
مهدی تاج شرایط بازگشت استقلال و پرسپولیس را به لیگ قهرمانان اعلام کرد.
کاروان تیم استقلال در بازگشت از اصفهان با مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال دیدار کردند.
یکی از مهم‌ترین مهره‌های چند سال اخیر فدراسیون به دنبال بازگشت دوباره به فوتبال است.
اعضای هیئت رئیسه فدراسیون برای سرمربیگری تیم فوتبال امید ایران به محرم نویدکیا پیشنهاد داده اند.
در شرایطی که هنوز این خبر به صورت رسمی از سوی فدراسیون فوتبال اعلام نشده اما رسانه های جهان نسبت به بازگشت احتمالی کارلوس کی‌روش واکنش نشان داده‌اند.
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در واکنش به اینکه صحبت هایی مبنی بر بازگشت کارلوس کی روش بر روی نیمکت تیم ملی فوتبال کشورمان مطرح می شود با گفتن «نه» وارد جلسه شد تا به نوعی این موضوع را رد کند.
سرمربی تیم ملی ایران دراگان اسکوچیچ است و هیچ بحثی در خصوص تغییر سرمربی در هیات رییسه مطرح نشده و اسکوچیچ تا پایان جام ملت‌های آسیا با ایران قرارداد دارد
مدیرعامل باشگاه استقلال هفته آینده نشستی را با رئیس جدید فدراسیون فوتبال با محور بازگشت این تیم به لیگ قهرمانان آسیا خواهد داشت.
رییس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال اعلام کرد باشگاه استقلال فعالیت‌های خود برای بازگشت به آسیا را شروع کرده است.
تعداد سایت های شرط‌بندی در بستر فضای مجازی در حال افزایش است و گردانندگان آنها با تبلیغات فریبنده‌ و نمایش زندگی لاکچری خود افراد را به فعالیت در این سایت ها ترغیب و تشویق می کنند و با توجه به اینکه در فضای مجازی برخورد با قمار به سهولت امکان پذیر نیست و گروه‌های قمار با فعالیت در خارج از کشور به مردم آسیب‌های مالی زیادی وارد می‌کنند
نشست دبیرکل و مسئولان صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال با مسئولان باشگاه استقلال تهران در رابطه با صدور مجوز حرفه‌ای این باشگاه برگزار شد.
رشد اقتصاد جهانی به ۲.۹ درصد کاهش خواهد یافت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ