رئیس فدراسیون فوتبال از بازگشت دو تیم استقلال و پرسپولیس به لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کنفدراسیون فوتبال آسیا جوایز خود برای لیگ قهرمانان آسیا را به شکلی نجومی افزایش داده است.
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به قطعی بودن حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: آقای قربانزاده کارهای اداری را به طور رسمی دنبال کند چون اینکه مدام در رسانه باشد جالب نیست.
در صورت حذف دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا، سهمیه فوتبال ایران کاهش نخواهد یافت.
دو تیم گل‌گهر سیرجان و مس رفسنجان با وجود جا ماندن از قافله مدعیان قهرمانی، با توجه شرایط استقلال و پرسپولیس همچنان شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا برای خودشان متصورند.
با اعلام رسمی سازمان لیگ فوتبال عربستان، تنها هشت باشگاه این کشور مجوز حرفه‌ای کسب کردند و چهار باشگاه در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می‌کنند.
گفته می‌شود پرسپولیس تنها در یک صورت می‌تواند در لیگ قهرمانان سال آینده شرکت کند و مانند استقلال حذف نشود.
وزیر ورزش که بخاطر حذف استقلال از آسیا به شدت تحت فشار قرار دارد و به ادعاهای دروغین درباره شانس بقای آبی‌ها در لیگ قهرمانان روی آورده است، حالا از در اختیار قرار دادن مدارک دولتی و مالکیتی امتناع می‌کند!!
این درحالی است که باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به دلیل آشفتگی‌های متعدد مالی و پرونده های مالیاتی و همچنین مالکیت مشترک در آستانه حذف مجدد از لیگ قهرمانان آسیا هستند.
رئیس فدراسیون فوتبال در ارومیه گفت: متاسفانه حذف استقلال در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا قطعی شده با این حال پرسپولیس همه موانع را برای دریافت مجوز حرفه‌ای پشت سرگذاشته و تنها یک پرونده ۲۰۰هزار دلاری ممکن است مشکلاتی برای این باشگاه بوجود بیاورد.
با حذف استقلال، حالا یک سهمیه مستقیم فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا به تیم دیگری اختصاص خواهد یافت.
با شرایطی که فدراسیون فوتبال در خصوص سهمیه‌های آسیایی فوتبال ایران اعلام کرد حالا کار پرسپولیس برای بازگشت به لیگ قهرمانان آسیا بسیار سخت شده.
باشگاه الاتحاد عربستان با برآورده کردن معیارهای کسب مجوز حرفه‌ای مدنظر AFC آماده حضور در لیگ قهرمانان آسیا می‌شود.
تیم فوتبال فولاد خوزستان امروز در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر الفیصلی به میدان می‌رود و امیدوار است به عنوان تنها نماینده ایران از این مرحله هم عبور کند.
لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده میزبان کریستیانو رونالدو خواهد بود اما حضور استقلال و پرسپولیس در این مسابقات منوط به کسب مجوز حرفه‌ای است که به علت مشکلات زیرساختی و فنی دو تیم با نگرانی‌هایی همراه است. منبع: ایسنا
بازگشت تیم های استقلال و پرسپولیس به لیگ قهرمانان آسیا در فصل جدید هنوز قطعی نشده است.
در خوشبینانه ترین حالت احتمال دارد یکی از تیم‌های پرسپولیس یا استقلال به دسته دوم لیگ قهرمانان قاره سقوط کنند چرا که به طور حتم قدرت‌های متمول عربی در کسب امتیاز امکانات و شرایط حرفه‌ای شرایط بهتری خواهند داشت.
مصطفی زارعی مدیر صدور مجوز باشگاهی فدراسیون فوتبال گفت: تمام باشگاه‌هایی که سال آینده می‌خواهند در لیگ قهرمانان آسیا حاضر باشند باید در ۵ بخش از AFC مجوز بگیرند.
رئیس فدراسیون فوتبال از بازگشت دو تیم استقلال و پرسپولیس به لیگ قهرمانان آسیا خبر داد و گفت: اگر مشکلات باقی بماند باید از داخل این دو تیم را از حضور در آسیا محروم کنیم.
فصل گذشته کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سه تیم استقلال، پرسپولیس و گل گهر را از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم کرد.
روزنامه الاتحاد امارات در گزارشی، از تغییرات بزرگ در رقابت های لیگ قهرمانان و برگزاری آن در سه سطح خبر داد.
رئیس فدراسیون فوتبال از رفع تعلیق استقلال و پرسپولیس در آسیا خبر داد.
مهدی تاج شرایط بازگشت استقلال و پرسپولیس را به لیگ قهرمانان اعلام کرد.
رییس سازمان خصوصی سازی وعده داد تا دی ماه مجوز دو تیم استقلال و پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا اخذ خواهد شد.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: بحث مجوز حرفه‌ای برای ما مهم است و نباید استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا بیرون باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ