فدراسیون فوتبال که سال پرنوسان و پرحاشیه‌ای را پشت سرگذاشت در شب جنجالی مجمع بازگشت مهدی تاج به صندلی ریاست را شاهد بود اما در نتیجه‌گیری تیم‌های ملی روزهای ناموفقی سپری شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست مدیرعاملی استقلال با بیان این که قرارداد ساپینتو را تمدید می کنیم گفت: جلسه خوبی با رئیس فدراسیون داشتیم و به بازگشت استقلال به آسیا امیدواریم.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در گفت و گو با "ورزش سه" اعلام کرد اگر لازم باشد برای گرفتن حق این باشگاه به مالزی خواهد رفت.
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در دوره قبلی ریاست تاج به عنوان مشاور عالی به ساختمان سئول بازگشت.
رئیس فدراسیون در نامه ای به سازمان لیگ خواهان برنامه ریزی برای حضور تماشاگران در ورزشگاهها در رقابت های هفته های آتی لیگ برتر شد.
معاون اسبق باشگاه استقلال به عنوان مشاور عالی رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شد.
حمایت کامل مهدی تاج از کارلوس کی‌روش در برنامه شب گذشته شبکه ورزش نشان از قطعیت بازگشت او به ایران و تداوم حضورش روی نیمکت تیم ملی دارد.
با اعلام رئیس فدراسیون فوتبال، دو باشگاه استقلال و پرسپولیس توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا رفع تعلیق شدند.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران دعوت تماشای فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را رد کرد.
فدراسیون فوتبال به دنبال حل مشکل دو مدافع تیم ملی و بازگشت آن‌ها به اردوی تیم ملی است.
کاظم طالقانی یک‌بار دیگر به صندلی ریاست هیئت فوتبال خوزستان باز می‌گردد.
کاظم طالقانی یکبار دیگر به صندلی ریاست هیات فوتبال خوزستان باز می گردد.
کاظم طالقانی یکبار دیگر به صندلی ریاست هیات فوتبال خوزستان باز می گردد.
افشاگری مدیرروستا: بازگشت تاج و کی‌روش از ۳ماه پیش در دفتر وزیر رقم خورد
هر سه پرونده‌ای که من دارم مربوط به فوتبال است، هر سه منع تعقیب خورده است، بازرسی کل کشور اعتراض کرده است و دوباره رسیدگی می‌شود... یکی از بهترین اتفاقات فوتبال ما زمان کی روش رخ داده است.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه اعلام تخلفاتش از سوی قوه قضائیه موضوع جدیدی نیست، به بحث بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی واکنش نشان داد و به صورت تلویحی از انتخاب این مربی خبر داد.
با وجود این که رئیس فدراسیون فوتبال توافقاتی با سرمربی پیشین تیم ملی داشته اما هنوز موانعی وجود دارد که اجازه نداده قرارداد با مرد پرحاشیه پرتغالی برای حضور روی نیمکت تیم ملی امضا شود.
تاج به درخواست خبرنگاری مبنی بر اینکه صراحتا اعلام کند آیا کی‌روش به تیم ملی بر می‌گردد یا خیر، پاسخی نداد.
رئیس فدراسیون فوتبال از صحبت درباره بحث بازگرداندن کارلوس کی‌روش به تیم ملی و تغییر دراگان اسکوچیچ خودداری کرد.
بعد از تماس مهدی تاج، شمسایی از تصمیم برای استعفا از تیم ملی منصرف شد و در مسابقات قهرمانی آسیا روی نیمکت ایران حضور خواهد داشت.
وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران که از هدایت این تیم استعفا کرده بود، بعد از صحبت با رئیس جدید فدراسیون فوتبال، به کار خود بازگشت و ایران را در مسابقات قهرمانی آسیا هدایت می‌کند.
محمدحسین میثاقی که شب گذشته پس از لغو انتخابات فدراسیون فوتبال شدیدا از مهدی تاج انتقاد کرده بود، با انتشار صحبت‌های مجتبی جباری به بازگشت تاج واکنش نشان داد.
مهدی تاج کاندیدای انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: در صورتی که رای بیاورم تلاش خواهم کرد با تیمی که دارم کی‌روش را به تیم ملی بازگردانم.
نحوه جذب دستیار بومی و پذیرش فلوشیپ حسب قانون جوانی جمعیت
بازگشت مقصر ویلموتس‌گیت! ثبت‌نام تاج با قلب مریض؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ