امروز 31 می است و فدراسیون فوتبال باید اسامی تیمی هایی که مجوز حرفه ای شان تایید شده یا تایید نشده را به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر امور بین‌الملل و مسوول کمیته اخذ مجوز AFC باشگاه گفت: با تلاش شبانه‌روزی که انجام شد، پرسپولیس مجوز حرفه‌ای را دریافت کرد و در نامه ارسالی از سوی کنفدراسیون آسیا برای فدراسیون فوتبال، این امر به صراحت آمده است.
تبریز- مدارک ثبت نام باشگاه تراکتور در مسابقات آسیایی با امضای دبیر کل فدراسیون فوتبال به AFC ارسال شد.
رئیس فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به ریاست مجلس شورای اسلامی تقاضای تخصیص درآمدهای پخش مسابقات فوتبال با تبلیغات تلویزیونی در برنامه هفتم توسعه اقتصادی و اجتماعی را مطرح کرد.
مدیر صدور مجوز حرفه ای توضیحاتی را درباره ارسال نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا جهت حضور باشگاه‌های حاضر در فصل آینده لیگ قهرمانان ارائه کرد.
با اعلام استقلال فدراسیون فوتبال، افغانستان گام بلندی برای فرار از تعلیق برداشت.
مدیرعامل باشگاه سپاهان اعلام کرد با حضور ژوزه مورایس در تیم ملی فوتبال ایران موافقت نخواهد کرد.
نامه سازمان بازرسی علیه عضو هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال
فیفا هنوز بعد از ارائه مدارک فدارسیون فوتبال ایران در خصوص اتفاقات مشهد طی بازی ایران و لبنان، تصمیم نهایی را اتخاذ نکرده است.
مهدی تاج برای ادامه حضور در پست نایب رئیسی کنفدراسیون فوتبال آسیا ثبت نام کرد.
۴۶ فدراسیون آسیایی با ارسال نامه‌ای به شیخ سلمان از ریاست مجدد او در کنفدراسیون فوتبال آسیا حمایت کردند.
کمیسیون اخلاق با ارسال نامه‌ای خطاب به مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال، نسبت به رفتار برخی از تماشاگران خانم در استادیوم‌ها ابراز نگرانی کرد و خواستار مدیریت بهتر در این زمینه شد.
کمیسیون اخلاق با ارسال نامه ای برای مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال نسبت به رفتار برخی ازتماشاگران خانم در استادیوم ها ابراز نگرانی کردو خواستار مدیریت بهتر در این زمینه شد.
انتخابات فدراسیون فوتبال برای تعیین رئیس و چند عضو هیات رئیسه با حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار خواهد شد. مهدی تاج جنجالی ترین نامزد این انتخابات در محل مجمع حاضر شد.
انزلی- باشگاه ملوان بندر انزلی در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال خواستار حضور بانوان در ورزشگاه تختی شد.
دبیرکل فدراسیون فوتبال با ارائه توضیحاتی روند برگزاری انتخابات و موضوع بررسی صلاحیت نامزدها را تشریح کرد.
فیفا در نامه ای به فدراسیون های ملی از جمله ایران اعلام کرده است که پرداخت دستمزد مربیان از محل در آمدها توسط این نهاد ممکن نیست.
رفتار و فعالیت مقامات دولتی در رابطه با فدراسیون فوتبال را تا جایی که فعلیت پیدا نکند نمی‌توان مصداق دخالت ناروای دولت در فوتبال و از موجبات تعلیق این فدراسیون دانست.
نامه مشترک فیفا و AFC که به امضاى برخى از مسئولین این دو نهاد رسیده به فدراسیون فوتبال ایران ارسال شد.
واکنش فدراسیون فوتبال به نامه ضرب‌العجل فیفا
دو نهاد بین المللی فوتبال با ارسال نامه ای به فدراسیون ایران خواستار توضیح در مورد دخالت شخص ثالث در اتفاقات این رشته شد.
فیفا و ای‌اف‌سی طی نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران بابت دخالت نهاد ثالث (بعضی از نمایندگان مجلس) در انتخابات فدراسیون فوتبال تذکر داده‌اند.
اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با ورود به موضوع سهمیه لیگ یک این استان، خواستار ادامه فعالیت استقلال خوزستان شد.
اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با ورود به موضوع سهمیه لیگ یک این استان، خواستار ادامه فعالیت استقلال خوزستان شد.
پس از انتشار سیگنال‌هایی در زمینه ازسرگیری تماس‌های برجامی میان طرفین این قرارداد، از ساعات پایانی روز گذشته، نرخ دلار در معاملات آزاد بازار تهران، تحرکات کاهشی جدیدی را از خود به ثبت رساند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ