اعضای هیئت رئیسه فدراسیون برای سرمربیگری تیم فوتبال امید ایران به محرم نویدکیا پیشنهاد داده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمک داور‌جنجالی دربی که با اعلام افشاریان چهار ماه از حضور در میادین محروم شده بود در لیست داوران هفته دوم قرار دارد.
کاروان دینامو زاگرب پس از تعویق دیدار با آ ا ک آتن به کرواسی بازگشت.
پیکر پاک و مطهر ۱۸ شهید دفاع مقدس صبح پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۲ از طریق مرز بین المللی شلمچه وارد خاک کشور شد. پیکر این شهیدان والا مقام همزمان با دوم محرم الحرام سال ۱۴۴۵ بر دوش مردم و در حضور خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان، جانبازان و فرماندهان نظامی پس از سال‌ها به وطن بازگشت. تاکنون طی عملیات‌های تفحص متعدد در مناطق داخلی و برون مرزی (کشور عراق)، پیکر بیش از ۴۵ هزار شهید مفقود الاثر دفاع مقدس پیدا شده است.
اسطوره باشگاه سپاهان پس از رد کردن پیشنهاد سرمربیگری تیم امید ایران، در آستانه برگشت به لیگ برتر قرار گرفته است.
بی‌تردید تصمیم محرم نویدکیا در بازگشت به فوتبال یکی از کنجکاوی‌برانگیزترین مسائل روز فوتبال ایران در آستانه فصل نقل و انتقالات است.
رئیس جمهوری الجزایر پنجشنبه شب در گفت‌وگو با روزنامه‌نگاران محلی اعلام کرد که سوریه عضو بنیان‌گزار اتحادیه عرب است که نمی‌توان دولت دمشق را از حق عضویت در این اتحادیه محروم کرد.
لیونل مسی منتظر حکم یوفا در پرونده نگریراست و اگر بارسا از حضور در لیگ قهرمانان محروم شود، بازگشت او نیز منتفی خواهد شد.
ملی‌پوش ایرانی دینامو زاگرب در جریان صعودشان مقابل لوکوموتیو حضور ۹۰ دقیقه‌ای در زمین داشت.
چند صحنه بحث برانگیز در دو هفته اخیر سبب شد پرسپولیس به شدت نسبت به داوری معترض باشد اما سرخ‌ها برای بازگشت به صدر نیاز به پیروزی دارند.
علیرضا بیرانوند در بازگشت به میادین و با دریافت کارت زرد بعدی، یک جلسه دیگر از همراهی تیمش محروم خواهد شد.
علیرضا بیرانوند در بازگشت به میادین و با دریافت کارت زرد بعدی، یک جلسه دیگر از همراهی تیمش محروم خواهد شد.
ریاض محرز، ستاره منچسترسیتی، می‌گوید این تیم برای بازگشت به صدر جدول رده‌بندی تلاش خواهد کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال از بازگشت دو تیم استقلال و پرسپولیس به لیگ قهرمانان آسیا خبر داد و گفت: اگر مشکلات باقی بماند باید از داخل این دو تیم را از حضور در آسیا محروم کنیم.
تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی مقابل ولز پیگیری شد.
عارف غلامی مدافع استقلال که به دلیل مسائل انضباطی و موضع گیری درباره ناآرامی‌های اخیر ، در چند روز گذشته در تمرین آبی‌ها حضور نداشت، با سکوت معناداری به تمرین پرداخت.
متاسفانه تولید و فراگیر شدن نگاه خودی و غیرخودی بر جذب اساتید در دانشگاه، عملا این نهاد را از کارکرد اصلی خود دور کرده است. زمانی که ثمره سال‌ها مشقت و تلاش یک دانشجوی نخبه در دانشگاه دیده نمی‌شود و امیدی به آینده وجود ندارد، عملا ریشه نارضایتی و احساس تبعیض در میان دانشجویان دوانده می‌شود
نام مدافع ایرانی دینامو زاگرب در ترکیب این تیم برابر سیبنیک حضور دارد.
مدافع راست ایرانی دینامو زاگرب در ترکیب این تیم مقابل اوسی‌یک حضور دارد.
وزیر نفت گفت: سفرهای استانی رئیس جمهور محترم و حضور میدانی در کنار مردم، نشان از اهتمام دولت بر مواجه مستقیم با مسائل و حل آنها و در یک کلام، بازگشت دولت به مردم دارد.
معافیت هتل‌ها از پرداخت مالیات، تعطیلی موزه ها در روزهای عاشورا و تاسوعا، برگزاری مراسم آیینی ایام محرم واحتمال فروش دلاری بلیت پروازها از جمله خبرهای گردشگری و میراث فرهنگی در این هفته بود.
روایت همسر شهید مدافع حرم اسکندری از لحظه اعلام خبر پیدا شدن پیکر این شهید را مشاهده کنید. اعظم سالاری قصرالدشتی گفت: از قبل محرم، احساس می کردم که محرم امسال برایم متفاوت است. پیکر شهید اسکندری، پس از چند سال بدون سر به میهن بازگشت.
روایت همسر شهید مدافع حرم اسکندری از لحظه اعلام خبر پیدا شدن پیکر این شهیدرا مشاهده کنید. اعظم سالاری قصرالدشتی گفت: از قبل محرم، احساس می کردم که محرم امسال برایم متفاوت است. پیکر شهید اسکندری، پس از چند سال بدون سر به میهن بازگشت.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران خودرو از افزایش ۵۶ درصدی تولید خودرو کامل از ابتدای امسال تا روز نهم خردادماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
رییس هیات مدیره ساپکو در خصوص رتبه بندی تامین کنندگان قطعات ایران خودرو گفت: رتبه بندی سازندگان لزوما مترادف با رتبه‌ و سطح کیفیت قطعات تولیدی نیست، این شاخص براساس معیارهای سطح فناوری و توان تامین و سیستم های کیفی سازنده تعیین می شود و تولیدکنندگان براساس این فاکتورها گروه بندی می شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ